Oon siis 12v poika ja oon ehkä vähän ihastunut yhteen toiseen poikaan netissä ja ongelma on se että kun ekaks se asuu aika kaukana ja sit toiseks en haluu mitään suhdetta ja kolmanneks se ei varmastikkaa tykkäää musta ja viel neljänneks se on mua vanhempi pari vuotta ja sit vielä se viidennes että en haluais mihkää homo hommiin lähteä ja kuudennes ku en sillee ''oikeesti'' sitä tunne ku en oo (vielä) sitä tavannu että auttakaa mua pliis miten saan sen unohdettua kun en halua olla sen kanssa muuta kun kaveri
Moi mitä teen kun olen ihastunut väärään ihmiseen?
3
<50
Vastaukset
Kuuden kohdan listasi perusteella sinun ei tarvitse tehdä mitään, asia kyllä hoituu itsekseen.
Et voi unohtaa häntä, jos haluat olla hänen kaverinsa. Ja jos todella haluat unohtaa ihastumisesi häneen, niin ainoa vaihtoehto on unohtaa hänet kokonaan.
Jos haluat olla hänen kaverinsa, niin jatka, niin kuin ennenkin. Ei ole väärin olla ihastunut, ei edes toiseen poikaan, eikä jo sinun iässäsi. Itse olin ensimmäisen kerran palavasti ihastunut luokkakaveriini jo paljon nuorempana, mutta siihen se jäi, en koskaan tehnyt mitään asialle. Ei ihastumisesta ei tarvitse kertoa kenellekään, voit haaveilla asiasta omassa päässäsi.
"Pelkkään" hyvään kaveriinkin voi olla tavallaan ihastunut, jos välittää hänestä todella paljon.
Ja niiden homohommien aika ei olisi muutenkaan vielä tuossa iässä, vaikka niitä haluaisitkin.- Anonyymi
Kiitos paljon tuosta auttoi ainakin jollain tavalla! Odotin lähinnä haukkumista.
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos paljon tuosta auttoi ainakin jollain tavalla! Odotin lähinnä haukkumista.
Ole hyvä. Mukavaa, että pystyin edes jollain tavalla olemaan avuksi.
Kuulostat henkilöltä, josta tämä nettituttu saa ihan loistavan kaverin, jos päätät sitä kaveruutta jatkaa. :) Toivottavasti päätät, mutta tosiaan ihan kaveripohjalta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433394Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan172602Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3762496Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!811730- 861395
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541070SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs70975- 74945
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.26751Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4704