Apua!!!!!!!

Anonyymi

Moi yks tyyppi on nimitellyt mua jo pitkään " pinokkioksi" sen kaverin kanssa niin mitä mun pitäis tehdä. Meille kyl kerran oli tullu tappelukin kun se suuttuu mulle kun se sano ekana että " pitäiskö tuo Pinokkio heittää tosta kaiteen yli" " niin mä sanoin et " sinut heitetään tosta kaiteen yli" ja mä yllätyin siitä kun sen mun pää nimittelijän frendi sano sille et lopeta se kiusaaminen mut se ei reagoinu mitään. niin siitä se tappelu alko se ite luulee itseensä tosi vahvaks mut siinä kun tapeltiin jonkun aikaa kun mun kaverit tuli väliin niin ei se niin vahvalta edes vaikuttanut kun se luulee pystyvänsä hakkaamaan kaikki. Mut tällä hetkellä oon pitänyt tilanteen rauhallisena. Nii oisko teillä mitään vinkkejä ton nimittelyn loppumiseen?

5

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanhan sanonnan mukaan "ei haukku haavaa tee". Jos sen nimittelyn jättää huomiotta, niin se ei enää ole hänestä kiinnostavaa ja todennäköisesti loppuu aikanaan.

      Jos se häiritsee sinua liikaa, niin kerro asiasta jollekin luotettavalle aikuiselle. Voit myös pyytää kiusaajaa lopettamaan sillä uhalla, että kerrot asiassa jollekin ja siitä tulee poliisiasia. Tarjoa nimittelijälle vaikka karkkia samalla, niin hänkin voi säilyttää kasvonsa.

      Ja niin, onhan se toinenkin sanonta, poliittisesti kyseenalainen sellainen: "väkivalta lopettaa vittuilun". En tätä tietä todellakaan suosittele, mutta jotkut eivät ymmärrä, kuin voimaa... Jos sille tielle lähdet, niin muista pitää huoli siitä, että voitat. Kannattaa myös muistaa, että alle 15-vuotiaskin on korvausvelvollinen aiheuttamastaan vahingosta.

    • Anonyymi

      Itse aikoinaan tein kiusaajalle kaikenlaisia kepposia,joita se ei koskaan saanut selville kuka niitä tekee,mutta kiusaajan keskittyminen muuttui eikä enää jatkanut kiusaamista.

    • Anonyymi

      Mä tein ku yx poika haukku mua aina ja tuli tönii, se oli sellanen pullukka ja niinku kovis. Kerran vaan sit menin siihen ihan kii ja aloin puristaa, kun mä oon tosi vahva tytöksi niin se kiusaaja ei päässy irti ja mä pidin sitä kiinni toiset nauro sille eikä se oo enää kiusannu mua

    • Olen samaa mieltä aiemman kommentoijan kanssa, että väkivalta ei ole ratkaisu. Kannattaa jutella reilusti luotettavan aikuisen, esimerkiksi opettajan kanssa. Kenenkään ei pidä sietää kiusaamista, ei "edes" nimittelyä. Jos on mahdollista jutella rauhallisesti kiusaajan kanssa, se voisi olla hyvä asia.
      Kalajoen rovastikunnan Saapas / Annika

      • Anonyymi

        Tee poliisille rikosilmoitus.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      250
      2359
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      71
      1772
    3. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      162
      1487
    4. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      328
      1483
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1035
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      79
      879
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      785
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      172
      755
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      203
      702
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      700
    Aihe