En aivan varma ole

Anonyymi

Ketkä muut samaa mieltä että se jolla on pakkomielle jostain Kaisa Juha on sama henkilö kuin Miia ei Miia? Olen huomioinut sellaisen asian että sillä on monta eri nimimerkkiä. Jotain tautia taitaa sairastaa mielen?

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pahoja sellaisia uskoisin.

    • Anonyymi

      Harvinaisen rasittava on pään aukomisineen.
      Harhainen mieli.

    • Anonyymi

      Sanon häntä mies naiseksi koska sukupuoli ei ole varmistunut mutta jospa se onkin näitä jotka syntyvät ilman sukupuolta.

    • Anonyymi

      Joo en tiedä pitääkö paikkaansa mutta rinnaton aika iso kokoinen, perse mahdottoman iso muodoton ruma.
      Jos ottaa mies sukupuolen niin laiha luikku lyhkänen tyhmä.

      • Anonyymi

        Pyydän anteeksi avopuolisoni puolesta hän kärsii persoona häiriöstä siis tämä Miia ei Miia.
        Olen yrittänyt patistaa häntä terapiaan.
        En oikein tiedä että onko tuo Kaisa Juha kirjoittaja sama vaikka yhtä sekavat ja mielipuoliset ovat kirjoitukset. Luulee etten tiedä hänen käyvän täällä kirjoittelemassa olen tiennyt aika kauan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyydän anteeksi avopuolisoni puolesta hän kärsii persoona häiriöstä siis tämä Miia ei Miia.
        Olen yrittänyt patistaa häntä terapiaan.
        En oikein tiedä että onko tuo Kaisa Juha kirjoittaja sama vaikka yhtä sekavat ja mielipuoliset ovat kirjoitukset. Luulee etten tiedä hänen käyvän täällä kirjoittelemassa olen tiennyt aika kauan.

        Voi sinua mies parkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyydän anteeksi avopuolisoni puolesta hän kärsii persoona häiriöstä siis tämä Miia ei Miia.
        Olen yrittänyt patistaa häntä terapiaan.
        En oikein tiedä että onko tuo Kaisa Juha kirjoittaja sama vaikka yhtä sekavat ja mielipuoliset ovat kirjoitukset. Luulee etten tiedä hänen käyvän täällä kirjoittelemassa olen tiennyt aika kauan.

        Olwt huuri riittävän tyhmä, tullaksröesi mellastamaan samasn ketjuun, jossa mulkkumaisia tapojasi käsitellään. Oikein työnäytteen tulit sitten antamaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olwt huuri riittävän tyhmä, tullaksröesi mellastamaan samasn ketjuun, jossa mulkkumaisia tapojasi käsitellään. Oikein työnäytteen tulit sitten antamaan

        Olet juuri riittävän tyhmä, tullaksesi mellastamaan samaan ketjuun, jossa mulkkumaisia tapojasi käsitellään. Oikein työnäytteen tulit sitten antamaan👍No teetpähän lopuillekin uneliaille rubiikin kuution ratkaisun harvinaisen helpoksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet juuri riittävän tyhmä, tullaksesi mellastamaan samaan ketjuun, jossa mulkkumaisia tapojasi käsitellään. Oikein työnäytteen tulit sitten antamaan👍No teetpähän lopuillekin uneliaille rubiikin kuution ratkaisun harvinaisen helpoksi

        En sanonut kumpaa sukupuolta minä tai avopuolisoni on itse päättelit. Sitä ei ole tarvetta kertoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyydän anteeksi avopuolisoni puolesta hän kärsii persoona häiriöstä siis tämä Miia ei Miia.
        Olen yrittänyt patistaa häntä terapiaan.
        En oikein tiedä että onko tuo Kaisa Juha kirjoittaja sama vaikka yhtä sekavat ja mielipuoliset ovat kirjoitukset. Luulee etten tiedä hänen käyvän täällä kirjoittelemassa olen tiennyt aika kauan.

