Oon siis 12v poika ja oon ehkä vähän ihastunut yhteen toiseen poikaan netissä ja ongelma on se että kun ekaks se asuu aika kaukana ja sit toiseks en haluu mitään suhdetta ja kolmanneks se ei varmastikkaa tykkäää musta ja viel neljänneks se on mua vanhempi pari vuotta ja sit vielä se viidennes että en haluais mihkää homo hommiin lähteä ja kuudennes ku en sillee ''oikeesti'' sitä tunne ku en oo (vielä) sitä tavannu että auttakaa mua pliis miten saan sen unohdettua kun en halua olla sen kanssa muuta kun kaveri
Vastaukset 3
Kuuden kohdan listasi perusteella sinun ei tarvitse tehdä mitään, asia kyllä hoituu itsekseen.
Et voi unohtaa häntä, jos haluat olla hänen kaverinsa. Ja jos todella haluat unohtaa ihastumisesi häneen, niin ainoa vaihtoehto on unohtaa hänet kokonaan.
Jos haluat olla hänen kaverinsa, niin jatka, niin kuin ennenkin. Ei ole väärin olla ihastunut, ei edes toiseen poikaan, eikä jo sinun iässäsi. Itse olin ensimmäisen kerran palavasti ihastunut luokkakaveriini jo paljon nuorempana, mutta siihen se jäi, en koskaan tehnyt mitään asialle. Ei ihastumisesta ei tarvitse kertoa kenellekään, voit haaveilla asiasta omassa päässäsi.
"Pelkkään" hyvään kaveriinkin voi olla tavallaan ihastunut, jos välittää hänestä todella paljon.
Ja niiden homohommien aika ei olisi muutenkaan vielä tuossa iässä, vaikka niitä haluaisitkin.- Anonyymi
Kiitos paljon tuosta auttoi ainakin jollain tavalla! Odotin lähinnä haukkumista.
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos paljon tuosta auttoi ainakin jollain tavalla! Odotin lähinnä haukkumista.
Ole hyvä. Mukavaa, että pystyin edes jollain tavalla olemaan avuksi.
Kuulostat henkilöltä, josta tämä nettituttu saa ihan loistavan kaverin, jos päätät sitä kaveruutta jatkaa. :) Toivottavasti päätät, mutta tosiaan ihan kaveripohjalta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751739- 241216
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341112Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135933Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192629- 77622
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
- 36474
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398