Naperona oli tapana välitunneilla selvittää pienet erimielisyydet sekä nokkimisjärjestys yhteisössä paljain nyrkein.
Sehän oli reilua sekä yleisesti hyväksyttyä normikäytöstä. Nyt kaiken maailman viherkommunistiämmät ovat nostaneet näiden kieltämiset huipputasoille ja matseista voi seurata jopa koulusta erottaminen. Pullamössöä on nykymeno, minä sanon. Aiheuttaa myös ahdistusta lapsiraukoille koska matukakaroita väkivallan kielto ei koske.
Käyn aina thaimatkoillani seuraamassa boxingia. Arvostan harrastajia suuresti koska laji on saatanan kova mutta hieman puuduttavaa katselijoille. Kuitenkin pidän siitä sekä sen oheistuotteesta diipa- daapa- musasta vaikka se monia ärsyttää.
Paljasnyrkkimatsit ovat kuitenkin nousseet suureen suosioon maissa joissa se sallitaan; tässä esittelen yhden:
https://www.youtube.com/watch?v=uRJTOs1N4ew&t=320s
Thainyrkkeily vs. paljasnyrkkimatsit.
6
56
Vastaukset 6
- Anonyymi
Eikös se Senssu mikä lie käy joka perjantai tappelemassa Stadin Makkaratalolla?
- Anonyymi
Kauanko aivopesu vaikuttaa?
Anonyymi kirjoitti:
Kauanko aivopesu vaikuttaa?
En tiedä aivopesun vaikutuksen kestoaikaa mutta uskon sen olevan hyvin pitkäaikaista.
Rouva SenssuChiangMai on ilmoittanut olevansa hyvin väkivaltainen koska nuo Makkaratalon tappelunsa on kaikille ilmoittanut.Itse uskon että tuo nimimerkki on gamma- tai delta- tason ämmä.
Se selittäisi hänen sammumattoman vihansa vireisiin Pattayan matkailijoihin.nazi kirjoitti:
Itse uskon että tuo nimimerkki on gamma- tai delta- tason ämmä.
Se selittäisi hänen sammumattoman vihansa vireisiin Pattayan matkailijoihin.Rouva SenssuChiangMai on poistattanut ketjusta jo 5 maskuliinistä viestiä.
Ainoastaan ämmämäisiä kommentteja sallitaan, häähähähähähäääää....- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Itse uskon että tuo nimimerkki on gamma- tai delta- tason ämmä.
Se selittäisi hänen sammumattoman vihansa vireisiin Pattayan matkailijoihin.Näin saattaa hyvinkin ollen.
Sääliksi käy joka tapauksessa, hänellä varmasti paha ollen.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152160
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,511300Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1861157- 81996
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56891- 71813
- 100802
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77747Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.355720- 40711