Olisiko kellään antaa vinkkejä mitä tähän kurssin näyttöön voisi tehdä? Dokumenttia..?? Tai mitä itse olet tehnyt..
Vastaukset 1
- Anonyymi
Jos tarkoitat siivousalan huippuosaajana,niin työskennellä vaihtelevissa työkohteissa,noudattaen tarvittavia siivouksen osaamisia. Sisältäen työturvallisuuden,ja asiakaskohtaamiset(vähimmillään ihmiset työkohteissa). Oman työn itsenäinen suunnittelu,oman osaamisen esille tuonti(tilanteissa joissa mielipidettäsi kysytään johonkin työhön liittyvään),ja juoheva asiakaspalvelu,eli suunnittelet työn niin ettei se ole häiriöksi. Huippuosaajan voi laittaa töihin mihin vain kohteeseen,ilman että tarvitsee erillistä isoa opastusta,ja omaa hyvän soveltamiskyvyn,ehkä sitä ns hiljaista tietoakin. Hiukan nauroin kysymykselle kyllä. En ole vieläkään täysin oppinut mutta osaaja,liki 10 v siivottuani. Koteja,ns rappukohteita,yrityksiä,erityissiivouksia,remontti ym siivouksia. Työssä on viehätystä,se ei ole tylsää. Ihmisiä vartenhan siivooja siivoaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 112749
- 39685
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.19670Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32629Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38557Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 70504
- 63491