Maire Ahopelto

Joutunut kepulaisten ajojahdin kohteeksi. Kepun junttaporukka pyrkii vierittämään oman huonon toimintansa Ahopellon syyksi.

25

433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eihän tänne Kainuun Soteen oteta töihin muulla kuin Kepun jäsenkirjalla . Taitaa omat koirat purra Ahopeltoa.

      • Anonyymi

        Minä tiedän sieltä yhden jolla ei ole kepulien eikä minkään muunkaan rosvokolpna jäsenkirjaa.


    • Anonyymi

      Kainuun maakunta on aivan liian pieni alue järjestämään sote-palveluja yksin. Asia ratkeaa, kun liitymme Pohjois-Pohjanmaan maakuntaan.

      • Anonyymi

        Kainuun Sote on kokonaisuutena liian iso kepulaisten aivokapasiteetin omaavien poliitikkojen hallittavaksi.


      • Anonyymi

        Joku teki ehdotuksen kahdeksasta sote-alueesta Ahvenanmaa. Kajaani kuuluisi Kuopion alaisuuteen. Alueilla oli tasaisesti min 30 % työssäkäyviä ja liikenneyhteydet. Tässä on järkeä. 18-maakunnanmalli työllistää vain kepulaisia virkamiehiä! Suomessa on liikaa virkamiehiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku teki ehdotuksen kahdeksasta sote-alueesta Ahvenanmaa. Kajaani kuuluisi Kuopion alaisuuteen. Alueilla oli tasaisesti min 30 % työssäkäyviä ja liikenneyhteydet. Tässä on järkeä. 18-maakunnanmalli työllistää vain kepulaisia virkamiehiä! Suomessa on liikaa virkamiehiä!

        Kepulaisia pieniä kuntia on vielä enemmän. Onhan esimerkiksi 1000 asukkaan Ristijärvellä oltava kunnanjohtaja, kunnansihteeri, elinkeinojohtaja jne.
        Siinä saavat aina miettiä miten saavat aikansa kulumaan työpaikalla, kun ei työt pahemmin rasita...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kepulaisia pieniä kuntia on vielä enemmän. Onhan esimerkiksi 1000 asukkaan Ristijärvellä oltava kunnanjohtaja, kunnansihteeri, elinkeinojohtaja jne.
        Siinä saavat aina miettiä miten saavat aikansa kulumaan työpaikalla, kun ei työt pahemmin rasita...

        Ristijärvikin on niin persaukinen kunta, että kunnan pomot saavat miettiä vapaa-aikansakin, millä rahoilla kunnan vähätkin menot kattavat tai velkaa niiden maksamiseksi saavat.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Eiku j-pennanen. j-pennanen sen lisäksi kirjoittelee omia kommenttejaan ilman kirjautumista, mikä on selkeä todiste trollaamisesta, johon ylläpidon pitäisi puuttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiku j-pennanen. j-pennanen sen lisäksi kirjoittelee omia kommenttejaan ilman kirjautumista, mikä on selkeä todiste trollaamisesta, johon ylläpidon pitäisi puuttua.

        Esimerkiksi tämän ketjun kaksi ensimmäistä vastausta ovat aloittajan käsialaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiku j-pennanen. j-pennanen sen lisäksi kirjoittelee omia kommenttejaan ilman kirjautumista, mikä on selkeä todiste trollaamisesta, johon ylläpidon pitäisi puuttua.

        Kepulaisia näyttää ottavan tämä pennainen kovasti pattiin. Eikä mikään ihme. Tämä pennainen on näköjään näitä kepun juntteja viisaampi.
        Näköjään yksi ja sama henkilö kirjoittaa tähän ketjuun pennaisen vastaisia mielipiteitään.
        Jos tämä henkilö olisi yhtään järkevämpi, niin hän ottaisi kantaa itse asiaan eli tuohon ketjun aloitukseen. Vaan eihän kepulaisilta voi vaatia kauhalla kun heille on annettu lusikalla noita älynlahjoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi tämän ketjun kaksi ensimmäistä vastausta ovat aloittajan käsialaa.

