Tarvitaanko tällaista kunta enää? No ei tosiaankaan EI TARVITA. Mennään vaikka yhteen jonkun persaukisen kunnan kanssa.
Janakkala on persläpi
8
878
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta olisiko se Hämeenlinna vai Riksu. Riksu voisi olla parempi.
Mulla ihan positiiviset kokemukset Janakkalasta
- Anonyymi
Ei kun se on Hämeenlinnan puskaradiossakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun se on Hämeenlinnan puskaradiossakin.
Tervakoskella näkyy myös olevan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tervakoskella näkyy myös olevan
You tube Janakkalan kunnan uusien asukkaiden houkutin??
mulla on ihan positiiviset kokemukset janakkalasta
mulla on ihan positiiviset kokemukset janakkalasta tuolla ois kiva asuu
- Anonyymi
Jotain kertonee että tästäkin ketjusta on jo jouduttu poistamaan seitsemän (!) sääntöjen vastaista viestiä.
Ihmisillä ei ole alkeellisiakaan käytöstapoja, saati kunnioitusta toista kohtaan. Ihmisiä kiusataan jopa viranomaisten toimesta. Kirkkovaltuuston jäsenten touhuja olen seurannut järkytyksellä. Ihminen ihmisenä unohdetaan täysin ja edes lakia ei pystytä noudattamaan.
Janakkala on ummehtunut ja taantumuksellinen kunta, eikä taatusti parane nykyisistä persuista valtuustossa. Kaikki, mikä ei ole tasan kuten aina ennenkin, koetaan uhkaksi ja vastustettavaksi asiaksi.
Eli viivotin vaan käteen ja keskeltä halki. Turenki Hämeenlinnaan ja Tervakoski Riihimäkeen. Kuten käytännössä jo alkaa ollakin.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1186144Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631543956Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503315Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4772793Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2731795Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321463- 871416
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611310- 771278