Onkohan missään päin Espoossa gay-henkistä baaria. Stadin paikat alkaa olla kulahtaneita ja samat naamat aina.
Vastaukset 4
- Anonyymi
Ei ole tietoa, itse en ole löytäny tai en tiedä että olisi.
- Anonyymi
Samat kulahtaneet naamat :-)
Olen saanut ulkomaisia komistuksia ja hyviä sängyssä vogue saunasta.
Sielläkin on oma vakio kalustonsa, mutta älä kiinnitä mitään huomiota niihin.
Joskus tulee kunnon pano, takaan sen. - Anonyymi
Olen kans saanut hyviä panoja voguesssa tietysti nyt kaikki muuttuu koronan
takia mut varmaan taas jatkuu sielläkin panot jne kun tauti hiljenee loppuu!! - Anonyymi
Iltalehti kirjoittaa näin:
"Italiassa koronatilanne lähti käsistä osittain sen takia, etteivät ihmiset noudattaneet rajoituksia silloin, kun koulut olivat kiinni vaan lähtivät ravintoloihin ja baareihin.
Uutiset täysistä afterski-baareista, jonoista kauppakeskuksissa ja karanteenia uhmaavista rollaattorimummoista kertovat siitä, ettei osa suomalaisistakaan ole tajunnut tilanteen vakavuutta.
Pääministeri Sanna Marin (sd) vetosi jo keskiviikkona voimakkaasti suomalaisiin: jos nykyiset keinot eivät tepsi, hallitus voi määrätä ulkonaliikkumiskieltoja."
Taitaa muuten tulla ulkonaliikkumiskiellot myös tänne koska ihmiset eivät usko ilman pakkokeinoja.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211371- 671315
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331261- 1081245
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89886
- 45871
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43666
- 58663
- 70646
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123612- 67586
- 52574