Muuttunut käytös

Anonyymi-ap

Onko kaivattusi käytös muuttunut?
Tiedätkö mistä se johtuu?
Haluatko kertoa, mitä tapahtui?

43

2075

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Oma suhtautuminen muuttui kun tajusin mistä on kysymys.

• Anonyymi00002
        UUSI

Et halua kertoa enempää?

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Et halua kertoa enempää?

En oikeastaan. Hän varmasti kysyy jos kiinnostaa.

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

En oikeastaan. Hän varmasti kysyy jos kiinnostaa.

Yrität siis kylmyydellä herättää toisen kiinnostuksen. Sanotaan, että se todellakin toimii.

• Anonyymi00028
        UUSI

Joku ainakin muutti täysin suhtautumistaan
        ja käytöstään eikä enää välitä yhtään toisesta.
        Koska käsitti jotain väärin ja koska joku muu sanoi jotakin mitä en tiedä mitä tai kuka.

• Anonyymi00003
      UUSI

Muutunut käytös en o koskaan vaivannu moisella edes päätäni menee turhan vaikeaksi jos puuttuu kommunikaatio saattaa johtua mistä tahansa si taas kun toinen kokee tehneensä jotain väärin käytöksestä useimmiten näkee että potee huonoa omaatuntoa

• Anonyymi00005
        UUSI

Paitsi, jotkut uhriutuvat itse tai muuten kääntävät asian päälaelleen.

• Anonyymi00004
      UUSI

Yhtä välipitämätön ollut aina. Ei ongelmaa.

• Anonyymi00006
        UUSI

Mutta tunteesi säilyvät silti?

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mutta tunteesi säilyvät silti?

Niin en vissiin välitä itsestäni.

• Anonyymi00008
      UUSI

Mies muuttui kylmäksi, ei vastaa viesteihin ja suostu näkemään. Silti antaa ymmärtää, että jollain tasolla tykkää. Tilanne sattuu todella paljon. ❤️

• Anonyymi00010
        UUSI

Miten antaa ymmärtää, jos ei vastaa edes viesteihin?

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Miten antaa ymmärtää, jos ei vastaa edes viesteihin?

Jotain hyvin ramaattista ja ristiriitaista tämä naisia esittävä aina vääntää tietyntyyppisten päiviteltäväksi. Taitaa purkaa omia pettymyksiin käänteisesti. Ei varmaan mene vieläkään perille, mutta kunhan toin tätä suppeaa ajattelua naissukupuolesta ihan kokonaisuydesssaan esiin

• Anonyymi00011
      UUSI

Se muuttui jo noin vuosi sitten koko ajan aggressiivisemmaksi alun hempeän ja ihanan käytöksen jälkeen. Ihana käytös johtui siitä, että osoitin tunteeni, mutta ristiriitaiset signaalit lisääntyivät, kun en käyttäytynyt hänen mieleisellään tavalla, tehnyt hänen mieleisiään ratkaisuja, vaikka minulla oli tunteita.

• Anonyymi00012
        UUSI

Mikä tavalla aggressiivisemmaksi?

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Aggressiivinen on oikea sana vasta liittyen kevääseen, mutta sellaista tuiskahtelua ja pois tilanteista lähtemistä. Kun yritin järjestää kohtaamisia meille, että voitaisiin puhua, enimmäkseen kävi niin, että olin aina jotenkin vääränlainen, väärässä seurassa, väärällä ilmeellä, väärään aikaan, väärään suuntaan menossa ja hän kääntyi kannoillaan ja lähti pois. Jos joku keskusteluyhteys saatiin, hän puhui mielellään lähdöistä, pois muuttamisesta, ulkomaan matkoista muiden kanssa ym. Kaikki aina kovin lähtökeskeistä. Eihän tuo tietenkään anna signaalia ainakaan lähentyä.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Varmaan tämä nainen josta tämä äijä puhuu laski vaikka viiteen ja käski painumaan hiiteen. Kelpaako tulkinta vai etsitkö joitain melodraamaa taas?

