Hei!
Minulla on bmw r 1100 s vm 2000, ja pitäisi vaihtaa kytkinnesteet.
Olisiko vinkkiä miten homma tehdään?
kYTKINNESTEEN VAIHTO
4
142
Vastaukset
- Anonyymi
Olisiko parempi, että ette tekisi sitä itse.
Aloitusviestistä saa sellaisen kuvan, että ollaan vieraan äärellä.
Mutta ei pidä unohtaa aina ystävällisesti auttavaa Googlea.
https://www.google.com/search?rlz=1C1GCEU_fiFI873FI873&ei=AR9rXoyFKc_c6AT14JzgBQ&q=bmw r 1100 s clutch fluid&oq=bmw r 1100 s clutch fl&gs_l=psy-ab.1.0.33i160.1543.4046..6839...1.0..0.132.684.1j5......0....1..gws-wiz.......33i21.TLbgB00OXzc
Ja Youtubea
https://www.google.com/search?rlz=1C1GCEU_fiFI873FI873&ei=CR9rXqTwGcb46ATJzrqYDQ&q=bmw r 1100 s clutch fluid youtube&oq=bmw r 1100 s clutch fluid you&gs_l=psy-ab.1.0.33i160j33i21.80523.82549..84857...0.0..0.129.677.1j5......0....1..gws-wiz.ZS7Q1vcOSJc- Anonyymi
Kiitos avusta. Youtubesta selvisi, että ilmaus tapahtuu erillisen letkun kautta, joka roikkuu nippusiteellä rungossa. Siinä on tosiaan ilmausruuvi. Ihmettelen vain, josko vanha neste tosiaan lähtee myös työsylinteritsä ko. ilmausletkun kautta, joka on niin erillään siitä. Täytynee kuitenkin uskoa bemarin inssejä.
Kiitos tosiaan kovasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos avusta. Youtubesta selvisi, että ilmaus tapahtuu erillisen letkun kautta, joka roikkuu nippusiteellä rungossa. Siinä on tosiaan ilmausruuvi. Ihmettelen vain, josko vanha neste tosiaan lähtee myös työsylinteritsä ko. ilmausletkun kautta, joka on niin erillään siitä. Täytynee kuitenkin uskoa bemarin inssejä.
Kiitos tosiaan kovasti.Neste vaihtuu työsylinteristä, kun pidät kytkinpolkimen pohjassa (yksin tehdessä kiilaat sen polkimen pohjaan jollain) ja avaat sitten ilmausruuvin. Kytkinjouset painavat sitten työsylinterin kasaan, jolloin (suurin osa) sylinterin nesteestä menee ilmausletkuun. Sitten ilmaruuvi kiinni, ja kytkinpoljin taas pohjaan, jolloin säiliöstä tulee uutta nestettä työsylinteriin. Tätä kun toistat tarpeeksi, ja täytät säiliötä välissä kaikki neste vaihtuu.
Anonyymi kirjoitti:
Neste vaihtuu työsylinteristä, kun pidät kytkinpolkimen pohjassa (yksin tehdessä kiilaat sen polkimen pohjaan jollain) ja avaat sitten ilmausruuvin. Kytkinjouset painavat sitten työsylinterin kasaan, jolloin (suurin osa) sylinterin nesteestä menee ilmausletkuun. Sitten ilmaruuvi kiinni, ja kytkinpoljin taas pohjaan, jolloin säiliöstä tulee uutta nestettä työsylinteriin. Tätä kun toistat tarpeeksi, ja täytät säiliötä välissä kaikki neste vaihtuu.
Ahaa...niinpä se toimiikin. Nyt selkis sekin. Kiitoksia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051896Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841669Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641544Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841183
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561142- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023