Onko mitään keinoa poistaa boordi tapetin päältä vahingoittamatta tapettia? Onko kukaan yrittänyt kokeilla? Tilanne on siis se, että meillä on ihan jäätävän ruma boordi olohuoneessa jonka haluaisin pois. Tapetista tykkäisin enkä välttämättä halua/jaksaisi rueta remontoimaan. Vai onko tässä vaan luovutettava ja ruettava repimään tapetit pois kokonaan.. Boordi on joistain kohdin huonosti kiinni, mutta en tiedä onko sillä nyt mitään merkitystä.
Boordin poisto tapetin päältä. Onko mahdollista?
13
325
Vastaukset
- Anonyymi
Googlaamalla löytyy monta konstia.
- Anonyymi
Sinä et löytänyt yhtään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et löytänyt yhtään.
Olen touhunnut tietokoneiden kanssa 25 vuotta. Kyllä hakukoneiden käyttö on tuttu juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen touhunnut tietokoneiden kanssa 25 vuotta. Kyllä hakukoneiden käyttö on tuttu juttu.
Ja silti et löytänyt yhtään, on eri asia "touhuta" kuin osata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja silti et löytänyt yhtään, on eri asia "touhuta" kuin osata.
Niitähän löytyi vaikka kuinka monta. Minulla on vähän ongelmia ranteeni kanssa, ja tabletilla on hankala siirtää tekstiä paikasta toiseen, joten aloittaja saa kirjoittaa hakukenttään boordin poisto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitähän löytyi vaikka kuinka monta. Minulla on vähän ongelmia ranteeni kanssa, ja tabletilla on hankala siirtää tekstiä paikasta toiseen, joten aloittaja saa kirjoittaa hakukenttään boordin poisto.
Sellaista se on Ruotsissa testireikänä hieromasauvatehtaalla, ranteet paukkuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaista se on Ruotsissa testireikänä hieromasauvatehtaalla, ranteet paukkuu.
Niin kai. Minä kyllä tein yli 40 vuotta sähköä Suomessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kai. Minä kyllä tein yli 40 vuotta sähköä Suomessa.
Niinhän ne kaikki väittävät kun eivät kehtaa myöntää pyllykolon falskaavan.
- Anonyymi
Kokeile kostuttamalla sitä boortia esim. sienellä .
- Anonyymi
Dildo-tehtaalle testiperäreiäksi Ruotsiin postipakettina "googlaajat".
- Anonyymi
10 vastausta joten apu varmaan löytyi.
Fiksua porukkaa.- Anonyymi
Onneksi sinä älykkäänä annoit oikean vastauksen...eiku heeetkinen, mikä sinun vastauksesi olikaan?
- Anonyymi
Laita kauniimpi boordi sen vanhan päälle.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2194594
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.293349Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1082463Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek342075- 1861768
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341735Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131433Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs71410Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211286- 421272