mikä hyvä puhelin

Anonyymi

Mikä olisi hyvä samsung puhelin hinta luokassa 350-650euroa. Tällä hetkellä minulla on sony xperia z3, joka on ollut jo reilu 4v ja olisi tarkoitus vaihtaa samsungin puhelimeen.

74

2042

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei mikään Samsung. Mieluummin Nokia tai Motorola jossa puhdas Android ilman valmistajan turhia sovelluksia.

      • Anonyymi

        Ei todellakaan ole mikään itsetarkoitus tuo ns. puhdas android. Mieluummin kannattaa jonkin aikaa odotella uutuuksien hintojen halpenemista ja operaattorien tarjouksia. Tietenkin vain jos ei ole kiire ja pakkorako puhelimen hankinnalla. -Aika iso hintahaarukka kysyjällä. Ei ole yhtä oikeaa vastausta tuohon. Pikemminkin runsauden pula. Pitää itse päättää mitä haluaa. Onko hyvä akkukesto tärkeä tai muistin määrä, prossun suorituskyky, näytön laatu, koko, peliominaisuudet vai hyvät monipuoliset kamerat. Tuon hintaskaalan yläpäästä löytyy jo puhelimia, jotka täyttävät kaikki luetellut kriteerit. Lisäksi pölyn ja kosteuden sietokin on hyvä ominaisuus. Puhdas Android ei ollenkaan tärkeä. Monilla merkeillä on ihan hyviäkin omia sovelluksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan ole mikään itsetarkoitus tuo ns. puhdas android. Mieluummin kannattaa jonkin aikaa odotella uutuuksien hintojen halpenemista ja operaattorien tarjouksia. Tietenkin vain jos ei ole kiire ja pakkorako puhelimen hankinnalla. -Aika iso hintahaarukka kysyjällä. Ei ole yhtä oikeaa vastausta tuohon. Pikemminkin runsauden pula. Pitää itse päättää mitä haluaa. Onko hyvä akkukesto tärkeä tai muistin määrä, prossun suorituskyky, näytön laatu, koko, peliominaisuudet vai hyvät monipuoliset kamerat. Tuon hintaskaalan yläpäästä löytyy jo puhelimia, jotka täyttävät kaikki luetellut kriteerit. Lisäksi pölyn ja kosteuden sietokin on hyvä ominaisuus. Puhdas Android ei ollenkaan tärkeä. Monilla merkeillä on ihan hyviäkin omia sovelluksia.

        On se todellakin koska tarjoaa parhaan käyttökokemuksen koska ei ole mitään turhaa roinaa häiritsemässä ja hankaloittamassa käyttöä. Käyttäjä voi sitten itse asentaa ne halutut sovellukset ilman että valmistaja on koittanut huonosti tehdä sen puolestasi..


      • Anonyymi

        ehkä mielummin Motorola, Nokia ei tee itse puhelimiaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ehkä mielummin Motorola, Nokia ei tee itse puhelimiaan

        Vaikka HMD tekeekin puhelimet Nokian nimellä, niin ainakin minä olen ihan tyytyväinen. Puhdas android niin päivitykset tulevat nopeasti, ei tarvitse odotella valmistajan tekemiä muutoksia androidiin ja sen vuoksi hitaampaa päivitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka HMD tekeekin puhelimet Nokian nimellä, niin ainakin minä olen ihan tyytyväinen. Puhdas android niin päivitykset tulevat nopeasti, ei tarvitse odotella valmistajan tekemiä muutoksia androidiin ja sen vuoksi hitaampaa päivitystä.

        Vapunen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka HMD tekeekin puhelimet Nokian nimellä, niin ainakin minä olen ihan tyytyväinen. Puhdas android niin päivitykset tulevat nopeasti, ei tarvitse odotella valmistajan tekemiä muutoksia androidiin ja sen vuoksi hitaampaa päivitystä.

        Juu.. Nokia 6.2 käyttänyt vähän aikaa,hyvä puhelin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ehkä mielummin Motorola, Nokia ei tee itse puhelimiaan

        Motorola Made in china.


