Jos oon sulle yhtää tärkeä

Nii kerrot nyt. Jooko? Kerro mikä tää on? Mitä tää on?
1052
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 10

Vanhimmat

Ja kukahan olet?

Äänestä

Rakkautta, mitäs muutakaan sielujenyhteyttä ja intohimoa <3

Äänestä
  • Kuka sinä olet?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kuka sinä olet?

eräs ....a

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

eräs ....a

Just suhun mä oon rakastumas, oot kyl ihan uskomattoman söde.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Just suhun mä oon rakastumas, oot kyl ihan uskomattoman söde.

aiii kiva :) mutta kukas sä sitten oletkaan?

Äänestä

Olet tärkeä. Yhä tärkeämmäksi tulet.

Äänestä

Mikä mikä mikä mitä missä milloin :)

Äänestä

ihastumista tää on
=)

Äänestä

Mikä on mikä mitä änkytät?

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Nii kerrot nyt. Jooko? Kerro mikä tää on? Mitä tää on?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu