polttoleikkaus

Anonyymi

Moi

Pilli syttyy normaalisti ja propaania/happea pystyy säätään myös normaalisti. Sitten kun alkaa leikkaan, niin pilli sammuu ilman mitään kummempia ääniä. Mikähän vois olla vikana? Kun säätää arvoja, niin saattaa kuulla epämääräistä rätinää, mikä ei mielestäni kuulu asiaan.
Terv. JJ

6

344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moi.

      Tuossa tilanteessa ei auta kuin viinan juominen.

      Kyseessä on ns. yleisratkaisu mikäli metallialaan olet onnistunut yleisesti ottaen millään tavalla sekaantumaan.

    • Anonyymi

      Vai metallin paskahommissa... ei ole kuule hääppöstä tulevaisuutta luvassa.

      • Anonyymi

        Se ny vähän riippuu et mitä tekee. Jos elämäm_koululainen säännöllisine viikonloppuörvellyksineen, niin edellinen pitää paikkansa. Jos aidosti rautainen oppimiskykyinen osaaja, joka on kiinnostunut hitsaustekniikasta, materiaaleista, rakenteiden suunnittelusta niin ansiot ovat jopa perin hyvät!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ny vähän riippuu et mitä tekee. Jos elämäm_koululainen säännöllisine viikonloppuörvellyksineen, niin edellinen pitää paikkansa. Jos aidosti rautainen oppimiskykyinen osaaja, joka on kiinnostunut hitsaustekniikasta, materiaaleista, rakenteiden suunnittelusta niin ansiot ovat jopa perin hyvät!

        Totta, kyllä moni on metallialalla hyvin pärjännyt. Pomon kaverithan ne kuitenkin tienaa parhaiten aina ja kaikissa firmoissa. Jos alkaa tarpeeksi vanne kiristää kupolia niin ennenpitkää sitä vaihtaa alaa automaattisesti. Niin minä tein ja se oli kyllä elämän paras päätös, myös taloudellisesti. Tämä siis koskee vain niitä jotka ei metallialalla "pärjää".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, kyllä moni on metallialalla hyvin pärjännyt. Pomon kaverithan ne kuitenkin tienaa parhaiten aina ja kaikissa firmoissa. Jos alkaa tarpeeksi vanne kiristää kupolia niin ennenpitkää sitä vaihtaa alaa automaattisesti. Niin minä tein ja se oli kyllä elämän paras päätös, myös taloudellisesti. Tämä siis koskee vain niitä jotka ei metallialalla "pärjää".

        Täällä myös alanvaihtaja ilmoittautuu. Elämäni paras päätös oli käyttää pari vuotta uudelleenkoulutukseen mielekkääseen työhön, minne on aina mukava mennä.

        Loppui se hikipajan pomojen v*ttuilu ja köyhyydessä kituminen, ja vähä-älyisten työkaverien kitinöiden kuuntelu.

        Loppuun vanha viisaus: jos metallin paskahommat olisivat mukavia, niin herrathan niitä tekisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä myös alanvaihtaja ilmoittautuu. Elämäni paras päätös oli käyttää pari vuotta uudelleenkoulutukseen mielekkääseen työhön, minne on aina mukava mennä.

        Loppui se hikipajan pomojen v*ttuilu ja köyhyydessä kituminen, ja vähä-älyisten työkaverien kitinöiden kuuntelu.

        Loppuun vanha viisaus: jos metallin paskahommat olisivat mukavia, niin herrathan niitä tekisi.

        Enpä ollut tuota sanontaa kuullutkaan moneen vuoteen alanvaihdon jälkeen. Sitä rahan takia tekee kovasti töitä eikä siitä makseta ja vittuillaan vaan ja nauretaan ja ilveillään. Voi kyrsä! Ei ole ihmisen paikka tuommoinen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      659
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      631
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      88
      438
    Aihe