Autokannan keski ikä ?

Anonyymi

Väittivät eilen, että Pattijoella alle 6, Suolla 12,2 ?

22

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Entä velkaisuus aste, kun 80% ihmisistä tienaa alle 13.000 kuukaudessa, jokainen vähänkään parempi pirssi osamaksut 8 vuodelta maksaa 6000-8000 paateroa/kk.

      • Anonyymi

        Onhan nuo puolihuijaus rahoitusmuodot tulleet Suomeenkin jo ajat sitten, nyt tuli viimeksi joku Piilei, samoja rokottajia ja ulosottajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan nuo puolihuijaus rahoitusmuodot tulleet Suomeenkin jo ajat sitten, nyt tuli viimeksi joku Piilei, samoja rokottajia ja ulosottajia.

        niin, otat haövan sähköauton 60.000 eur, luototat sen 6 600€ korot kulut 1500, niin 5 v päästä sulla on kierrätyskamaa. Tuolla 5000 saat hyvän käyttöauton ja pari toinnia huoltoihin 5v aikana. Sillä pärijää parhaiten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin, otat haövan sähköauton 60.000 eur, luototat sen 6 600€ korot kulut 1500, niin 5 v päästä sulla on kierrätyskamaa. Tuolla 5000 saat hyvän käyttöauton ja pari toinnia huoltoihin 5v aikana. Sillä pärijää parhaiten.

        öö,

        sillä pärjää myös, että opiskelet kirjoittamisen taidon, etenkin oikein kirjoituksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        öö,

        sillä pärjää myös, että opiskelet kirjoittamisen taidon, etenkin oikein kirjoituksen.

        eilen oli äidinkielen kirjoitukset. Miten meni, tatskasitkö äiteen kieleen bum bum ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eilen oli äidinkielen kirjoitukset. Miten meni, tatskasitkö äiteen kieleen bum bum ?

        Kotuksen (Kotimaisten kielten keskuksen) verkkosivuilta löytyy paitsi seikkaperäinen artikkeli siitä, kuinka suomalaisten kuntien nimistä muodostetaan niiden asukkaiden nimet, myös aakkosellinen luettelo näistä asukkaannimityksistä.


    • Anonyymi

      Ei Suomessa kukaan halua omistaa näitä nykyisiä sähkölaitteilla ohjattuja romuja, joille saat tilata hinauksen kerran kuussa.

      Toiset höpisee, toiset tekee, niin se vain menee.

    • Anonyymi

      https://www.seiska.fi/Uutiset/Seiska-selvitti-julkkisten-ulosotot-vouti-on-jalleen-Jukka-Hildenin-perassa-Sara-Sieppi

      tuosta siitä saa lukea lisää

    • Anonyymi

      Suomessa on suuret alueelliset erot. Pohjoisessa on vanhimmat auto, koska tiestön kunto on huonoin. Toisin on Thaimaassa, esim Knon Khaissa on yllättävän hyväkuntoinen tiestö, esim kun ajelee Phon Pisaihin ja siitä eteenpäinkin, niin tiet on pitkään aivan loistavat.

      • Anonyymi

        Tiedätkö miten Hua Hinissa korjataan maanvajoaman vuoksi tulleet kuopat tiessä? Tämä oli kompakysymys, koska niitä ei paikata ollenkaan. Ne merkitään risuilla, oletuksena että autoilija tai mopoilija näkee risun eikä aja siihen kuoppaan tai vajoamaan.


    • Anonyymi

      AutoVERO

      SYYPÄÄ TÄHÄN EPÄSUHTAAN !

    • Anonyymi

      Diiselit alkaa olla kiellettyjä jo suurimmissa kylissä, siis nuo pienhiukkaslähteet

      • Anonyymi

        Tuosta pääsee helposti aasinsillan kautta pattayan taksi tarjontaan, jokainen voi vain arvailla paljonko beachroad ja second roadin välisellä alueella on maaperään valunut liikenteen päästöjä kun kymmeniä vuosia taksi armada on ajanut ympyrää 24/7 tuhansien taxien voimalla,.
        By NumBall


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta pääsee helposti aasinsillan kautta pattayan taksi tarjontaan, jokainen voi vain arvailla paljonko beachroad ja second roadin välisellä alueella on maaperään valunut liikenteen päästöjä kun kymmeniä vuosia taksi armada on ajanut ympyrää 24/7 tuhansien taxien voimalla,.
        By NumBall