    • Anonyymi

      Vapunen, kokeile Vapunen

      • Anonyymi

        Vapunen, ylläpito kun ei roskaamistasi poista, on se ilmeisen asiallista, Vapunen.
        iPhone on hyvä puhelim


      • Anonyymi

        Kova sotkemaan tuo Vapunen


      • Anonyymi

        Vapunen se vaan jaksaa


      • Anonyymi

        Ylläpito taputtaa käsiä kun Vapunen sotkee


      • Anonyymi

        Vapunen jatkaa palstan sotkemista


      • Anonyymi

        Vapunen ei kyllästy ennen ip banneja


      • Anonyymi

        Vapunen


      • Anonyymi

        Vaan mitä mieltä Vapunen on asiasta?


      • Anonyymi

        Onko Vapusella mielipiteitä?


      • Anonyymi

        Kerro tarkemmin Vapunen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro tarkemmin Vapunen

        Keisarikunnan luonne
        Keisarikunta oli ainutlaatuinen instituutio maailman historiassa, ja sen luonteen ymmärtäminen on hankalaa. On helpompi esittää, mitä keisarikunta ei ollut, kuin määritellä se:

        Se ei koskaan ollut kansallisvaltio. Vaikka suurin osa hallitsijoista ja asukkaista oli germaanista alkuperää, sen alueella puhuttiin myös muita kuin germaanisia kieliä. Valtakunnan kukoistuksen aikaan siihen kuului osia nykyisestä Saksasta, Itävallasta, Sloveniasta, Sveitsistä, Belgiasta, Alankomaista, Luxemburgista, Tšekistä, Itä-Ranskasta, Pohjois-Italiasta ja Länsi-Puolasta.
        Osan ajasta se oli kuitenkin enemmän kuin löyhä valtakunta. Keisarikunnalla oli oma keskushallintonsa, ja kristinusko yhdisti sitä voimakkaasti.
        Paavi kruunasi Saksan kuninkaan keisariksi vuoteen 1508 asti.
        Ranskalainen kirjailija ja filosofi Voltaire tunnetusti sanoi että se ei ollut pyhä, ei roomalainen eikä keisarikunta.[6]


    • Anonyymi

      I phonea ei osta muut kuin osaamattomat A 40 jja 50 toimii.

      • Anonyymi

        Enemmän iOs käyttäjät osaa kuin sinä ja muut Android käyttäjät.


    • Anonyymi

      OnePlussan puhelimen saa jo 550€ hintaan. Se on yleisesti hyvä puhelin.

      Jos vanha mies saa suositella, niin katskokaa YouTubessa sellaisen kaverin videoita kuin MKDV ja tekniikkaluola. Suomenkielisiä helppoja selviä videoita.

    • Anonyymi

      Tohon hintaan esim samsung galaxy s10

    • Anonyymi

      Ei kannata Android käyttiksellä ostaa mitään puhelinta.

    • Anonyymi

      Aloittaja ei kysynyt kannattaako ostaa android puhelin vai ei, vaan mikä on hyvä samsung puhelin.
      Joten toi sinun vastauksesi: ei kannata android käyttiksellä ostaa mitään puhelinta, ei vastannut aloittajan kysymykseen.

      Itselläni on Samsung s10 ja olen ollut siihen ihan tyytyväinen

      • Anonyymi

        Aloitaja kysyi mikä Android kannattaa ostaa, minä sanoin että Androidia ei kannata ostaa.
        Se vastasi enemmän kuin sinun viesti, Android on huono.


      • Anonyymi

        Tuohan on iPhoneakin kalliimpi, miksi maksaa tupllaisia hintoja valmiiksi vanhasta puhelimesta?


      • Anonyymi

        Samsung valmistaa vain Android luureja:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan on iPhoneakin kalliimpi, miksi maksaa tupllaisia hintoja valmiiksi vanhasta puhelimesta?

        Onko se sinulta pois jos joku haluaa ostaa kalliin puhelimen, ja käyttää omia rahojaan miten itse haluaa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan on iPhoneakin kalliimpi, miksi maksaa tupllaisia hintoja valmiiksi vanhasta puhelimesta?

        Kunnollinen iPhone maksaa 629€


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan on iPhoneakin kalliimpi, miksi maksaa tupllaisia hintoja valmiiksi vanhasta puhelimesta?

        iPhone fanit ostaa 2016 vuonna tehtyjä,helvetin kalliilla hinnalla. Toivoton homma, no nauraa saa taas loppuvuoden heheheheheheh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnollinen iPhone maksaa 629€

        Ei maksa, kunnollinen iPhone ei maksa kuin 300€


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se sinulta pois jos joku haluaa ostaa kalliin puhelimen, ja käyttää omia rahojaan miten itse haluaa ?

