Oliskohan pitänyt suomella reagoida aikaisemmin virukseen. Päättäjien takia ihmisiä nyt kuolee.
Suomi myöhässä coronan kanssa
7
151
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan. Suomi on myöhäsdä.
Singapour laittoi koko maan karanteeniin ja se auttoi. Nyt koko Suomi karanteeniin. - Anonyymi
Työtä tekevät suurimmassa vaarassa joutilaat ei tuota tautia ees saakkaan ja lisää porukkaa lappaa Kelan tuella ihme hoimma kun Suomi Poika on se suurimmassa vaarassa ja tyhjän toimittajat on suojassa on tää vaan Pelle meininkiä millä tää kustannetaan jos tyssä käyvät sairastuu...
- Anonyymi
Ihmettelin , kun Italiasta parhaaseen talviloma-aikaan palasi lentoja vaikeilta korona alueilta. Enkä missään huomannut, että heitä olisi "syynätty". Sieltä tuli iso piikki tartunakäyrään. Se ainakin nopeutti eteläisen Suomen tartuntoja.
Olin ihan hädissäni , kun lento toisensa perään laskeutui ja perheet hajautuivat koteihinsa. Jälkiviisaus on tietenkin "venkoilua", mutta minä aikakin jo silloin pelkäsin pahinta - Anonyymi
Ei päättäjien vaan Suomen lain vuoksi. Menikö pääministerin lausuma ohitse?
Hän nimenomaan sanoi, että kun tästä selvitään on Suomen lainsäädätöä käytävä läpi. Se on ollut hidasteena.
ja on edelleen:
Iltalehti 26.3. : Laki vaikeuttaa määräämästä Teneriffan-tulijoita karanteeniin - oikeusoppinut: ”Pitäisi itse osata pitää itsensä karanteenissa”
Tehty niin hienot lait, että mitään ei saada tehtyä kun on kiire. - Anonyymi
aiva uskomatonta noilta portugali pöhöiltä siis talourikollisista jotka ovat maan paossa vaatia että suomenveronmaksajat kustantavat heidän matkansa suomeen siis niin itaria noi sikasaastat ja niiden emakot on etteivät viitsi itse maksaa paluumuuttoaan vaan vinkuvat heti jopa matkalipun hintaa kalliiseen kukkaroonsa
- Anonyymi
Korona-Virus leviää ruokatarvikkeiden mukana. Miksi THL:n johtajat tai kukaan lääkäri ei puhu mitään tästä Osaisiko joku lähettää tämän viestin Yle:n TV: uutistoimitukseen. Nimim. Vanha äijä.
- Anonyymi
Tää biisi Uuden edessä, missä nää ripuliperseet "jammaa" ... tuskin löysempää sontaa löytyy. Saastuttavaa ja sairastuttavaa taudinlevittämistä. Musiikin tulisi tarjota nautintoa ...
Tehkää rikosilmoitus tekijöistä ja padotkaa tuo paska sinne Kehä III kuuluvuusalueen sisälle.
HAISEE MAASEUDULLE ASTI.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla362516- 372441
- 951759
Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511310Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?861301Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau51195Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?2781080- 561038
Kumpi teistä rakastui ensin?
Sinä vai kaipaamasi henkilö (jos siis tunteet ovat molemminpuolisia)? Tai jos kyse ei ole vielä rakkaudesta, niin kumpi38769- 27760