        Taas meni nollat sekaisin. Takseja on kymmeniä. Ei tuhansia. Ne eivät juurikaan aja silloin kun ei ole pokaa. Pelkästään tuhat taksia 100 metrin välein vaatisi 100 kilometrin reitin.
        Pattayalla lavataksien reitit on luokkaa 3 kilometriä ja jompparille ja takaisin 7 kilometriä. Sinne ei rakas pieni mahdu yksinkertaisesti tuhansia takseja.
        Sitäpaitsi henkilöautojen osuus saastuttamisesta on mikroskooppisen pientä verrattuna teollisuuteen ja rahtiliikenteeseen. Luonto tarvitsee myös hiiltä elääkseen. Ei hätää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas meni nollat sekaisin. Takseja on kymmeniä. Ei tuhansia. Ne eivät juurikaan aja silloin kun ei ole pokaa. Pelkästään tuhat taksia 100 metrin välein vaatisi 100 kilometrin reitin.
        Pattayalla lavataksien reitit on luokkaa 3 kilometriä ja jompparille ja takaisin 7 kilometriä. Sinne ei rakas pieni mahdu yksinkertaisesti tuhansia takseja.
        Sitäpaitsi henkilöautojen osuus saastuttamisesta on mikroskooppisen pientä verrattuna teollisuuteen ja rahtiliikenteeseen. Luonto tarvitsee myös hiiltä elääkseen. Ei hätää.

        Niinkö laskin rakas asian kyllä vuositasolla, ja tuota vuositasoa on ylläpidetty ainakin 30 vuottta, nyt bangkokissa on havattu ongelma eikä enää vuoden 2024 jälkeen bahtibusseilla jossa on dieselmoottori ole asiaa bangkokiin, joka on johtanut kahteen asiaan, nämä käytöstä poistetut bahtipussit eivät maksa mitään, mutta niitä ei kuitenkaan romuteta vaan myydään eniten tarjoavalle, joten ne siirtyvät saastuttamaan muulle maassa, toinen asia on se että uusia 15 paikkaisia bahtibusseja on alkanut jo ajaa bkk- hua hin väliä, istuskelin kerran tunnin kellotapulilla jonne bussit pysähtyvät, valtaosa oli tietysti vielä vanhoja kulkuneuvoja, mutta näitä uusia oli liikenteessä kymmenkunta.

        Mitäs luulet jos pattayalla on ympyrää jaettu 30 vuotta reitti on melkotarkkaan 2.2 kilsaa suuntaansa puolikilsaa välikatu ja second road 2.2 kilsaa tekee yhteensä viitisen kilsaa. tai hieman yli tämä alue on erittäin likaista, ja umpitollo elämä tarvitsee hiiltä elääksen mutta vielä enemmän puhdasta vettä, jota pattayalla ei ainakaan lahdenpoukamasta löydy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö laskin rakas asian kyllä vuositasolla, ja tuota vuositasoa on ylläpidetty ainakin 30 vuottta, nyt bangkokissa on havattu ongelma eikä enää vuoden 2024 jälkeen bahtibusseilla jossa on dieselmoottori ole asiaa bangkokiin, joka on johtanut kahteen asiaan, nämä käytöstä poistetut bahtipussit eivät maksa mitään, mutta niitä ei kuitenkaan romuteta vaan myydään eniten tarjoavalle, joten ne siirtyvät saastuttamaan muulle maassa, toinen asia on se että uusia 15 paikkaisia bahtibusseja on alkanut jo ajaa bkk- hua hin väliä, istuskelin kerran tunnin kellotapulilla jonne bussit pysähtyvät, valtaosa oli tietysti vielä vanhoja kulkuneuvoja, mutta näitä uusia oli liikenteessä kymmenkunta.

        Mitäs luulet jos pattayalla on ympyrää jaettu 30 vuotta reitti on melkotarkkaan 2.2 kilsaa suuntaansa puolikilsaa välikatu ja second road 2.2 kilsaa tekee yhteensä viitisen kilsaa. tai hieman yli tämä alue on erittäin likaista, ja umpitollo elämä tarvitsee hiiltä elääksen mutta vielä enemmän puhdasta vettä, jota pattayalla ei ainakaan lahdenpoukamasta löydy.

