Moi
Pilli syttyy normaalisti ja propaania/happea pystyy säätään myös normaalisti. Sitten kun alkaa leikkaan, niin pilli sammuu ilman mitään kummempia ääniä. Mikähän vois olla vikana? Kun säätää arvoja, niin saattaa kuulla epämääräistä rätinää, mikä ei mielestäni kuulu asiaan.
Terv. JJ
polttoleikkaus
6
344
Vastaukset
- Anonyymi
Moi.
Tuossa tilanteessa ei auta kuin viinan juominen.
Kyseessä on ns. yleisratkaisu mikäli metallialaan olet onnistunut yleisesti ottaen millään tavalla sekaantumaan. - Anonyymi
Vai metallin paskahommissa... ei ole kuule hääppöstä tulevaisuutta luvassa.
- Anonyymi
Se ny vähän riippuu et mitä tekee. Jos elämäm_koululainen säännöllisine viikonloppuörvellyksineen, niin edellinen pitää paikkansa. Jos aidosti rautainen oppimiskykyinen osaaja, joka on kiinnostunut hitsaustekniikasta, materiaaleista, rakenteiden suunnittelusta niin ansiot ovat jopa perin hyvät!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ny vähän riippuu et mitä tekee. Jos elämäm_koululainen säännöllisine viikonloppuörvellyksineen, niin edellinen pitää paikkansa. Jos aidosti rautainen oppimiskykyinen osaaja, joka on kiinnostunut hitsaustekniikasta, materiaaleista, rakenteiden suunnittelusta niin ansiot ovat jopa perin hyvät!
Totta, kyllä moni on metallialalla hyvin pärjännyt. Pomon kaverithan ne kuitenkin tienaa parhaiten aina ja kaikissa firmoissa. Jos alkaa tarpeeksi vanne kiristää kupolia niin ennenpitkää sitä vaihtaa alaa automaattisesti. Niin minä tein ja se oli kyllä elämän paras päätös, myös taloudellisesti. Tämä siis koskee vain niitä jotka ei metallialalla "pärjää".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, kyllä moni on metallialalla hyvin pärjännyt. Pomon kaverithan ne kuitenkin tienaa parhaiten aina ja kaikissa firmoissa. Jos alkaa tarpeeksi vanne kiristää kupolia niin ennenpitkää sitä vaihtaa alaa automaattisesti. Niin minä tein ja se oli kyllä elämän paras päätös, myös taloudellisesti. Tämä siis koskee vain niitä jotka ei metallialalla "pärjää".
Täällä myös alanvaihtaja ilmoittautuu. Elämäni paras päätös oli käyttää pari vuotta uudelleenkoulutukseen mielekkääseen työhön, minne on aina mukava mennä.
Loppui se hikipajan pomojen v*ttuilu ja köyhyydessä kituminen, ja vähä-älyisten työkaverien kitinöiden kuuntelu.
Loppuun vanha viisaus: jos metallin paskahommat olisivat mukavia, niin herrathan niitä tekisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä myös alanvaihtaja ilmoittautuu. Elämäni paras päätös oli käyttää pari vuotta uudelleenkoulutukseen mielekkääseen työhön, minne on aina mukava mennä.
Loppui se hikipajan pomojen v*ttuilu ja köyhyydessä kituminen, ja vähä-älyisten työkaverien kitinöiden kuuntelu.
Loppuun vanha viisaus: jos metallin paskahommat olisivat mukavia, niin herrathan niitä tekisi.Enpä ollut tuota sanontaa kuullutkaan moneen vuoteen alanvaihdon jälkeen. Sitä rahan takia tekee kovasti töitä eikä siitä makseta ja vittuillaan vaan ja nauretaan ja ilveillään. Voi kyrsä! Ei ole ihmisen paikka tuommoinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411349
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289966- 43855
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38597
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528528Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107488