Eli jos ostaa zap hostingista 10slottisen ja 1g ramia niin pärjääkö ja riittääkö se vai tarviiko enemmän tarvisin rp servulle ainakin poliisi modi autot taksit js ambulsbssit modattuina.
Fivem Serveri
3
5087
Vastaukset
- Anonyymi
Erittäin vanha ketju, mutta kerrotaan seuraaville. Itse tosiaan olen omistanut/ylläpitänyt noin reilua kymmentä serveriä. Ensinnäkin ZAP-hosting on aivan sukka, kaatuilee ja DDOS-suojat on from up in the ass of timo.
Jos servu on devaus käyttöön niin joo 10 slot ja 1gb saattaa erittäin tönkösti riittää. Mutta yleensä FiveM servulle kannattaa ottaa slotteja se vähintään 32/64. Ramia yleensä noille slot määrille vähintään 8gb, riippuu millaisen serverin tekee. Se että tekee serverin vaatii se paljon muutakin, devaus taitoa esimerkiksi. - Anonyymi
Nyt kun oon tekemässä omaa fiveM servua niin minne ne ladatut filut pitää laittaa server.cfg:hen?
Mitä niiden alkuun pitää kirjoittaa että saa toimimaan?- Anonyymi
start tai ensure👍
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam2386121Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.394948KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!
Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa104296Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on123041Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni1203005Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,782489Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu1212436Nainen, kaiken aikaa olin yläpuolella
Ja olen edelleen kaiken yläpuolella. Ja niin on aina oleva. :/1901689- 461649
- 691446