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Aggressiivinen on oikea sana vasta liittyen kevääseen, mutta sellaista tuiskahtelua ja pois tilanteista lähtemistä. Kun yritin järjestää kohtaamisia meille, että voitaisiin puhua, enimmäkseen kävi niin, että olin aina jotenkin vääränlainen, väärässä seurassa, väärällä ilmeellä, väärään aikaan, väärään suuntaan menossa ja hän kääntyi kannoillaan ja lähti pois. Jos joku keskusteluyhteys saatiin, hän puhui mielellään lähdöistä, pois muuttamisesta, ulkomaan matkoista muiden kanssa ym. Kaikki aina kovin lähtökeskeistä. Eihän tuo tietenkään anna signaalia ainakaan lähentyä.

Ihan kiva stoori, palstaäijä- oli tunnetta oli uutta käännettä koko värisuora ns. Hymähdys.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Mitä keväällä sitten tapahtui, kun aggressiosta mainitsit?

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Vihjailut Tinderistä, muusta paremmasta seurasta, joka on haussa tai jo löydetty, pois lähtemisestä lopullisesti. Lopulta jossain vaiheessa tietooni tuli asioita, jotka kertovat tietynlaisesta tunnekylmyydestä, joka itselleni on vierasta, vaikka ihan laillista ja ymmärrettävää, jopa hienoa monien mielestä . Ymmärsin ihastuneeni mielikuvaan, jota ei ollut olemassa.

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Täällä hän taas ns kokee muiden elämää palstaäijältä kyselemällä tekinäppärän johdattelevasti

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Täällä hän taas ns kokee muiden elämää palstaäijältä kyselemällä tekinäppärän johdattelevasti

Eikä ihan ainoana laatuaan.

• Anonyymi00018
      UUSI

Onko sitä onko tätä, miltä tuntuu vai tuntuuko miltään , kysymyksiä kysymysten perään .
      Sinulla on varmaan erittäin ankea elämä.. ainakaan siihen ei kuulu ketään jonka kanssa sitä viettäisit kun palsta vie kaiken aikasi kuten on huomattu!

• Anonyymi00019
        UUSI

Ja sinä luulija olet kuka?

• Anonyymi00031
        UUSI

Aika laillahan sinäkin täällä aikaasi vietät jos olet täällä koko ajan ollut kysymyksiään lukemassa ja analysoinutkin vielä.

• Anonyymi00021
      UUSI

Ei ole muuttunut. Minun pitää muuttaa ja muutin omaani.

• Anonyymi00022
      UUSI

Kun moraali paljastu alkoi oksettaa.

• Anonyymi00044
        UUSI

Muakin oksettaa mies joka trollauksillaan saa häntä kaipaavan naisen voimaan huonosti.

• Anonyymi00023
      UUSI

Tätä samaa kysytään täällä tosi usein. Miksi?

• Anonyymi00026
        UUSI

Seuraan palstaa aika tarkkaan, enkä kyllä muista tällaista aloitusta.

• Anonyymi00025
      UUSI

Nössykkä Nyhverö Mössykkä ” DIRTY DICKSON” Mieheni on itse ihan SYYLLINEN TUOHON!
      En ole vielä tehnyt sitä mitä pyysit, koska pitää tehdä TAKUU VARMA SUUNNITELMA ENSIN.
      Toiset lähtivät tähän sentään mukaan, mutta minä näen paljon asioita. Minä laitan perusteeksi, että minä tarvin tuon sitä varten, että MINÄ VOIN MUUTTAA MIEHENI KANSSA TOISELLE PAIKKAKUNNALLE TÖIHIN, KOSKA MIEHENI KYLLÄ TYÖLLISTYY IHAN MISSÄ VAIN, MUTTA ONGELMA ON SE ETTÄ MIEHENI EI OLE VELVOLLINEN ELÄTTÄMÄÄN VAIMOAAN JA TYÖKUNTO PITÄÄ SAADA SELVILLE ENNEN, KUIN ME LÄHDETÄÄN SIIRTYMÄÄN YHTÄÄN MIHINKÄÄN!

EI SE KUULU KENELLEKÄÄN, ETTÄ KUKA MINUN MIEHENI ON. KYSE ON VAIN MINUN TYÖKUNNON SELVITTÄMISESTÄ JA RAHOITUS ON LUVATTU JO MINULLE.
      SAAN SENTÄÄN 9 EUROA PÄIVÄSSÄ ENEMMÄN RAHAA MITÄ NYT, KUN OLEN KELAN TYÖTTÖMYYSPÄIVÄRAHALLA KOTONA.

