Eli jos ostaa zap hostingista 10slottisen ja 1g ramia niin pärjääkö ja riittääkö se vai tarviiko enemmän tarvisin rp servulle ainakin poliisi modi autot taksit js ambulsbssit modattuina.
Fivem Serveri
3
5304
Vastaukset
- Anonyymi
Erittäin vanha ketju, mutta kerrotaan seuraaville. Itse tosiaan olen omistanut/ylläpitänyt noin reilua kymmentä serveriä. Ensinnäkin ZAP-hosting on aivan sukka, kaatuilee ja DDOS-suojat on from up in the ass of timo.
Jos servu on devaus käyttöön niin joo 10 slot ja 1gb saattaa erittäin tönkösti riittää. Mutta yleensä FiveM servulle kannattaa ottaa slotteja se vähintään 32/64. Ramia yleensä noille slot määrille vähintään 8gb, riippuu millaisen serverin tekee. Se että tekee serverin vaatii se paljon muutakin, devaus taitoa esimerkiksi. - Anonyymi
Nyt kun oon tekemässä omaa fiveM servua niin minne ne ladatut filut pitää laittaa server.cfg:hen?
Mitä niiden alkuun pitää kirjoittaa että saa toimimaan?- Anonyymi
start tai ensure👍
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!571711Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1321368Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701231La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10826- 62785
- 69681
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39521- 36477
- 45466
- 52442