        Sen olen luvannut itselleni ja hänelle että jos hän ei lopeta niin joudun ilmoittamaan tästä hänen työpaikalleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen olen luvannut itselleni ja hänelle että jos hän ei lopeta niin joudun ilmoittamaan tästä hänen työpaikalleen.

        Onhan se hyvä että joku laittaa tuon Miia ei Miian aisoihin kiitos sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se hyvä että joku laittaa tuon Miia ei Miian aisoihin kiitos sinulle.

        Ihan pokalla idiootti jatksa höpöjuttujaan jostain naisparasta, millä tuskin on osaa tai arpaa pahaan oloonsa. Noh, näkyypähän muillekin miten helppoa on jauhaa sivutolkulla aivan yksinään paskaa. Että onko totuus tarua ihmeellisempää ja kelle se maistuu puulta vai vapauttaako harhoista myös kollektiivitasolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan pokalla idiootti jatksa höpöjuttujaan jostain naisparasta, millä tuskin on osaa tai arpaa pahaan oloonsa. Noh, näkyypähän muillekin miten helppoa on jauhaa sivutolkulla aivan yksinään paskaa. Että onko totuus tarua ihmeellisempää ja kelle se maistuu puulta vai vapauttaako harhoista myös kollektiivitasolla?

        Älä jaksa mies nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan pokalla idiootti jatksa höpöjuttujaan jostain naisparasta, millä tuskin on osaa tai arpaa pahaan oloonsa. Noh, näkyypähän muillekin miten helppoa on jauhaa sivutolkulla aivan yksinään paskaa. Että onko totuus tarua ihmeellisempää ja kelle se maistuu puulta vai vapauttaako harhoista myös kollektiivitasolla?

        Mitäpä jos todellakin lopettaisit muina esiintymisen narsisti mies nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä jos todellakin lopettaisit muina esiintymisen narsisti mies nainen?

        Voisi olla jo miesnaisvirtuaalitransun aika pistää pillit pussiin


    • Anonyymi

      Joo se tuo sama trolli, joka haukku ja mustamaalaa naisia lähinnä, joskus ottaa myös miehiä targeteikseen. Nikkejäkin on piisannut vuosien varrella risto, rakkaudenkäsi, haavemaantyttö, eripariaolevat, joku kohtalokas maria salome tai vastaava, joku käsilaukkunainen oliko lounasajatus (jääny joku työpaikan nainen vissiin pysyvästi mieleen kun hänrnä kirjoittelee). Pakkomielteinen, harhainen ja täysin sekaisin

      • 🤔 👓👜 En ymmärrä, miksi olen päässyt listallesi muuten, kuin että olen melkein ainoa joka uskaltaa enää täällä rekisteröitynä kirjoittaa. Et taatusti löydä yhden yhtäkään kirjoitustani, jossa olisin jotakuta kiusannut. Päinvastoin minula on jonossa 431 epämiellyttävää kommenttia kirjoituksiini. Jotakuta (sinua?) näyttää suuresti harmittavan näkyvyyteni käsilaukkuni kanssa. Käsilaukku on kirjoituksissani tarpeellinen sen takia, että jos kaipaamani henkilö sattuu piipahtamaan palstalla, niin hän näkee heti otsikosta mikä on minun kirjoittamani. Hänen ei tarvitse kahlata epämiellyttäviä alatyylin aloituksia läpi.

        Toinenkin merkitys käsilaukulla on. Se on merkkinä siinä, ettei kannata avata aloituksiani, jos kokee ne epämiellyttäväksi. Ainakin 431 kertaa se on jäänyt ymmärtämättä (sinulta?), koska on pitänyt laittaa epämieluisa kommentti perään.