OLEN OLLUT ENNENKIN KUNTOUTTAVASSA TYÖTOIMINNASSA. PESIN IKKUNOITA JA TEIN PERUSSIIVOUKSIA JOITA TYÖNTEKIJÄT EIVÄT EHTINEET TEKEMÄÄN, KOSKA HEIDÄN TYÖAIKA EI MUKA RIITTÄNYT SIIHEN. HE SAIVAT PALKKAA JA MINÄ TYÖMARKKINATUKEA, KUN KÄVIN 3 PÄIVÄNÄ VIIKOSSA 6 TUNTIA SIIVOAMASSA.
      OLI SIELLÄ YKSI NAINEN JOKA ISTUI MUSLMI NAISEN PUKU PÄÄLLÄ JA KUTO SUKKIA MYYNTIIN.
      MINÄ KATSOIN, ETTÄ VILLASUKAT MAKSO 25 euroa.
      Lankoihin ja puikkohin meni noin 10euroa rahaa.
      En minä ikinä nähnyt niitä hänen kutomia sukkia valmiina, mutta hän oli sentään ALOITTANUT sen SUKAN KUTOMISEN ENNEN, kuin minä menin sinne kuntouttavaan työtoimintaan. Minulle esiteltiin se paikka, koska MINÄ PESIN KAIKKI IKKUNAT JOTKA PYSTYI PESEMÄÄN. Se oli vanha tehdas jossa ikkunoita oli niin paljon, että minä luulin että ikinä en saa pestyä niitä.
      18 tuntia meni eli 3 päivässä sain hoidettua homman.
      Minut siirettiin Kirpputorille järjestelemään tavaroita.
      En myynyt mitään, mutta MINÄ MARKKINOIN VAPAALLA JA SANOIN KAVEREILLE, että : Minä oon kirpparilla järjestämässä tavaroita ja siellä on yllättävän hyvää sekä laadukasta tavaraa mitä ihmiset ovat lahjoittaneet KAUPUNGILLE ja niitä myydään kirpparilla.

Minä nauroin kavereille, että : Minä järjestelin vain tavaroita ja tein ENEMMÄN MYYNTIÄ VIIKOSSA MITÄ HE JOTKA OLIVAT KASSALLA TÖISSÄ!

Löysin sieltä käsilaukun jota käytin monta vuotta, mutta kyllästyin siihen ja tilasin uuden käsilaukun.
      Isänikin sanoi, kun hän ensimmäisen kerran näki minun uuden käsilaukun, että : Kyllä sinulla on HIENO KÄSILAUKKU!
      Minä sanoin isälleni, että : Minä tilasin tämän TEMUSTA ja makso 15 euroa ja minustaki tämä oli niin HIENO KÄSILAUKKU, että pitkään harkitsin, että KEHTAANKO TILATA.

Tilasin ja toissa päivänä luin naisten käsilaukku muotia niin MINÄ OLIN OSTANUT KÄSILAUKUN JOKA ON ENSI VUODEN MUOTIA JA MINÄ OLIN SENTÄÄN VAHINGOSSA JÄLLEEN KERRAN ONNISTUNUT BONGAAMAAN TULEVAA MUOTIA.

Minä sanoin jollekkin kerran, että : EN MINÄ SEURAA MUOTIA VAAN MUOTI SEURAA MINUA.
      Minä lopetin meikin käytön niin ei mennyt pitkään niin SUURET ELOKUVA TÄHDET LUOPUIVAT MYÖS, KOSKA KOSMETIIKKA PAKKAUKSET AIHEUTTAA SUURIA JÄTEKUORMIA.

En minäkään ensin YMMÄRTÄNYT TEMUN IDEAA, mutta huomasin että kyseessä on kauppoja jotka myyvät ns 2 laatua edullisemmalla hinnalla.
      Minä kutsun TEMUN vaatteiden ostamista ” ROSKIIN MENEVIEN ASUJEN OSTAMISEKSI JOLLA VOIN AUTTAA HEITÄ VÄHENTÄMÄÄN OMAA JÄTEKUORMAA, KOSKA EI HE OLE SYYLLISIÄ SIIHEN, ETTÄ KAIKKI TEETTÄ KIINASSA TUOTTEITA JA ROSKA LÄJÄT JÄTETÄÄN SINNE KUORMITTAMAAN LUONTOA!”

