Millainen on Jyväskylän ensikoti?
Ensikoti???????
19
865
Vastaukset
- Anonyymi
Sillähän se selviää kun jollain konstin hommaat ittes sinne
- Anonyymi
Huoliiks ne sinne 60 vuotiaita?
- Anonyymi
Sinne pääsee nopeasti,kun otat "Aavikkon miehen"
- Anonyymi
Siellä on ainakin maitojunaministeri suojatyö paikassa. Puolueen han tiedätte!
- Anonyymi
Siis kokemusta on kyseisestä paikasta kerro lisää????
- Anonyymi
Mikä ja kuka on maitojunaministeri ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ja kuka on maitojunaministeri ?
Huovinen.
- Anonyymi
Vietin siellä koko lapsuuteni onnellisena. 35- vuotiaana lähdin sieltä maailmalle kuten nykynuoret kun kotoaan. Vähän aikaa kuljin kapeita kujia ja nyt palvelutalossa olen taas hyvässä hoidossa.
- Anonyymi
Oisko jollain antaa asiallista palautettakin?
- Anonyymi
Etsitään pienikin mahdollinen syy lapsen vanhemmista että sosiaalihuolto voi ottaa vauvan huostaan "laillisin perustein" ja että lapsi voidaan sijoittaa sijaisperheeseen.
Sijaisperhe tienaa tällä tavoin hyvin kun saa valtiolta rahaa tietyn määrän per sijoitettu lapsi... - Anonyymi
Sijaiskoti on valintakysymys. Yleensä nainen on valinnut väärän miehen. Toiseksi, ei siellä varmaankaan korkeammin koulutettuja suojeltavina näy. Että silleen.
- Anonyymi
Hei, haloo!!! Millainen älykkyysosamäärä tarvitaan tuohon kysymykseen, EI se hotelli ole, mutta kun pakko päästä suojaan, niin nainen/mies/ lapset, heistä huolehditaan ja ohjataan/annetaan neuvoja.... Pikkuisen miettisin mitä kirjoittaa... Tiedätkö sinä mikä on ensikoti?
- Anonyymi
No kysehän on valtaosiltaan vääränlaisen puolison valinnasta/vahingosta. Miksi sinne muuten hakeutuisi kuin väkivallan/alistamisen vuoksi? Näitä vääriä valintoja kun tahtoo tulla tietyillä yhteiskuntaluokilla toisia enemmän.
- Anonyymi
No kuule,mun ongelma on että minulle läheinen perhe pakotettiin sinne heppoisin perustein.Vierailut on kielletty coronan takia.En luota sossuihin enkä ensikoteihin.Haluaisin auttaa tätä perhettä mutta juuri nyt se on estetty.Mistä sitä tietoa siitä paikasta sitten saisi,Siis oikeaa tietoa ei mitään:Meillä on ammattitaitoinen henkilökunta,ja plääh,plääh.Mikäs sun ongelma on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuule,mun ongelma on että minulle läheinen perhe pakotettiin sinne heppoisin perustein.Vierailut on kielletty coronan takia.En luota sossuihin enkä ensikoteihin.Haluaisin auttaa tätä perhettä mutta juuri nyt se on estetty.Mistä sitä tietoa siitä paikasta sitten saisi,Siis oikeaa tietoa ei mitään:Meillä on ammattitaitoinen henkilökunta,ja plääh,plääh.Mikäs sun ongelma on?
Puoliso on erittääin hyvä,eikä todellakaan väkivaltainen.Sine ei menty todellakaan vapaaehtoisesti.Eikä sinne menolle olisi ollut tarvetta.Haluan perheen kotiin mahdollsimman nopeasti.Siksipä tässä kyselen.Onko täällä ketään joka tietäisi jostakin jotakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puoliso on erittääin hyvä,eikä todellakaan väkivaltainen.Sine ei menty todellakaan vapaaehtoisesti.Eikä sinne menolle olisi ollut tarvetta.Haluan perheen kotiin mahdollsimman nopeasti.Siksipä tässä kyselen.Onko täällä ketään joka tietäisi jostakin jotakin.
Hakattujen huoltola se on.
- Anonyymi
Muistakaa että ensikotiin ei voi pakottaa. Mut yritettiin, otin asianajajaan yhteyden ja sanoin siitä. Kotia päästiin sitten. Tiedän muitakin kellä sama kokemus
- Anonyymi
Moni nuori tyttö on saanut ensikodin Jallu-sedän luona Lutakossa. Jallu-setä on opettanut neitosille elämän alkeita ja parisuhdetaitoja ja heistä on tullut tasapainoisia naisia yhteiskuntaan. No, muutama tuli kyllä etupainoiseksi, mutta vain väliaikaisesti.
- Anonyymi
Eiköhän tarkoitus ole ottaa lapsi huostaan keinolla millä tahansa & etsiä pienikin syy tähän.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271944
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001690Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561306Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?671244Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311008Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47906Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51903Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44872- 107828
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820