Tietääkö kukaan, mitä tavaroita kerrostalon rappukäytävässä saa säilyttää? Meillä on 10 pulkkaa, rattikelkkoja, jääkiekkomaloja, isoja fanerilevyjä, lastenvaunuja ym. Jos rappukäytävään on kaksi sisäänkäyntiä, niin voiko toisen vuorata umpeen tavaroilla.
Rappukäytävä
7
1267
Vastaukset
- tietoinen
ei saa säilyttää mitään, mikä estää kulkemisen porraskäytävässä. (palo- ja pelastusmääräykset)
- Kompuroija
Lakeja ja määräyksiä on kyllä olemassa, mutta kukaan ei valvo niitä. Samat tavarat ovat lojuneet rappukäytävässä jo pari vuotta. Kukaan asukas ei uskalla puuttua asiaan. Joutuu pian Kyttääjät-sivuille hankalana ihmisenä.
- Viranomaisen löydät
Kompuroija kirjoitti:
Lakeja ja määräyksiä on kyllä olemassa, mutta kukaan ei valvo niitä. Samat tavarat ovat lojuneet rappukäytävässä jo pari vuotta. Kukaan asukas ei uskalla puuttua asiaan. Joutuu pian Kyttääjät-sivuille hankalana ihmisenä.
Pelastuslaitoksesi sivuilta, ottamalla yhteyttä ko. henkilöön, eikohän ala tapahtumaan.
- talkkari
rappu käytävässä ei saa säilyttää tavaraa sitä varten on ulko varasto.
- :-)
... ei saa säilyttää mitään muuta kuin palosuojattuja mattoja ala-aulassa."
Olisikohan laki§35.- Anonyymi
Meidän rappukäytävästä löytyi paskaa.
- asukas
Valtioneuvoston asetuksen mukaan taloyhtiöiden on laadittava pelastussuunnitelma ja toimitettava yhteenveto pelastuslaitokselle sekä toimitettava asukkaille.
Siinä on nimetty taloturva päällikkö ja hänen yhteystietonsa.
Oletko saanut tälläistä tiedotetta, jos et ota yhteyttä isännöitsijäänne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078