Miltä sähköyhtiöltä saisin ostettua vain hiilivoimalla tuotettua sähköä? Meille tosimiehille tuulivoima ja ydinvoima ym. nössöt energiamuodot eivät ole tarpeeksi miehekkäitä vaihtoehtoja, joten tarvin 100 % varmuuden sille, että maksan vain hiilivoimalla tuotetusta sähköstä enkä mistään nynnyilysähköstä. Jos ei puhdasta hiilisähköä tarjoavaa sähkösopimusta löydy niin kai se täytyy vain irtisanoa nykyinen sähkösopimus ja raijata diesel-aggregaatti parvekkeelle!
Mikä sähköyhtiö myisi puhdasta hiilisähköä?
5
138
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole mahdollista Suomessa.
- Anonyymi
Helen...
- Anonyymi
Tosimiehetkin näemmä osaavat tehdä palstan aktivointia !
- Anonyymi
Luuserit sen sijaan vain valittavat aktivoinnista.
- Anonyymi
No niin, olipa hauska juttu.
Voisit tietysti tehdä kokeen eli käynnistää sen dieselin kerrostaloparvekkeella ja ottaa sekuntikellolla ajan kauanko saat sitä siellä käyttää..............
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu755904Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti275197Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett213088- 1822548
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut2152293- 192146
- 1031531
Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,3451398- 751303
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171196