Naapuri hakkasi päivällä lattiaan kun kuuntelin musiikkia

Anonyymi

Eikö nämä hakkaajat aloita yleensä klo 22 jälkeen, että hakkaavat seiniä ja lattioita jos on vielä suihkussa vaikka klo 22:01, mulla ei oo tuota ongelmaa kun nukun ihmisten aikaan! Mutta aika kohtuutonta että jos 2 kertaa kuussa kuuntelen musaa normaalin puheen voimakkuudella max 2h päivällä niin naapuri hakkaa lattiaan. On sillä hullulla hermo kireellä, tulkoon vaikka tappamaan minut kerta noin pahasti oirehtii, jos täällä kuulostaa siltä että naapuri kävisi oman asuntoni puolella vessassa niin ei nämä seinät ja lattiat eristä silloin mitenkään maagisesti myöskään musiikin ääniä... Mitenkään en oo sääntöjä rikkonut, päiväsaikaan saa kuunnella musiikkia kunhan ei soita kokopäivää ja kuulokkeita en käytä koska ne pahentaa mun tinnitystä. Eikä oo mitään väliä tykkääkö naapuri musiikistani, toisella ihmisellä ei tarvitse hyväksyttää musiikkimakuaan, musiikkimakuja mahtuu maailmaan erilaisia.

9

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ymmärrä myöskään näitä jotka on sitä mieltä että kun naapuri valittaa niin valittaja on aina oikeassa ja se kenestä on valitettu niin hänen on muutettava elintapojaan kun tv katsominen ja musiikin kuuntelukin on normaalia elämää. Ei voida elää silleen että kun minä keksin valittaa tästä ja tuosta niin olen aina oikeassa, silloin valittamisesta tulee yksi kiusaamisen muoto. Sopu sijaa antaa kerrostalossa, kun osattaisiin olla rentoja huonon äänieristyksen suhteen että jos wc-käynnitkin kuuluu lorotuksesta lähtien niin tottakai myös musiikki ja tv. Eihän se mitenkään miellyttävää ole mutta kerrostalossa on opittava tekemään kompromisseja. Minäkin otan naapurini huomioon silleen etten luukuta joka päivä musiikkia, max 2h ja päiväsaikaan, enkä pidä bileitä tai huuda ja tappele. Hiljaisuusaikaan nukun niin silloin asunnossani on ainakin tosi hiljaista, joten annan naapureille myös rauhan. Sopu sijaa antaa tarkoittaa sitä että ei varmaan oo hirveen kohtuutonta hyväksyä jos ainoastaan 2 kertaa kuukaudessa kuuntelen musiikkia.

• Anonyymi

Hmmmm.... suihkussa saa käydä juuri silloin kun katsoo tarpeelliseksi.
      Asiasta on oikeuden ennakkopäätös viime vuosituhannen loppupuolelta.

• Anonyymi

Totta. Mutta en silti tee sitä yöllä kun ei oo mikään pakko ja tiedän että siitä kuuluu kohina naapuriin ja nukun yöllä. Saisin toki lain puitteissa toimia näin, mutta en silti sitä tee koska otan huomioon myös naapurit. Joten olen mielestäni hyvä naapuri!

• Anonyymi

Hakkasi naapuri lattiaan(sa) vai sinun lattiaan?

• Anonyymi

Naapuri hakkasi omaa lattiaansa eli katon läpi kuului paukutus.

• Anonyymi

Minäkin soittelen välillä kitaraa arkisin päivällä ja naapurissani on irakilaisia juhlapaikanhakijoita. Mitähän ne tykkää rokkisooloistani? Ei ole tulleet vielä valittamaan, eivätkä edes hakanneet seinääni, taitavat tykätä soitostani.

Joo, se on ongelmallista kun ihmiset on nykyään kotona arkisinkin siihen aikaan kuin ollaan normaalisti joko duunissa tai koulussa. Ei nää irakilaisetkaan tee yhtään mitään. Eivät ole duunissa, eivät opiskele. Heille arkikin on juhlaa. Tätä jengiä tänne sitten halutaan vaan lisää ja lisää. Sekin on hassua, että näissä asunnoissa on aivan sikavuokrat, eikä työttömällä kantiksella ole enää varaa asua näissä vuokrakämpissä. Käskevät vaihtamaan halvempaan. Näille juhlapaikanhakijoille kyllä maksetaan kaikki, vaikka olis kuinka sikamaiset vuokrat. Ei kukaan tule niille sanomaan, että muuttakaa halvampaan.

Sairasta.

• Anonyymi

Minun yläkerran naapuri hakkasi lattiaansa kun oli pakkomielteisesti ihastunut minuun eikä saanut minulta vastakaikua. Yritti saada minut edes ovelleen valittamaan melusta kun ei saanut minuun muuten kontaktia. Ei siltikään onnistunut. Toinen naapuri kävi valttamassa hänen aiheuttamastaan melusta. Yläkerran miehen naisystävä kertoi minulle asiasta ja kertoi tämän miehen olevan jotenkin outo. Kyllä se vaisto sanoo kehen ei kannata pitää yhteyttä taloyhtiössä.

• Anonyymi

Anna sen hakata ja kuuntele itse kuulokkeilla, sit se hakkaus loppuu. "Keep it simple s...."

• Anonyymi

En käytä kuulokkeita koska kärsin tinnityksestä ja ne pahentaa sitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      328
      7925
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2216
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1886
    4. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      0
      1720
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1452
    6. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1307
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1291
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      173
      1260
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1230
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1101
    Aihe