polttoleikkaus

Anonyymi

Moi

Pilli syttyy normaalisti ja propaania/happea pystyy säätään myös normaalisti. Sitten kun alkaa leikkaan, niin pilli sammuu ilman mitään kummempia ääniä. Mikähän vois olla vikana? Kun säätää arvoja, niin saattaa kuulla epämääräistä rätinää, mikä ei mielestäni kuulu asiaan.
Terv. JJ

6

344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moi.

      Tuossa tilanteessa ei auta kuin viinan juominen.

      Kyseessä on ns. yleisratkaisu mikäli metallialaan olet onnistunut yleisesti ottaen millään tavalla sekaantumaan.

    • Anonyymi

      Vai metallin paskahommissa... ei ole kuule hääppöstä tulevaisuutta luvassa.

      • Anonyymi

        Se ny vähän riippuu et mitä tekee. Jos elämäm_koululainen säännöllisine viikonloppuörvellyksineen, niin edellinen pitää paikkansa. Jos aidosti rautainen oppimiskykyinen osaaja, joka on kiinnostunut hitsaustekniikasta, materiaaleista, rakenteiden suunnittelusta niin ansiot ovat jopa perin hyvät!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ny vähän riippuu et mitä tekee. Jos elämäm_koululainen säännöllisine viikonloppuörvellyksineen, niin edellinen pitää paikkansa. Jos aidosti rautainen oppimiskykyinen osaaja, joka on kiinnostunut hitsaustekniikasta, materiaaleista, rakenteiden suunnittelusta niin ansiot ovat jopa perin hyvät!

        Totta, kyllä moni on metallialalla hyvin pärjännyt. Pomon kaverithan ne kuitenkin tienaa parhaiten aina ja kaikissa firmoissa. Jos alkaa tarpeeksi vanne kiristää kupolia niin ennenpitkää sitä vaihtaa alaa automaattisesti. Niin minä tein ja se oli kyllä elämän paras päätös, myös taloudellisesti. Tämä siis koskee vain niitä jotka ei metallialalla "pärjää".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, kyllä moni on metallialalla hyvin pärjännyt. Pomon kaverithan ne kuitenkin tienaa parhaiten aina ja kaikissa firmoissa. Jos alkaa tarpeeksi vanne kiristää kupolia niin ennenpitkää sitä vaihtaa alaa automaattisesti. Niin minä tein ja se oli kyllä elämän paras päätös, myös taloudellisesti. Tämä siis koskee vain niitä jotka ei metallialalla "pärjää".

        Täällä myös alanvaihtaja ilmoittautuu. Elämäni paras päätös oli käyttää pari vuotta uudelleenkoulutukseen mielekkääseen työhön, minne on aina mukava mennä.

        Loppui se hikipajan pomojen v*ttuilu ja köyhyydessä kituminen, ja vähä-älyisten työkaverien kitinöiden kuuntelu.

        Loppuun vanha viisaus: jos metallin paskahommat olisivat mukavia, niin herrathan niitä tekisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä myös alanvaihtaja ilmoittautuu. Elämäni paras päätös oli käyttää pari vuotta uudelleenkoulutukseen mielekkääseen työhön, minne on aina mukava mennä.

        Loppui se hikipajan pomojen v*ttuilu ja köyhyydessä kituminen, ja vähä-älyisten työkaverien kitinöiden kuuntelu.

        Loppuun vanha viisaus: jos metallin paskahommat olisivat mukavia, niin herrathan niitä tekisi.

        Enpä ollut tuota sanontaa kuullutkaan moneen vuoteen alanvaihdon jälkeen. Sitä rahan takia tekee kovasti töitä eikä siitä makseta ja vittuillaan vaan ja nauretaan ja ilveillään. Voi kyrsä! Ei ole ihmisen paikka tuommoinen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1349
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      966
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe