Fivem Serveri

Anonyymi

Eli jos ostaa zap hostingista 10slottisen ja 1g ramia niin pärjääkö ja riittääkö se vai tarviiko enemmän tarvisin rp servulle ainakin poliisi modi autot taksit js ambulsbssit modattuina.

3

5310

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Erittäin vanha ketju, mutta kerrotaan seuraaville. Itse tosiaan olen omistanut/ylläpitänyt noin reilua kymmentä serveriä. Ensinnäkin ZAP-hosting on aivan sukka, kaatuilee ja DDOS-suojat on from up in the ass of timo.
      Jos servu on devaus käyttöön niin joo 10 slot ja 1gb saattaa erittäin tönkösti riittää. Mutta yleensä FiveM servulle kannattaa ottaa slotteja se vähintään 32/64. Ramia yleensä noille slot määrille vähintään 8gb, riippuu millaisen serverin tekee. Se että tekee serverin vaatii se paljon muutakin, devaus taitoa esimerkiksi.

• Anonyymi

Nyt kun oon tekemässä omaa fiveM servua niin minne ne ladatut filut pitää laittaa server.cfg:hen?
      Mitä niiden alkuun pitää kirjoittaa että saa toimimaan?

• Anonyymi

start tai ensure👍

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      269
      1082
    2. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      890
    3. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      228
      860
    4. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      98
      831
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      79
      733
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      66
      717
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      100
      624
    8. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      566
    9. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      541
    10. Rekkawelinehkä

Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 2
      Varkaus
      37
      509
    Aihe