Ensikoti???????

Anonyymi

Millainen on Jyväskylän ensikoti?

19

865

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sillähän se selviää kun jollain konstin hommaat ittes sinne

• Anonyymi

Huoliiks ne sinne 60 vuotiaita?

• Anonyymi

Sinne pääsee nopeasti,kun otat "Aavikkon miehen"

• Anonyymi

Siellä on ainakin maitojunaministeri suojatyö paikassa. Puolueen han tiedätte!

• Anonyymi

Siis kokemusta on kyseisestä paikasta kerro lisää????

• Anonyymi

Mikä ja kuka on maitojunaministeri ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä ja kuka on maitojunaministeri ?

Huovinen.

• Anonyymi

Vietin siellä koko lapsuuteni onnellisena. 35- vuotiaana lähdin sieltä maailmalle kuten nykynuoret kun kotoaan. Vähän aikaa kuljin kapeita kujia ja nyt palvelutalossa olen taas hyvässä hoidossa.

• Anonyymi

Oisko jollain antaa asiallista palautettakin?

• Anonyymi

Etsitään pienikin mahdollinen syy lapsen vanhemmista että sosiaalihuolto voi ottaa vauvan huostaan "laillisin perustein" ja että lapsi voidaan sijoittaa sijaisperheeseen.

Sijaisperhe tienaa tällä tavoin hyvin kun saa valtiolta rahaa tietyn määrän per sijoitettu lapsi...

• Anonyymi

Sijaiskoti on valintakysymys. Yleensä nainen on valinnut väärän miehen. Toiseksi, ei siellä varmaankaan korkeammin koulutettuja suojeltavina näy. Että silleen.

• Anonyymi

Hei, haloo!!! Millainen älykkyysosamäärä tarvitaan tuohon kysymykseen, EI se hotelli ole, mutta kun pakko päästä suojaan, niin nainen/mies/ lapset, heistä huolehditaan ja ohjataan/annetaan neuvoja.... Pikkuisen miettisin mitä kirjoittaa... Tiedätkö sinä mikä on ensikoti?

• Anonyymi

No kysehän on valtaosiltaan vääränlaisen puolison valinnasta/vahingosta. Miksi sinne muuten hakeutuisi kuin väkivallan/alistamisen vuoksi? Näitä vääriä valintoja kun tahtoo tulla tietyillä yhteiskuntaluokilla toisia enemmän.

• Anonyymi

No kuule,mun ongelma on että minulle läheinen perhe pakotettiin sinne heppoisin perustein.Vierailut on kielletty coronan takia.En luota sossuihin enkä ensikoteihin.Haluaisin auttaa tätä perhettä mutta juuri nyt se on estetty.Mistä sitä tietoa siitä paikasta sitten saisi,Siis oikeaa tietoa ei mitään:Meillä on ammattitaitoinen henkilökunta,ja plääh,plääh.Mikäs sun ongelma on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kuule,mun ongelma on että minulle läheinen perhe pakotettiin sinne heppoisin perustein.Vierailut on kielletty coronan takia.En luota sossuihin enkä ensikoteihin.Haluaisin auttaa tätä perhettä mutta juuri nyt se on estetty.Mistä sitä tietoa siitä paikasta sitten saisi,Siis oikeaa tietoa ei mitään:Meillä on ammattitaitoinen henkilökunta,ja plääh,plääh.Mikäs sun ongelma on?

Puoliso on erittääin hyvä,eikä todellakaan väkivaltainen.Sine ei menty todellakaan vapaaehtoisesti.Eikä sinne menolle olisi ollut tarvetta.Haluan perheen kotiin mahdollsimman nopeasti.Siksipä tässä kyselen.Onko täällä ketään joka tietäisi jostakin jotakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puoliso on erittääin hyvä,eikä todellakaan väkivaltainen.Sine ei menty todellakaan vapaaehtoisesti.Eikä sinne menolle olisi ollut tarvetta.Haluan perheen kotiin mahdollsimman nopeasti.Siksipä tässä kyselen.Onko täällä ketään joka tietäisi jostakin jotakin.

Hakattujen huoltola se on.

• Anonyymi

Muistakaa että ensikotiin ei voi pakottaa. Mut yritettiin, otin asianajajaan yhteyden ja sanoin siitä. Kotia päästiin sitten. Tiedän muitakin kellä sama kokemus

• Anonyymi

Moni nuori tyttö on saanut ensikodin Jallu-sedän luona Lutakossa. Jallu-setä on opettanut neitosille elämän alkeita ja parisuhdetaitoja ja heistä on tullut tasapainoisia naisia yhteiskuntaan. No, muutama tuli kyllä etupainoiseksi, mutta vain väliaikaisesti.

• Anonyymi

Eiköhän tarkoitus ole ottaa lapsi huostaan keinolla millä tahansa & etsiä pienikin syy tähän.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      67
      1244
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      906
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      903
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      107
      828
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    Aihe