        Ihmettelen vielä, miksi sinun pitää kaikista kirjoittajista väittää, että he ovat miehiä? En edelleenkään ole muuttunut mieheksi. Naiseksi olen syntynyt ja naisena pysyn. Muistakin kirjoittajista uskon, ettei täällä pelkästään miehet kirjoita. Moni jättää palstan tai alkaa kirjoittaa anonyyminä juuri tälläisen kiusanteon takia.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        🤔 👓👜 En ymmärrä, miksi olen päässyt listallesi muuten, kuin että olen melkein ainoa joka uskaltaa enää täällä rekisteröitynä kirjoittaa. Et taatusti löydä yhden yhtäkään kirjoitustani, jossa olisin jotakuta kiusannut. Päinvastoin minula on jonossa 431 epämiellyttävää kommenttia kirjoituksiini. Jotakuta (sinua?) näyttää suuresti harmittavan näkyvyyteni käsilaukkuni kanssa. Käsilaukku on kirjoituksissani tarpeellinen sen takia, että jos kaipaamani henkilö sattuu piipahtamaan palstalla, niin hän näkee heti otsikosta mikä on minun kirjoittamani. Hänen ei tarvitse kahlata epämiellyttäviä alatyylin aloituksia läpi.

        Toinenkin merkitys käsilaukulla on. Se on merkkinä siinä, ettei kannata avata aloituksiani, jos kokee ne epämiellyttäväksi. Ainakin 431 kertaa se on jäänyt ymmärtämättä (sinulta?), koska on pitänyt laittaa epämieluisa kommentti perään.

        Ihmettelen vielä, miksi sinun pitää kaikista kirjoittajista väittää, että he ovat miehiä? En edelleenkään ole muuttunut mieheksi. Naiseksi olen syntynyt ja naisena pysyn. Muistakin kirjoittajista uskon, ettei täällä pelkästään miehet kirjoita. Moni jättää palstan tai alkaa kirjoittaa anonyyminä juuri tälläisen kiusanteon takia.

        Minkähän takia luulet että olen aloituksen tehnyt? Juuri kiusaamisen takia tämä Miia ei Miia/Kaisa Juha narsisti mies nainen. On monet kerrat minua ja uskompa että monia muitakin viattomia ihmisiä kiusannut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkähän takia luulet että olen aloituksen tehnyt? Juuri kiusaamisen takia tämä Miia ei Miia/Kaisa Juha narsisti mies nainen. On monet kerrat minua ja uskompa että monia muitakin viattomia ihmisiä kiusannut.

        Niinkuin jo kirjoitin, niin et löydä yhden yhtäkään kirjoitusta, jossa olisin jotakuta kiusannut. Minua ei edes kiinnosta se, että ketkä täällä kirjoittavat. Minulla on ihan muu motivaatio kirjoittaa vähiä aloituksiani, kuin palstan kirjoittajien arvuuttelu. Yleensä en edes vastaile kommenttiketjuissa, mutta nähdessäni minut (taas) aiheettomasti nimettävän palstan kiusaajaksi ja vielä mieheksi niin oli pakko puolustautua.

        Minusta on kiusaamista, kun kirjoitit minusta:"joku käsilaukkunainen oliko lounasajatus (jääny joku työpaikan nainen vissiin pysyvästi mieleen kun hänrnä kirjoittelee). Pakkomielteinen, harhainen ja täysin sekaisin" . Sitä ei voi muuten ymmärtää, vaikka mitenpäin lukisi. Monesti olen joutunut sinua korjaamaan väittäessäsi minua mieheksi. Ihan sama, miksi minua luulet, kunhan et kirjoita tuulesta temmattua väitettäsi palstalle.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Niinkuin jo kirjoitin, niin et löydä yhden yhtäkään kirjoitusta, jossa olisin jotakuta kiusannut. Minua ei edes kiinnosta se, että ketkä täällä kirjoittavat. Minulla on ihan muu motivaatio kirjoittaa vähiä aloituksiani, kuin palstan kirjoittajien arvuuttelu. Yleensä en edes vastaile kommenttiketjuissa, mutta nähdessäni minut (taas) aiheettomasti nimettävän palstan kiusaajaksi ja vielä mieheksi niin oli pakko puolustautua.