        Käytä nyt urpo vaikka laskukonetta kun järkeä ei sinulla ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö laskin rakas asian kyllä vuositasolla, ja tuota vuositasoa on ylläpidetty ainakin 30 vuottta, nyt bangkokissa on havattu ongelma eikä enää vuoden 2024 jälkeen bahtibusseilla jossa on dieselmoottori ole asiaa bangkokiin, joka on johtanut kahteen asiaan, nämä käytöstä poistetut bahtipussit eivät maksa mitään, mutta niitä ei kuitenkaan romuteta vaan myydään eniten tarjoavalle, joten ne siirtyvät saastuttamaan muulle maassa, toinen asia on se että uusia 15 paikkaisia bahtibusseja on alkanut jo ajaa bkk- hua hin väliä, istuskelin kerran tunnin kellotapulilla jonne bussit pysähtyvät, valtaosa oli tietysti vielä vanhoja kulkuneuvoja, mutta näitä uusia oli liikenteessä kymmenkunta.

        Mitäs luulet jos pattayalla on ympyrää jaettu 30 vuotta reitti on melkotarkkaan 2.2 kilsaa suuntaansa puolikilsaa välikatu ja second road 2.2 kilsaa tekee yhteensä viitisen kilsaa. tai hieman yli tämä alue on erittäin likaista, ja umpitollo elämä tarvitsee hiiltä elääksen mutta vielä enemmän puhdasta vettä, jota pattayalla ei ainakaan lahdenpoukamasta löydy.

        Henkilöautoliikenteen päästöt on vai parin prosentin osuus kokonaispäästöistä. Lavatakseista 90% on uutta kalustoa. Moni tykkää dallaa nykyään upeaa rantakatua pitkin. Ei ole kummoista määrää lavatakseja liikkeellä. Jompparille se on halpa ja kätevä kulkuneuvo. Minulla on vakiotaksifirma käytössäni ja hoidan taksikyytini mittarilla ilmastoiduissa autoissa.

        SS


    • Anonyymi

      Eipä tuo haittoo mittään, koska ajelen kolmipyörämopollani

    • Anonyymi

      Thaimaan vaurastuminen ja länsimaistuminen (ei hyvä) alkoi 1997 laman jälkeen voimakkailla toimilla. Edellinen kuningas oli isossa roolissa.

      Thaimaa tuli kuorestaan kuin Japani konsanaan aikoinaan. Uusjakoa tapahtui ja rahoittajia tuli ulkomailta kuvioihin. Jenkeillä oli jo jalansija Thaimaahan ja on edelleen.

      Mutta Thaimaa ei ole koko maailman horo niinkuin joku nykyinen Suomi, vaan on avoin kaupankäynnille myös Venäjän ja Kiinan kanssa. ASEAn maihin kuuluvana Aasia on tärkein.

      Kovat tullimaksut ja vahva bahti on johtanut hienoiseen taantumaan. Hieman nousukasmaista politiikkaa, mutta ymmärrettävää uusien tuulien puhaltaessa.

      Autot otetaan täällä samalla tavalla vastaan kuin Suomessa aikoinaan joku uusi Datsuni. Siunataan ja puunataan, katsellaan ikkunasta jonkin aikaa ja vahditaan, kunnes siitä tulee vain kulkuneuvo.

      Kulkuneuvoa siunataan edelleen kumppanina tehdä rahaa ja siihen asetetaan onnea tuottavia esineitä, amuletteja, patsaita ja kukkasia.

      Ne on kauniita ajatuksia ja asioita, voi tuoda mielenrauhaa ja rauhaakin, mutta Thaimaan seuraava askel tässä asiassa voisi olla kehittää ajokorttijärjestelmäänsä sellaiseksi että korttia ei saa vain siksi että omistaa kaksi silmämunaa ja osaa sanoa kha/khap.

    • Anonyymi

      Miksi nummipallille on helppoa AASINSILLAN rakentelu ?

      • Anonyymi

        Helppoa sille ei ole kuin kiljun laimentaminen wc ankalla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Helppoa sille ei ole kuin kiljun laimentaminen wc ankalla

        Tekee höpötitiä kun laittaa sen ankan pään hanuriin, petteri. Toiselta otan suuhun ja iloliemi valuu sisuskaluihini tuottaen onnen tunteen. Hiekkiksen ostarilla on nyt hullut päivä kun ihmiset ostaa puhdistus aineita. Ne ei kiinnitä huomiota nyt siihen kun haen ankkaa joga bäivä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe