polttoleikkaus

Anonyymi

Moi

Pilli syttyy normaalisti ja propaania/happea pystyy säätään myös normaalisti. Sitten kun alkaa leikkaan, niin pilli sammuu ilman mitään kummempia ääniä. Mikähän vois olla vikana? Kun säätää arvoja, niin saattaa kuulla epämääräistä rätinää, mikä ei mielestäni kuulu asiaan.
Terv. JJ

6

344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moi.

      Tuossa tilanteessa ei auta kuin viinan juominen.

      Kyseessä on ns. yleisratkaisu mikäli metallialaan olet onnistunut yleisesti ottaen millään tavalla sekaantumaan.

    • Anonyymi

      Vai metallin paskahommissa... ei ole kuule hääppöstä tulevaisuutta luvassa.

      • Anonyymi

        Se ny vähän riippuu et mitä tekee. Jos elämäm_koululainen säännöllisine viikonloppuörvellyksineen, niin edellinen pitää paikkansa. Jos aidosti rautainen oppimiskykyinen osaaja, joka on kiinnostunut hitsaustekniikasta, materiaaleista, rakenteiden suunnittelusta niin ansiot ovat jopa perin hyvät!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ny vähän riippuu et mitä tekee. Jos elämäm_koululainen säännöllisine viikonloppuörvellyksineen, niin edellinen pitää paikkansa. Jos aidosti rautainen oppimiskykyinen osaaja, joka on kiinnostunut hitsaustekniikasta, materiaaleista, rakenteiden suunnittelusta niin ansiot ovat jopa perin hyvät!

        Totta, kyllä moni on metallialalla hyvin pärjännyt. Pomon kaverithan ne kuitenkin tienaa parhaiten aina ja kaikissa firmoissa. Jos alkaa tarpeeksi vanne kiristää kupolia niin ennenpitkää sitä vaihtaa alaa automaattisesti. Niin minä tein ja se oli kyllä elämän paras päätös, myös taloudellisesti. Tämä siis koskee vain niitä jotka ei metallialalla "pärjää".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, kyllä moni on metallialalla hyvin pärjännyt. Pomon kaverithan ne kuitenkin tienaa parhaiten aina ja kaikissa firmoissa. Jos alkaa tarpeeksi vanne kiristää kupolia niin ennenpitkää sitä vaihtaa alaa automaattisesti. Niin minä tein ja se oli kyllä elämän paras päätös, myös taloudellisesti. Tämä siis koskee vain niitä jotka ei metallialalla "pärjää".

        Täällä myös alanvaihtaja ilmoittautuu. Elämäni paras päätös oli käyttää pari vuotta uudelleenkoulutukseen mielekkääseen työhön, minne on aina mukava mennä.

        Loppui se hikipajan pomojen v*ttuilu ja köyhyydessä kituminen, ja vähä-älyisten työkaverien kitinöiden kuuntelu.

        Loppuun vanha viisaus: jos metallin paskahommat olisivat mukavia, niin herrathan niitä tekisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä myös alanvaihtaja ilmoittautuu. Elämäni paras päätös oli käyttää pari vuotta uudelleenkoulutukseen mielekkääseen työhön, minne on aina mukava mennä.

        Loppui se hikipajan pomojen v*ttuilu ja köyhyydessä kituminen, ja vähä-älyisten työkaverien kitinöiden kuuntelu.

        Loppuun vanha viisaus: jos metallin paskahommat olisivat mukavia, niin herrathan niitä tekisi.

        Enpä ollut tuota sanontaa kuullutkaan moneen vuoteen alanvaihdon jälkeen. Sitä rahan takia tekee kovasti töitä eikä siitä makseta ja vittuillaan vaan ja nauretaan ja ilveillään. Voi kyrsä! Ei ole ihmisen paikka tuommoinen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe