Eli jos ostaa zap hostingista 10slottisen ja 1g ramia niin pärjääkö ja riittääkö se vai tarviiko enemmän tarvisin rp servulle ainakin poliisi modi autot taksit js ambulsbssit modattuina.
Vastaukset 3
- Anonyymi
Erittäin vanha ketju, mutta kerrotaan seuraaville. Itse tosiaan olen omistanut/ylläpitänyt noin reilua kymmentä serveriä. Ensinnäkin ZAP-hosting on aivan sukka, kaatuilee ja DDOS-suojat on from up in the ass of timo.
Jos servu on devaus käyttöön niin joo 10 slot ja 1gb saattaa erittäin tönkösti riittää. Mutta yleensä FiveM servulle kannattaa ottaa slotteja se vähintään 32/64. Ramia yleensä noille slot määrille vähintään 8gb, riippuu millaisen serverin tekee. Se että tekee serverin vaatii se paljon muutakin, devaus taitoa esimerkiksi. - Anonyymi
Nyt kun oon tekemässä omaa fiveM servua niin minne ne ladatut filut pitää laittaa server.cfg:hen?
Mitä niiden alkuun pitää kirjoittaa että saa toimimaan?- Anonyymi
start tai ensure👍
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1421242
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova97919Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.78854Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?113815- 34623
- 99545
Mä olin ihan peloissani sun lähellä
Huomasitko? En uskaltanut edes katsoa sua. Näin sivu silmällä sun vinon hymyn. Oliko hyvä vai paha juttu kun tulit lähel20529On ikävä sinua ihana
En jaksa syvempiä tuntoja enää kirjoittaa. Kaipaan sinun läsnäoloa ja läheisyyttä nainen. Hyvää yötä.28523- 45514
Kaipaamalleni naiselle
Hyvää iltaa! Täytyy vain toivoa että törmäämme toisiimme pian Toivoo. mies29457