        On, kaikki Androidin ostajat tekee suuren virheen ja siitä on hyvä kertoa.
        Android lampaat on pilanneet maineensa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        iPhone fanit ostaa 2016 vuonna tehtyjä,helvetin kalliilla hinnalla. Toivoton homma, no nauraa saa taas loppuvuoden heheheheheheh

        Android lampaat ostaa 1500€ puhelimen jossa on kolme kertaa luhyempi tukiaika, ei voi kuin taas nauraa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On, kaikki Androidin ostajat tekee suuren virheen ja siitä on hyvä kertoa.
        Android lampaat on pilanneet maineensa

        Se on sitten sinun ongelma, ensimmäisen android puhelimen ostin vuonna 2007 ja sen jälkeen en ole mitään muita ostanut kuin android puhelimia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sitten sinun ongelma, ensimmäisen android puhelimen ostin vuonna 2007 ja sen jälkeen en ole mitään muita ostanut kuin android puhelimia.

        On niitä minullakin, mutta kun kokeilin iOs niin paluuta ei huonompaa ollut, kaikki on tehty paremmin ja se tukiaika on moninkertainen.


    • Anonyymi

      Nyt tuli sitten ostettua Samsung galaksi s10.

      • Anonyymi

        Kai se perus asioissa toimii, olisit iPhonen osta ut niin olisit saanut vastinetta rahoillesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai se perus asioissa toimii, olisit iPhonen osta ut niin olisit saanut vastinetta rahoillesi.

        iphone en tuu koskaa ostaa enään, mulla on ollut yksi iphone ja 4kk se mulla oli jonka jälkee möin pois. Ei noi iphonet sovi mulle eikä kyllä oo mun puhelimia ollenkaan, kyllä mä noissa android puhelimissa pysyn jatkossakin.


      • Anonyymi

        Huonon ostit. Parempaa olisi saanut 300 euroa halvemmalla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        iphone en tuu koskaa ostaa enään, mulla on ollut yksi iphone ja 4kk se mulla oli jonka jälkee möin pois. Ei noi iphonet sovi mulle eikä kyllä oo mun puhelimia ollenkaan, kyllä mä noissa android puhelimissa pysyn jatkossakin.

        Mikä oli se syy miksi ei iPhone sovi sinulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai se perus asioissa toimii, olisit iPhonen osta ut niin olisit saanut vastinetta rahoillesi.

        Kyllä kuule samsung galaxy s10 voittaa iphonet mennen tullen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kuule samsung galaxy s10 voittaa iphonet mennen tullen.

        Kysyin jo mutta et edes tiedä missä asiassa se ne voittaa.
        Eli ei voita missään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyin jo mutta et edes tiedä missä asiassa se ne voittaa.
        Eli ei voita missään.

        No kuule ihan kaikessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kuule samsung galaxy s10 voittaa iphonet mennen tullen.

        Mikään Samsung ei voita missää :DDD


    • Anonyymi

      Jaa, mitä välii?

      • Anonyymi

        "Se on nyt vain tyhmää maksaa liikaa"


    • Anonyymi

      Eiköhän jokainen käytä omat rahat sinne mihin itse haluaa. Jos joku haluaa ostaa vaikka 1000euron puhelin, ja saisi saman puhelimen 150euroa halvemmalla jostain muualta mutta ostaa silti sen 1000euroa maksavan, niin eiköhän se ole ihan oma valinta se.

      • Anonyymi

        Suoli24 ei kenenkään ostosta katsota hyvällä. ps ostaahan naisetkin auton vain värin takia
        ja iphonen ostajat laumapaineen siksi heitä kutsutaan lampaiksi.


      • Anonyymi

        juuri näin, ja varmasti jollekkin tämäkin olisi ongelma.


      • Anonyymi

        Ja kuitenkin samat henkilöt ovat käämeissään kun valtio leikkaa kaikesta:D en voi käsittää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suoli24 ei kenenkään ostosta katsota hyvällä. ps ostaahan naisetkin auton vain värin takia
        ja iphonen ostajat laumapaineen siksi heitä kutsutaan lampaiksi.