Minä seuraan YOUTUBESSA kiinalaista FENGSHUI miestä joka aina välillä kertoo hyviä juttuja.
      Hän kertoi vaatteistakin asioita joita EN OLLUT KOSKAAN EDES AJATELLUT. Minua alkoi tietenkin naurattamaan, mutta minkäs teet jos et aikoinaan tiennyt tuotakaan asiaa.
      En sentään aloittanut UUDELLEEN FENGSHUI PRJOKTIANI nyt, koska minä ajattelin ehkä tuo onnistuu helpommin, kun asun omassa asunnossa jossa voin RAUHASSA OLLA FENGSHUI SEKÄ IHAN MITÄ VAIN HALUAN OLLA NAINEN!

Mieheni on sentään ÄLYKKÖ joka ymmärtää sentään, että hänen kannattaa haastaa VAIMOAAN ÄLYKKYDELLÄ, mutta jostain syystä meidän keskustelut ovat sellaisia joita molemmat rakastaa, mutta sekin on totta, että vaikka meidän keskustelut ovat hyviä ja maailmakin paranis. Minusta toiset rakastavat jo enemmän tätä, kun he ovat vuosia seuranneet meitä sivusta ja nyt, kun ollaan jo näin pitkälle päästy ja HAASTEET OVAT SENTÄÄN HUOMATTAVASTI SUUREMMAT MITÄ NE OLIVAT ALUNPERIN JA ME OLLAAN SENTÄÄN SAATU JO VAPAEHTOISIA MUKAAN JOTKA RAKASTAVAT MYÖS ÄLYKKYYTTÄ JOKA ON OLLUT KOKOAJAN HIUSTEN ALLA PIILOSSA!

Tämähän oli vanha asia jota EI OLLA, koskaan edes keskusteltu loppuun.
      En olis kyllä uskonut, että noin älykkäällä miehellä on noin TYHMÄ VAIMO OLLUT KOKOAJAN.
      En minä voinut onnitella naimisiin menosta, koska EIHÄN SINUN VAIMO OLLUT EDES PAIKALLA.
      En kai minä niin TYHMÄ SENTÄÄN OLE, että alan syrjimään miehen vaimoa. Sinun tehtävähän se on esitellä minut vaimollesi ja kertoa hänelle, että : Meidän kunnioita on loukattu aikoinaan ja tämä vanha asia pamahti pöydälle takaisin ja sinä olet minun vaimona onnistunut myös loukkaamaan kunnioita ja olet syyllistynyt SYRJINTÄÄNKIN!

• Anonyymi00036
        UUSI

Lisään kyllä, että MINUSTA TÄMÄ ON JO TÖRKEÄÄ, koska KYSEESSÄ ON VIELÄ POLIISIEN JA LÄÄKÄREIDEN VAIMOT, MUTTA PALOPÄÄLLIKÖN VAIMO ON OLLUT TERVEYSKESKUKSESSA SAIRAANHOITAJANA KOKOAJAN!

MINÄ OLEN SANONUT JO SILLOIN, KUN PALOPÄÄLLIKKÖ TULI TÄNNE TÖIHIN, ETTÄ : MINÄ EN PIDÄ HÄNESTÄ JA HÄNESSÄ ON JOKU JUTTU JOKA SAA TUON AIKAAN!
        Minulle sanottiin, että : Se on hyvä tyyppi ja kyllä sinäki opit siitä vielä tykkämään!

En opi ikinä tykkämään IHMISTÄ jotka OVAT TULLEET TÄNNE PASKOMAAN KAIKKI ASIAT JA SITTE KAIKKI SYYTTÄÄ MINUA!
        PALOPÄÄLLIKKÖ OLI KUULEMMA SAANUT KOTKAN MERIVARTIOSTOSTA POTKUT JA PÄÄSYT INARIN KUNTAAN PALOPÄÄLIKÖKSI PASKOMAAN SAIRAANHOITAJA VAIMONSA KANSSA ASIOITA!

