polttoleikkaus

Anonyymi

Moi

Pilli syttyy normaalisti ja propaania/happea pystyy säätään myös normaalisti. Sitten kun alkaa leikkaan, niin pilli sammuu ilman mitään kummempia ääniä. Mikähän vois olla vikana? Kun säätää arvoja, niin saattaa kuulla epämääräistä rätinää, mikä ei mielestäni kuulu asiaan.
Terv. JJ

6

344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moi.

      Tuossa tilanteessa ei auta kuin viinan juominen.

      Kyseessä on ns. yleisratkaisu mikäli metallialaan olet onnistunut yleisesti ottaen millään tavalla sekaantumaan.

    • Anonyymi

      Vai metallin paskahommissa... ei ole kuule hääppöstä tulevaisuutta luvassa.

      • Anonyymi

        Se ny vähän riippuu et mitä tekee. Jos elämäm_koululainen säännöllisine viikonloppuörvellyksineen, niin edellinen pitää paikkansa. Jos aidosti rautainen oppimiskykyinen osaaja, joka on kiinnostunut hitsaustekniikasta, materiaaleista, rakenteiden suunnittelusta niin ansiot ovat jopa perin hyvät!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ny vähän riippuu et mitä tekee. Jos elämäm_koululainen säännöllisine viikonloppuörvellyksineen, niin edellinen pitää paikkansa. Jos aidosti rautainen oppimiskykyinen osaaja, joka on kiinnostunut hitsaustekniikasta, materiaaleista, rakenteiden suunnittelusta niin ansiot ovat jopa perin hyvät!

        Totta, kyllä moni on metallialalla hyvin pärjännyt. Pomon kaverithan ne kuitenkin tienaa parhaiten aina ja kaikissa firmoissa. Jos alkaa tarpeeksi vanne kiristää kupolia niin ennenpitkää sitä vaihtaa alaa automaattisesti. Niin minä tein ja se oli kyllä elämän paras päätös, myös taloudellisesti. Tämä siis koskee vain niitä jotka ei metallialalla "pärjää".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, kyllä moni on metallialalla hyvin pärjännyt. Pomon kaverithan ne kuitenkin tienaa parhaiten aina ja kaikissa firmoissa. Jos alkaa tarpeeksi vanne kiristää kupolia niin ennenpitkää sitä vaihtaa alaa automaattisesti. Niin minä tein ja se oli kyllä elämän paras päätös, myös taloudellisesti. Tämä siis koskee vain niitä jotka ei metallialalla "pärjää".

        Täällä myös alanvaihtaja ilmoittautuu. Elämäni paras päätös oli käyttää pari vuotta uudelleenkoulutukseen mielekkääseen työhön, minne on aina mukava mennä.

        Loppui se hikipajan pomojen v*ttuilu ja köyhyydessä kituminen, ja vähä-älyisten työkaverien kitinöiden kuuntelu.

        Loppuun vanha viisaus: jos metallin paskahommat olisivat mukavia, niin herrathan niitä tekisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä myös alanvaihtaja ilmoittautuu. Elämäni paras päätös oli käyttää pari vuotta uudelleenkoulutukseen mielekkääseen työhön, minne on aina mukava mennä.

        Loppui se hikipajan pomojen v*ttuilu ja köyhyydessä kituminen, ja vähä-älyisten työkaverien kitinöiden kuuntelu.

        Loppuun vanha viisaus: jos metallin paskahommat olisivat mukavia, niin herrathan niitä tekisi.

        Enpä ollut tuota sanontaa kuullutkaan moneen vuoteen alanvaihdon jälkeen. Sitä rahan takia tekee kovasti töitä eikä siitä makseta ja vittuillaan vaan ja nauretaan ja ilveillään. Voi kyrsä! Ei ole ihmisen paikka tuommoinen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      244
      2044
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      121
      771
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe