Hei!
Minulla on bmw r 1100 s vm 2000, ja pitäisi vaihtaa kytkinnesteet.
Olisiko vinkkiä miten homma tehdään?
kYTKINNESTEEN VAIHTO
4
104
Vastaukset
- Anonyymi
Olisiko parempi, että ette tekisi sitä itse.
Aloitusviestistä saa sellaisen kuvan, että ollaan vieraan äärellä.
Mutta ei pidä unohtaa aina ystävällisesti auttavaa Googlea.
https://www.google.com/search?rlz=1C1GCEU_fiFI873FI873&ei=AR9rXoyFKc_c6AT14JzgBQ&q=bmw r 1100 s clutch fluid&oq=bmw r 1100 s clutch fl&gs_l=psy-ab.1.0.33i160.1543.4046..6839...1.0..0.132.684.1j5......0....1..gws-wiz.......33i21.TLbgB00OXzc
Ja Youtubea
https://www.google.com/search?rlz=1C1GCEU_fiFI873FI873&ei=CR9rXqTwGcb46ATJzrqYDQ&q=bmw r 1100 s clutch fluid youtube&oq=bmw r 1100 s clutch fluid you&gs_l=psy-ab.1.0.33i160j33i21.80523.82549..84857...0.0..0.129.677.1j5......0....1..gws-wiz.ZS7Q1vcOSJc- Anonyymi
Kiitos avusta. Youtubesta selvisi, että ilmaus tapahtuu erillisen letkun kautta, joka roikkuu nippusiteellä rungossa. Siinä on tosiaan ilmausruuvi. Ihmettelen vain, josko vanha neste tosiaan lähtee myös työsylinteritsä ko. ilmausletkun kautta, joka on niin erillään siitä. Täytynee kuitenkin uskoa bemarin inssejä.
Kiitos tosiaan kovasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos avusta. Youtubesta selvisi, että ilmaus tapahtuu erillisen letkun kautta, joka roikkuu nippusiteellä rungossa. Siinä on tosiaan ilmausruuvi. Ihmettelen vain, josko vanha neste tosiaan lähtee myös työsylinteritsä ko. ilmausletkun kautta, joka on niin erillään siitä. Täytynee kuitenkin uskoa bemarin inssejä.
Kiitos tosiaan kovasti.Neste vaihtuu työsylinteristä, kun pidät kytkinpolkimen pohjassa (yksin tehdessä kiilaat sen polkimen pohjaan jollain) ja avaat sitten ilmausruuvin. Kytkinjouset painavat sitten työsylinterin kasaan, jolloin (suurin osa) sylinterin nesteestä menee ilmausletkuun. Sitten ilmaruuvi kiinni, ja kytkinpoljin taas pohjaan, jolloin säiliöstä tulee uutta nestettä työsylinteriin. Tätä kun toistat tarpeeksi, ja täytät säiliötä välissä kaikki neste vaihtuu.
Anonyymi kirjoitti:
Neste vaihtuu työsylinteristä, kun pidät kytkinpolkimen pohjassa (yksin tehdessä kiilaat sen polkimen pohjaan jollain) ja avaat sitten ilmausruuvin. Kytkinjouset painavat sitten työsylinterin kasaan, jolloin (suurin osa) sylinterin nesteestä menee ilmausletkuun. Sitten ilmaruuvi kiinni, ja kytkinpoljin taas pohjaan, jolloin säiliöstä tulee uutta nestettä työsylinteriin. Tätä kun toistat tarpeeksi, ja täytät säiliötä välissä kaikki neste vaihtuu.
Ahaa...niinpä se toimiikin. Nyt selkis sekin. Kiitoksia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En usko et meistä tulee jotain
Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel102460- 851920
Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"
Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei381459- 2601388
Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa
Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html272984Olen J-mies
Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.47861Ei sitten, ei olla enää
Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na77840- 59825
- 50802
- 44745