Olen siis lapsuudessani katsonut TMNT sarjaa vuodesta 2003 vuoteen 2009 ja olen siis huomannut YouTubessa myös näitä jaksoja, joita olen katsellut ennenkin. Kuitenkin niitä ollaan poisteltu ja jäljelle on jäänyt muutamia jaksoja tubeen. Olisiko jossain (tai kenties jopa sinulla) vanhoja jaksoja, joita voisi jakaa minulle, niin voisin julkaista YouTubeen muidenkin katseltavaksi?
Olisiko jossain vielä vanhoja TMNT (2003-2009) jaksoja?
3
1068
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskinpa niitä pystyy enää jakamaan, kiitos raivostuttavien tekijänoikeuksien. Mutta ehkä sua piristää tieto että jokin aika sitten kuulin, että adressit.comissa on adressi jolla tää sarja yritetään saada takas telkkariin https://www.adressit.com/teini-ikaiset_mutanttininjakilpikonnat_2003. Ja, lainatakseni adressin tekijää, "Jos tunnet muita tän sarjan faneja niin levitä toki tietoo tästä adressista, jotta nimiä tulee mahdollisimman nopeasti lisää"
Toinen vaihtoehto on myös että laitat MTV3:lle ohjelmatoiveen. Laitoin itekin toiveeksi tän sarjan kun olin lähettänyt kyselyä että onko toiveista hyötyä, mihin vastasivat että jos jotain ohjelmaa toivotaan usein niin hyvin todennäköisesti alkavat esittää toivottua ohjelmaa - Anonyymi
Mulla on dvd:llä muutama, joku ehkä 25-30 jaksoa. Olen fani.
- Anonyymi
Mulla on dvd:llä nämä jaksot:
Viestejä Maan Alta osat 1, 2 ja 3.
Salainen Alkuperä osat 1, 2 ja 3.
Heijastuksia
Kaupunki Sodassa osat, 1, 2 ja 3.
Jätelantis
Kultainen Kiekko
Suuri Taistelu osat 1, 2, 3 ja 4.
Tulevaisuuden Uhat
Tarpeettomat
Kodin Valtaus
Kunnon Kuristusote
Iso Paha Juttu
Kihlasormus
Identtinti kriisi
Verkon Paimenet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202664
- 441291
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70947Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138925- 45881
- 61842
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44795Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe165776Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725