INARIN KUNTA ON IHAN ITSE PALKANNUT PASKANSA TÖIHIN! Minä siivoosin palolaitosta silloin, kun hän tuli tänne PALOPÄÄLLIKÖKSI.
        PALOLAITOKSEN SIIVOUS OLI NIIN RASKASTA, ETTÄ MINÄ ONNELLINEN, KUN PALOPÄÄLLIKKÖ SANO SIIVOUS-SOPIMUKSEN IRTI JA SYY OLI SE, ETTÄ EN OLLUT SIIVONNUT!
        OLI IHAN SAMA SIIVOSKO VAI EI, KOSKA EI HÄN YMMÄRTÄNYT, ETTÄ PALOLAITOS PYSYY VÄHEMMÄLLÄKIN SIIVOUKSELLA PUHTAANA, KUN HÄN SIIVOOA ITSENSÄ VAIMONSA KANSSA MUUALLE SOTKEMAAN!

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Lisään kyllä, että MINUSTA TÄMÄ ON JO TÖRKEÄÄ, koska KYSEESSÄ ON VIELÄ POLIISIEN JA LÄÄKÄREIDEN VAIMOT, MUTTA PALOPÄÄLLIKÖN VAIMO ON OLLUT TERVEYSKESKUKSESSA SAIRAANHOITAJANA KOKOAJAN!

MINÄ OLEN SANONUT JO SILLOIN, KUN PALOPÄÄLLIKKÖ TULI TÄNNE TÖIHIN, ETTÄ : MINÄ EN PIDÄ HÄNESTÄ JA HÄNESSÄ ON JOKU JUTTU JOKA SAA TUON AIKAAN!
        Minulle sanottiin, että : Se on hyvä tyyppi ja kyllä sinäki opit siitä vielä tykkämään!

En opi ikinä tykkämään IHMISTÄ jotka OVAT TULLEET TÄNNE PASKOMAAN KAIKKI ASIAT JA SITTE KAIKKI SYYTTÄÄ MINUA!
        PALOPÄÄLLIKKÖ OLI KUULEMMA SAANUT KOTKAN MERIVARTIOSTOSTA POTKUT JA PÄÄSYT INARIN KUNTAAN PALOPÄÄLIKÖKSI PASKOMAAN SAIRAANHOITAJA VAIMONSA KANSSA ASIOITA!

INARIN KUNTA ON IHAN ITSE PALKANNUT PASKANSA TÖIHIN! Minä siivoosin palolaitosta silloin, kun hän tuli tänne PALOPÄÄLLIKÖKSI.
        PALOLAITOKSEN SIIVOUS OLI NIIN RASKASTA, ETTÄ MINÄ ONNELLINEN, KUN PALOPÄÄLLIKKÖ SANO SIIVOUS-SOPIMUKSEN IRTI JA SYY OLI SE, ETTÄ EN OLLUT SIIVONNUT!
        OLI IHAN SAMA SIIVOSKO VAI EI, KOSKA EI HÄN YMMÄRTÄNYT, ETTÄ PALOLAITOS PYSYY VÄHEMMÄLLÄKIN SIIVOUKSELLA PUHTAANA, KUN HÄN SIIVOOA ITSENSÄ VAIMONSA KANSSA MUUALLE SOTKEMAAN!

Lisään, että se ei ole kunnianloukkaus jos KYLÄLTÄ KUULEE ASIOITA, KOSKA FAKTAA ON SE, ETTÄ HÄN EI OLE HOITANUT MITÄÄN ASIOITA!
        TÄÄLLÄ PALANUT TALOJA JA PAIKALLISIA ON KUOLLUT KOTEIHINSA!

MINÄ EN OLE SYYTTÄNYT HÄNTÄ ENKÄ HÄNEN VAIMOAAN! MINÄ OLEN VAIN SANONUT, ETTÄ : PALOPÄÄLLIKKÖ JA HÄNEN VAIMONSA OVAT IHMISIÄ JOITA HALUA EDES TUNTEA!
        MINULLE TULI LIKAINEN JA RAISKATTU OLO AINA, KUN MINÄ JOUDUIN HÄNEN KANSSA TEKEMISIIN!
        HE OVAT SENTÄÄN KUNNIALLISIA IHMISIÄ JA HYVIN ARVOSTETTUJA!