        Minusta on kiusaamista, kun kirjoitit minusta:"joku käsilaukkunainen oliko lounasajatus (jääny joku työpaikan nainen vissiin pysyvästi mieleen kun hänrnä kirjoittelee). Pakkomielteinen, harhainen ja täysin sekaisin" . Sitä ei voi muuten ymmärtää, vaikka mitenpäin lukisi. Monesti olen joutunut sinua korjaamaan väittäessäsi minua mieheksi. Ihan sama, miksi minua luulet, kunhan et kirjoita tuulesta temmattua väitettäsi palstalle.

        Tuskinpa olemme ainoat kirjoittajat tällä palstalla äly hoi älä jätä.
        Ei ole minun ongelma jos et ymmärrä lukemaasi en ala itseäni toistamaan. Tee oma aloitus tässä kerrotaan minun kiusaamisestani.


    • Anonyymi

      Itse olen ajatellut, että kaisa-juha-kiusaaja on sama, joka kiusasi aiemmin valtakuntaa. Sillä tuntuu olevan pakkomielle, että joku vihattava pitää olla. Valitettavasti jäy täällä ulkopuolisten kimppuun harhoineen. Sairas yksilö, mutta ei ymmärrä sitä itse.

      • Anonyymi

        Valtakunta on yksi sen trollihahmoista, niistä lukuisista. Sen takiahan se niitä luo, että pääsee länkyttämään, joku esikuva niillä kaikilla hahmoilla lie


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtakunta on yksi sen trollihahmoista, niistä lukuisista. Sen takiahan se niitä luo, että pääsee länkyttämään, joku esikuva niillä kaikilla hahmoilla lie

        Olen samaa mieltä en ymmärrä miten joku jaksaa pitää yllä monta eri nimimerkkiä. Se ei varmaan itsekkään enää tiedä kuka hän on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä en ymmärrä miten joku jaksaa pitää yllä monta eri nimimerkkiä. Se ei varmaan itsekkään enää tiedä kuka hän on.

        Ilen rulkut siigen gukolkseen, että eksistentiaalinen naisviha johtuu siitä, että se haluaisi olla sellainen ja jakaantuneiden persoonallisuuksien vuoksi uskoo näin toisinaan olevan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilen rulkut siigen gukolkseen, että eksistentiaalinen naisviha johtuu siitä, että se haluaisi olla sellainen ja jakaantuneiden persoonallisuuksien vuoksi uskoo näin toisinaan olevan

        Siis olen tullut siihen tulokseen. Informaatiosodankäynti tullee loppusuoralle pian👍


      • Anonyymi

        Aivan oikein, se on siis nainen ja sairasta skitsoo, tiedän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan oikein, se on siis nainen ja sairasta skitsoo, tiedän

        Ei kun toisinpäin, tämä matsi on jo hävitty ja ihmiset tajuaa ja lamput syttyy minkä kerkiää. Hämmästyttävintä katseltavaa vuosien varrella tuossa disinformaatioleikissäsi on ollut muiden ihmisten täydellinen aliarvioiminen mitä onnettomammilla valheenpaikkauksilla


    • Anonyymi

      Minä olen ollut pitemmän aikaa sitä mieltä että Miia ei Miia on nainen mutta tuo ei ole hänen nimensä. Mustasukkaisuuteen taipuvainen.
      En ihmettele vaikka Kaisa juhat hänen tuotoksiaan.
      Tai sitten kyseessä on narsisti mies hän muuntautuu moneksi niin kuin paholainenkin.

      • Anonyymi

        Tai sitten on se jälkimmäinen niin...


    • Anonyymi

      Kommenttia aloitukseen.
      Narsisti mies nainen jonka elämä on suurimmaksi osaksi paskaa. Jauhaa täällä vuodesta toiseen samaa litaniaa nimimerkit vain vaihtuvat.

      • Anonyymi

        Joo, on vastuussa kaikkein ryönäisimmästä tavarasta, herjauksista sekä esimerkiksi tuosta fantastisesta runoketjusta, missä nostaa itseään ukko ylijumalaa korkeammalle ja pyyhkii omaa nenäänsä naiseksi tekeytyen


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      62
      1735
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      1064
    3. 45
      1035
    4. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      63
      980
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      939
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      909
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      860
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      815
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      798
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      762
    Aihe