Hei! Tämä keskustelu sivusto on turreille/fursoonille jossa saa siis keskustella kaikesta Furry/turri asioista. Esim, et mistä saa kaikkii kankait jne.
Säännöt:
1. Älä hauku tai kiusaa muita
2.Älä mainosta youtubekanavaa tai muuta vastaavaa ilman mun lupaa.
Turri kansa
14
862
Vastaukset
- Anonyymi
Kankaita saa euronkankaasta. Sieltä voi ostaa kankaita netistä mutta kaupassa on suurempi valikoima
- Anonyymi
Vaahtista saa Etolasta
- Anonyymi
Tulipa vähän lisää asiaa...
- Anonyymi
Hei, kuinka pitkää karvaa fursuit kankaassa kannattaisi olla?
- Anonyymi
Riippuu onko karva-allergiaa vai ei.
- Anonyymi
Haluaisin myös tietää, että milloin kannattaa tehdä ensimmäinen fursuitti, että ei mene heti pieneksi.
- Anonyymi
Varmaan kannattaa syödä vaan sen verran ettei mene koskaan pieneksi ja muutenkin muistaa pestä aina 40 ° eikä kuivata kuivausrummussa.
Aika nihkeenlaisesti näyttäisi olevan furryturreja näillä meillämain kun on näin vähän aiheeseen liittyvää keskustelua.
Olisi mukavaa jos teitä karvaturriaisia pörräilis enemmän kylän pinnassa🥰
- Anonyymi
Selvä. Kiitos vastauksista.
- Anonyymi
Voiko seksiä harrastaa turripuku päällä...luulis että se likaantuu ?
- Anonyymi
No jos oikein hygieenisesti harrastaa niin mikäpä ettei.
- Anonyymi
Onko armeijan miehelle mitään turri juttuja tai turri naista, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Kannattaa hankia mielen tila tutkimus
T.furryn vihaaja - Anonyymi
Hankkikaa apua ja mielen tila tutkimus
T.furryn vihaaja - Anonyymi
Moi, tää keskustelu taitaa sijoittua eniten vuoteen 2025 mutta tota,,, joo siis en tiedä mitä tähän pitäis kirjoitella mutta oon kuitenkin turri– eikä tässä nyt mulla varmaan sen kummempaa asiaa ole
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282641- 1272293
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1152014- 1291993
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121744Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161491266Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291142Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901105Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt901100Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361029