Onko mitään keinoa poistaa boordi tapetin päältä vahingoittamatta tapettia? Onko kukaan yrittänyt kokeilla? Tilanne on siis se, että meillä on ihan jäätävän ruma boordi olohuoneessa jonka haluaisin pois. Tapetista tykkäisin enkä välttämättä halua/jaksaisi rueta remontoimaan. Vai onko tässä vaan luovutettava ja ruettava repimään tapetit pois kokonaan.. Boordi on joistain kohdin huonosti kiinni, mutta en tiedä onko sillä nyt mitään merkitystä.
Boordin poisto tapetin päältä. Onko mahdollista?
13
207
Vastaukset
- Anonyymi
Googlaamalla löytyy monta konstia.
- Anonyymi
Sinä et löytänyt yhtään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et löytänyt yhtään.
Olen touhunnut tietokoneiden kanssa 25 vuotta. Kyllä hakukoneiden käyttö on tuttu juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen touhunnut tietokoneiden kanssa 25 vuotta. Kyllä hakukoneiden käyttö on tuttu juttu.
Ja silti et löytänyt yhtään, on eri asia "touhuta" kuin osata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja silti et löytänyt yhtään, on eri asia "touhuta" kuin osata.
Niitähän löytyi vaikka kuinka monta. Minulla on vähän ongelmia ranteeni kanssa, ja tabletilla on hankala siirtää tekstiä paikasta toiseen, joten aloittaja saa kirjoittaa hakukenttään boordin poisto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitähän löytyi vaikka kuinka monta. Minulla on vähän ongelmia ranteeni kanssa, ja tabletilla on hankala siirtää tekstiä paikasta toiseen, joten aloittaja saa kirjoittaa hakukenttään boordin poisto.
Sellaista se on Ruotsissa testireikänä hieromasauvatehtaalla, ranteet paukkuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaista se on Ruotsissa testireikänä hieromasauvatehtaalla, ranteet paukkuu.
Niin kai. Minä kyllä tein yli 40 vuotta sähköä Suomessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kai. Minä kyllä tein yli 40 vuotta sähköä Suomessa.
Niinhän ne kaikki väittävät kun eivät kehtaa myöntää pyllykolon falskaavan.
- Anonyymi
Kokeile kostuttamalla sitä boortia esim. sienellä .
- Anonyymi
Dildo-tehtaalle testiperäreiäksi Ruotsiin postipakettina "googlaajat".
- Anonyymi
10 vastausta joten apu varmaan löytyi.
Fiksua porukkaa.- Anonyymi
Onneksi sinä älykkäänä annoit oikean vastauksen...eiku heeetkinen, mikä sinun vastauksesi olikaan?
- Anonyymi
Laita kauniimpi boordi sen vanhan päälle.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559