Hän tappeli Mikko Kärnän ja siitä kirjoitettiin ihan lehdessä. Oli minullakin Kärnän kanssa riitaa, mutta ilmoitin hänelle, että : Minä ainakin mielummin vankilaan kunnianloukkaus sakon hoitamaan pois.
        Olin ilmoittanut myös HALLINTO-OIKEUTEEN TOISEN ASIAN YHTEYDESSÄ JOSSA INARIN KUNTA OLI TEHNYT ILMOITUKSEN JA MINÄ ILMOITIN, ETTÄ : MINÄ EN OTA LASTA VASTUULLENI, KOSKA MINÄ OLEN MENOSSA KUNNIANLOUKKAUS SAKKO VANKINA VANKILAAN!
        Kunta vaati omaa ILMOITUSTAAN PURKUUN, koska minä vastasin asioista VANHEMPANA PANOSTAJANA!
        VANHEMPANA PANOSTAJANA KANNOIN VASTUUNI JA TEIN NIIN, KUIN HALLINTO-OIKEUTEEN ILMOITIN!
        SIVISTYSLAUTAKUNNAN PUHEENJOHTAJAN MIELESTÄ ON KUNNIANLOUKKAUS PITÄÄ SANANSA ELI KANTAA VASTUU OMISTA SANOISTAAN SEKÄ TEOISTAAN, MUTTA ON KUNNIALLISTA SYYTTÄÄ MINUA SIITÄ, KUN HÄN EI SAA EDUSTAA MINUA!
        JOKAINEN IHMINEN EDUSTAA ITSE ITSEÄÄN JA EI SE OLE MIKÄÄN KUNNIANLOUKKAUS!
        JOS MIES KOKEE, ETTÄ HÄN HALUAA MINUT HÄNEN VAIMOKSI NIIN MINÄ VOIN EDUSTAA HÄNTÄ NIIN EI SEKÄÄN OLE MIKÄÄN KUNNIANLOUKKAUS VAAN SE ON MEIDÄN YKSITYISASIA SEKÄ HENKILÖKOHTAINEN PÄÄTÖS!

EN MINÄKÄÄN OLE PUUTTUNUT HEIDÄN PARISUHDE ASIOIHIN VAIKKA AIHETTA OLIS, MUTTA KATSON ASIOITA MYÖS TURVALLISUUS NÄKÖKULMASTA! HE OVAT SENTÄÄN KUNNIALLISIA JOTEN VARTIOIVA PUOLISO ON HEIDÄN PARHAAKSI JA HE OVAT ITSE HALUNNEET OLLA KORKEA-ARVOISIA IHMISIÄ!

• Anonyymi00030
      UUSI

On muuttunut, ei kstso minua edes vahingossa. Ehkä hän on tajunnut minun kuumat ajatukseni hänestä, eikä nyt halua vahingossakaan ruokkia niitä. Varmaan parempi näin.

• Anonyymi00032
        UUSI

Tai sitten syy on jossain ihan muualla.

• Anonyymi00034
        UUSI

Kuulostaa tutulta.

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Tai sitten syy on jossain ihan muualla.

Paljon mahdollista sekin :)

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Paljon mahdollista sekin :)

Yrittää peittää omat kuumat ajatuksensa.

Sivusta

• Anonyymi00033
      UUSI

Kumpikaan meistä ei osaa enää olla rennosti toisen kanssa. Me varotaan toisiamme, koska yritetään piilottaa tunteet. Kumpikin on ne kyllä huomannut ja jotkut ulkopuolisetkin.

• Anonyymi00041
        UUSI

Tämä teidän tilanne vaatii selkeesti selvittämistä!

• Anonyymi00040
      UUSI

Koska on kielletty puhumasta suoraan ja käsketty valehdella. Narsisti hoveineen esiintynyt toisena ja piinannut liian pitkään.

• Anonyymi00045
      UUSI

Enemmän kaverillinen kuin ennen. En moiti, jos kerran siltä tuntuu. En osaa enempää arvailla kuin, että tunteet on kaverilliset.

• Anonyymi00046
        UUSI

jep sama homma. meistä tulisi iloisen miehen kanssa nimenomaan kavereita näin sen näen. sivusta

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      42
      4320
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      138
      4079
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      64
      3736
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      89
      3576
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      33
      3547
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      65
      3351
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      86
      2921
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2835
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2636
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      14
      2344
    Aihe