Hei!
Minulla on bmw r 1100 s vm 2000, ja pitäisi vaihtaa kytkinnesteet.
Olisiko vinkkiä miten homma tehdään?
kYTKINNESTEEN VAIHTO
4
128
Vastaukset
- Anonyymi
Olisiko parempi, että ette tekisi sitä itse.
Aloitusviestistä saa sellaisen kuvan, että ollaan vieraan äärellä.
Mutta ei pidä unohtaa aina ystävällisesti auttavaa Googlea.
https://www.google.com/search?rlz=1C1GCEU_fiFI873FI873&ei=AR9rXoyFKc_c6AT14JzgBQ&q=bmw r 1100 s clutch fluid&oq=bmw r 1100 s clutch fl&gs_l=psy-ab.1.0.33i160.1543.4046..6839...1.0..0.132.684.1j5......0....1..gws-wiz.......33i21.TLbgB00OXzc
Ja Youtubea
https://www.google.com/search?rlz=1C1GCEU_fiFI873FI873&ei=CR9rXqTwGcb46ATJzrqYDQ&q=bmw r 1100 s clutch fluid youtube&oq=bmw r 1100 s clutch fluid you&gs_l=psy-ab.1.0.33i160j33i21.80523.82549..84857...0.0..0.129.677.1j5......0....1..gws-wiz.ZS7Q1vcOSJc- Anonyymi
Kiitos avusta. Youtubesta selvisi, että ilmaus tapahtuu erillisen letkun kautta, joka roikkuu nippusiteellä rungossa. Siinä on tosiaan ilmausruuvi. Ihmettelen vain, josko vanha neste tosiaan lähtee myös työsylinteritsä ko. ilmausletkun kautta, joka on niin erillään siitä. Täytynee kuitenkin uskoa bemarin inssejä.
Kiitos tosiaan kovasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos avusta. Youtubesta selvisi, että ilmaus tapahtuu erillisen letkun kautta, joka roikkuu nippusiteellä rungossa. Siinä on tosiaan ilmausruuvi. Ihmettelen vain, josko vanha neste tosiaan lähtee myös työsylinteritsä ko. ilmausletkun kautta, joka on niin erillään siitä. Täytynee kuitenkin uskoa bemarin inssejä.
Kiitos tosiaan kovasti.Neste vaihtuu työsylinteristä, kun pidät kytkinpolkimen pohjassa (yksin tehdessä kiilaat sen polkimen pohjaan jollain) ja avaat sitten ilmausruuvin. Kytkinjouset painavat sitten työsylinterin kasaan, jolloin (suurin osa) sylinterin nesteestä menee ilmausletkuun. Sitten ilmaruuvi kiinni, ja kytkinpoljin taas pohjaan, jolloin säiliöstä tulee uutta nestettä työsylinteriin. Tätä kun toistat tarpeeksi, ja täytät säiliötä välissä kaikki neste vaihtuu.
Anonyymi kirjoitti:
Neste vaihtuu työsylinteristä, kun pidät kytkinpolkimen pohjassa (yksin tehdessä kiilaat sen polkimen pohjaan jollain) ja avaat sitten ilmausruuvin. Kytkinjouset painavat sitten työsylinterin kasaan, jolloin (suurin osa) sylinterin nesteestä menee ilmausletkuun. Sitten ilmaruuvi kiinni, ja kytkinpoljin taas pohjaan, jolloin säiliöstä tulee uutta nestettä työsylinteriin. Tätä kun toistat tarpeeksi, ja täytät säiliötä välissä kaikki neste vaihtuu.
Ahaa...niinpä se toimiikin. Nyt selkis sekin. Kiitoksia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805