Saako ope tehdä näin

Anonyymi

Hei olen tälläne 12 v tyttö. Olin tänään koulussa ja oli perus matikan tunti nii meillä on sellanen apu ope joka on mun kummitäti nii se piti meille päässä laskuja mulla ei ollut vihkoa mutta otin paperin kun pistin paperille vastauksen joutui odottamaan hetken nii piirsin siin välis sit vikat vastaukset oli pistetty se apu ope näki et piirtelin ja alko huutamaan sit suutuin ja olin hiljaa sit se sano opettajalle et äkäilen siitä että se kiels mua piirtämästä mut oikeesti suutuin siitä että se alko raivoaan noh sit sen jälkee oli loppumas koulu oli se välkä millo mennää kotii otin kännykän esille ja katoin sitä ku unohdin et ei nii saanu tehä ja sit se apu ope tullee vauhil mun viereen ei sano mitään ottaa mun kännykästä kii ja repäsee sen ja lähtee opettajan huonetta päin vauhdilla noh sit mä olin sillee mitä vit ja sit mun taksi tuli noh istuin silti virl siin ku ärsytti sit se apu ope sanoo mee sinne taksii ja ottaa samal mun kauluksesta kiinni ja riuhtasee niin että meinasin jopa kaatua naamalteni tää juttu piinaa mua paljon tää ei oo eka kerta ku näin tapahtuu pahinta et mun äiti on sen apu open serkku nii tuntuu et se ei usko ja plus se ei oo tasa arvonen mua kohtaan ku joku kiusaa mua ja kerron se sanoo vaa että älä välitä se on vaa leikkiä dit jos teen saman jollekki muulle nut en ees pahasti ja leikillä nii vittu eiku mä saan sit valit 😢😢😢😕

6

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pistä se puhelin sillai että se äänittää puhetta.Siin sul todiste huutamisesta.

    • Anonyymi

      Käsiksi ei saa käydä. Se on laitonta. Jos apuopettaja vielä käy kauluksiin kiinni niin sanot suoraan, että on laitonta käydä oppilaaseen kiinni. Jos sama touhu jatkuu niin kerrot asiasta muille opettajille, rehtorille tai terveydenhoitajalle tai kuraattorille. Myöskään apuopettajan huutaminen ei ole asiallista.

    • Kiva kummitäti sinulla...

      Tuollaisessa tilanteessa sinuun ei olisi saanut käydä käsiksi. Mene kertomaan rehtorille. Kerran olit menossa taksiin, niin asialla luulisi olevan silminnäkijöitäkin.

    • Anonyymi

      Käyttäydy kunnolla tunnilla, niin eiköhän se siitä lutviudu. Ei ne sinulle vittuillessaan käyttäydy törkeästi. Välittävät ja toivovat että pääset elämässäsi pitkälle ja eteenpäin. Tietysti kun teiniä angstaa, kun pitää tehdä mitä joku muu sanoo. Eikä saa kynsiä lakata tai meikata tunnilla tai muuta erittäin tärkeää. Hyvää jatkoa sinulla ja siitä se lähtee se tie aikuisten ja isojen maailmaan.

      • Anonyymi

        Sun mielestä on siis ihan ok, että käydään käsiksi. Hmm, mielenkiintoista. Itse tietty hyväksyisit sen, että suhun käydään käsiksi, ja hieman pyöriteltäisiin vaikka lattialla?


    • Anonyymi

      Käsiksi käyminen on aina yksiselitteisesti kiellettyä. Mikäli mennään ihan tarkasti voidaan se katsoa lieväksi pahoinpitelyksi. Eli ilmoitus rehtorille ja jos hän ei ota kantaa, niin sitten rikosilmoitus poliisille.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe