Kumpi parempi jos pitäisi valita, collie vai sheltti?
Sanotaan että sheltit haukkuherkkiä, mutta niin taitaa myös olla jotkut collietkin.
Collie vai sheltti?? Kumman ottaisit?
13
751
Vastaukset
- Anonyymi
Itse en ottaisi kumpaakaan, mm. siksi että molempia on 1 kpl omassa naapuristossani, ja molemmat haukkua räksyttävät kaikki (siis ihan yleisellä tiellä, eivät pelkästään omassa pihassaan käyvät) ohikulkijat.
- Anonyymi
Lisäyksenä, eivät siis ole saman talouden koiria vaan kumpainenkin asuu eri talossa.
- Anonyymi
jos pitäs valita 1 niin collie
mut shelttikin ois aika söpö- Anonyymi
ois upeeta omistaa joskus collie ja sit 3 collieta parhaimmillaan
- Anonyymi
musta ois kiva omsitaa 3 collieta. sit 2 shelttiä
- Anonyymi
ois kiva omistaa collie. kultainennoutaja ja bernhardilainen
ois kiva omistaa 6 koiraa
1. alaskanmalamuutti
2. bullmastiffi
3. collie
4. dobermann
5. rottweiler
6. bernhardinkoiraois kiva omistaa collie pk . lk ja sk
- Anonyymi
jos noista kahdesta niin collie. mut shelttiki on aika persoonallinen
- Anonyymi
Näistä kahdesta collie. Se on itselleni sopivamman kokoinen, omaa pk-oikeudet ja muutenkin on näistä kahdesta itselleni sopivampi.
ois kiva omistaa molemmat< mut jos vaan yks niin collie
ois kiva omistaa useita eri rotuisia koiria alaskanmalamuutista suursnautseriin ja suursnautserista bernhardilaiseen ja bernhardilaisesta collieen
- Anonyymi
Omistan molemmat. Molemmat ovat haukkuherkkiä. Olin lukenut roduista ja kappas olin ilmeisesti huolimaton ja huomasin jälkeenpäin shelttikirjasta, että on haukkuherkkä. Kyllä nielaisin, sillä ei ole hävettävämpää kuin räköttävä koira. (mielipiteeni) aloitin treenit välittömästi sheltin kanssa. Ei hauku ohikulkevia. Collie oli pikkasen haastavampi kouluttaa ei haukkuvaksi. Nykyään haukahtaa kerran ja sillä selvä. On ollut tekemistä. Muuten sheltti on energisempi kuin collie. Ottaisin sheltin jos nyt vain yksi pitäisi valita. Tämä oma kokemukseni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181831Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse531122Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16956TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi14927Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74910- 45790
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84781- 69762
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752