        Ei muuten oo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kepulaisia näyttää ottavan tämä pennainen kovasti pattiin. Eikä mikään ihme. Tämä pennainen on näköjään näitä kepun juntteja viisaampi.
        Näköjään yksi ja sama henkilö kirjoittaa tähän ketjuun pennaisen vastaisia mielipiteitään.
        Jos tämä henkilö olisi yhtään järkevämpi, niin hän ottaisi kantaa itse asiaan eli tuohon ketjun aloitukseen. Vaan eihän kepulaisilta voi vaatia kauhalla kun heille on annettu lusikalla noita älynlahjoja.

        Onneksi teille persuille on annettu kauhalla. BBBBBBBBBUUUUUUUUAAAAAAAAAHHHHHHH!!!!!!!!!!!!


    • Anonyymi

      Kepulaiset ei sairastu Koronaan, eli kaikki muut kuolevat, kepulaiset jatkaa.....
      Tietysti Maire kuuluu tähän onnellisten joukkoon ja hän jatkaa mairee hymy kasvoilla.
      Nehän yritti saada Mairen pois, paksu setelinippu oli pöydällä, mutta ei, ei vaan lähde.

      • Anonyymi

        Selvästi joku kyttää johtajan paikkaa tai sitä yritetään hyvävelisysteemillä jollekin järjestellä. Onhan tämä kainuun isopalkkaisin johtajan virka. Kaupungin johtajakin taitaa jäähä jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvästi joku kyttää johtajan paikkaa tai sitä yritetään hyvävelisysteemillä jollekin järjestellä. Onhan tämä kainuun isopalkkaisin johtajan virka. Kaupungin johtajakin taitaa jäähä jälkeen.

        Tulee mieleen Kittilän kunnajohtajan erottaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvästi joku kyttää johtajan paikkaa tai sitä yritetään hyvävelisysteemillä jollekin järjestellä. Onhan tämä kainuun isopalkkaisin johtajan virka. Kaupungin johtajakin taitaa jäähä jälkeen.

        Olisiko Sote-johtajan paikkaa jo pedattu vuosi sitten eduskunnasta pudoneille kepun kansanedustajille Timo V Korhoselle tai Marisanna Jarvalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko Sote-johtajan paikkaa jo pedattu vuosi sitten eduskunnasta pudoneille kepun kansanedustajille Timo V Korhoselle tai Marisanna Jarvalle?

        Siitä se hätä hälvenee jos korhosesta tulisi sote johtaja. Eihän sillä riittänyt ammattitaito pysyä edus eduskunnassa. Voisi olla ehkä ammattitaitoa sen verran että rupeaisi sotkamoon kessumaijaksi eli 4H neuvojaksi.


    • Anonyymi

      Tunteeko kukaan onko kainuun kepujunttaukoilla kenelläkään lääkäriakkaa tai vastaavaa, joka kyttää paikkaa?

      Hyrynsalmella keput kuiskuttelivat, että taisi eronneella kepumaajussilla (ex-pj) loppua korvienvälistä paukut. Sote-asioissa.

      • Anonyymi

        Ahopelto jatkaa Kaupungin johtaja vaihtoon.


      • Anonyymi

        Minä veikkaan, että sillä on korvien välissä enemmän, kuin mitä hyrskäläisillä kaikilla yhteensä, kun seuraa näitä palstoja!


    • Anonyymi

      Maire iskee hajontaa kepun sisäpiiri kenttään, ei ole seteliselkärankainen. Kepu haukkoo henkeä ja kannatus on alhainen.

    • Anonyymi

      Kun Kainuuseen syntyy yksi ja kuolee kaksi, niin poliitikkojen turha luvata, että olot paranee.
      Isot Soten virkamiehet haluavat panostaa erikoissairaanhoitoon vaikka pitäisi panostaa perushoitoon ja hoitaa osa erikoissairaanhoidosta Oulussa.

    • Anonyymi

      Ahopellon potkukokous siirtyy kesäkuulle?
      Sai näin koronan takia jatkoaikaa...

      • Anonyymi

        Ja kesäkuulla Maire sanoo että minun esimieheni ei ole löytäny minun tehdystä töistä mitään moitittavaa, joten jatkan virassani.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe