Yllättäin kotikoneelta ei pääse sättiin mikä ongelma ei ole koskaan ennen ollut. Ossun eteen tulee ympyrä jossa huutomerkki, pääsee kyllä sättihuoneseen mutta sitten vaan lataa, ei näy lnimilistaa eikä tekstiä eikä itse voi kirjoittaa. Virusta ei ole. Mikä auttaisi? Enne se oli naapuri mutta hän muutti pois, ei kuminkaan minun takia.
mikä estää sättiin pääsemisen
3
161
Vastaukset
Terve! Chatissa on ongelma, jota selvitämme parhaillaan. Vaikuttaisi siltä, että joidenkin virustorjuntaohjelmien uusimmat päivitykset ovat aiheuttaneet sen, ettei chatiin pääse. Chatin alusta on vanhentunut, joten tällaisia ongelmia voi tulla välillä eteen. Emme kuitenkaan missään nimessä suosittele virustorjunnan tason alentamista, koska tästä voi seurata muita ikäviä ongelmia.
Selvittelemme ongelmaa vielä, mutta ikävä kyllä tähän voi mennä aikaa.
Terkuin,
Emma,
Suomi24-tiimiPistähän Emma vauhtia siihen korjaukseen.
- Anonyymi
Vähän vatvomista ja nurkan kautta setvimistä niin kyllä se taas pelittää! stalingrad hans...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi902153En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222141- 471917
- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131452Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361349- 301326
- 951131
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201026Aivottomat
Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie23867