Oisko jollain hyviä vinkkejä VF:n saamiseksi ajokuntoon? Sain pyörän lopulta käyntiin, mutta se käy tosi huonosti parilla sylinterillä (V4). Pyörii vain tyhjäkäynnillä ja pienillä kierroksilla jonkin aikaa. Tarkistettu sytytyspuolat, sytyksen ohjaus, uudet tulpat. Kaasarit puhdistettu ja tarkistettu. Kaasarit laitoin vain sen verran paikalleen, että saisi kokeiltua (vuotaa hiukan kaasareiden väliputkesta). Synkronointi on varmasti pielessä, mutta pitäisi sen paremmin toimia. Bensapumppu toimii.
VF 750 F
kesäksi ajokuntoon?
2
739
Vastaukset
Saako varmasti menovettä.Ettei vaan pensasuodin oo tukkeeessa.
Ootko tarkistanu venttiilien toiminnan,välykset on oikeet eikä venttiilit jumita.
Nää on vaan arvailuja.- MATZU
...vanhat bensat tankissa? jos on niin vaihda...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1081136
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261003Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat312851- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634