        Sama päteen Amdroidin ostajiin, siksi heitä kutsutaan lampaiksi ja lammassieluiksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama päteen Amdroidin ostajiin, siksi heitä kutsutaan lampaiksi ja lammassieluiksi

        Menikö tunteisiin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menikö tunteisiin :D

        Mikä, sekö että sinä kuulut lampaisiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä, sekö että sinä kuulut lampaisiin?

        onko se sinulle ongelma ? se on mulle ihan sama mitä muut ajattelee, toisesta korvasta sisää ja toisesta ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko se sinulle ongelma ? se on mulle ihan sama mitä muut ajattelee, toisesta korvasta sisää ja toisesta ulos.

        Sekö että olet Android lammas?
        Ei se minulle ongelma ole


    • Anonyymi

      Sinulle voisi sopia Samsung Zimbabwe special. Sillä voi soittamisen lisäksi lähettää tekstiviestejä ja siinä on kalenteri ja jopa herätyskello. Hinnalla pääset elvistelemään, sillä vanhalla rahalla luurin hinta on noin 35 000 000 000 zimbabwen dollaria. Siirtyivät tosin vuonna 2015 käyttämään amerikan yhdysvaltojen dollareita, mutta sitähän kukaan juppikavereistasi ei tiedä. Tilaa puhka suoraan zimbabwen gigantista.

      • Anonyymi

        höpö höpö


      • Anonyymi

        :DDd


    • Anonyymi

      Kaikki ketkä omista iphonen on lampaita.

      • Anonyymi

        Sano sinapikone kieliopivirhenee


      • Anonyymi

        Upeaa android army hehehehehehe


    • Anonyymi

      Älkää ostako iphonea koskaa, android puhelimet paljon parempia.

      • Anonyymi

        No nyt puhut asiaa


    • Anonyymi

      Miksi ihmeessä Suomi24 ylläpito antaa Vapusen riehua sivuillaan. Suomi24 sivuston omistajat vaihtuu, vuosikymmenet vaihtuvat mutta Vapunen ei vaihdu.

      • Anonyymi

        Kosovon sota oli Kosovossa ja lähialueella 1996-1999 käyty aseellinen selkkaus, jossa osapuolina olivat albaaniseparatistit, Jugoslavian hallituksen joukot ja läntinen sotilasliitto Nato. Nato tuki albaanisiviilejä ilmaiskuin.

        Kosovon maakunta oli Serbian eteläinen, autonominen alue. Kosovolaiset ovat etnisesti albaaneja ja uskonnoltaan pääosin muslimeja. Jugoslavian valtiossa Kosovolla oli suhteellisen laaja autonomia, mutta siitä huolimatta se pysyi köyhänä ja kehittymättömänä. Serbien ja albaanien välillä oli kitkaa. Jugoslavian hallitus syrji albaaneja.

        Kosovolaisista noin kymmenen prosenttia muodostava serbivähemmistö ryhtyi 1980-luvulla valittamaan etnisestä sorrosta. Serbian presidentti Slobodan Milošević aloitti serbejä puolustavan nationalistisen kampanjan. Kosovon autonomia peruttiin, ja serbit pääsivät tärkeisiin asemiin.

        Tämä sai Kosovon vapautusarmeija UCK:n aloittamaan aseellisen taistelun Kosovon itsenäisyyden puolesta. UCK:n sissit hyökkäsivät serbipoliiseja ja -viranomaisia vastaan. Serbia vastasi UCK:n toimiin rajuilla operaatioilla, joissa kokonaisia kyliä ryösteltiin, poltettiin ja siviilejä tapettiin sissejä etsittäessä. Konflikti päättyi Naton väliintuloon[3][4] maalis–kesäkuussa 1999.

        Ensiksi albaanikapinallisten Kosovon vapautusarmeija valtasi suuria alueita Kosovosta vuoden 1998 alkupuolella lähinnä maaseudulla. Serbit vastasivat tähän kesällä 1998 erikoispoliisin, paramilitäärien ja sotilaiden voimin tehdyin hyökkäyksin sekä albaanisiviileihin kohdistetuin väkivaltaisin etnisin puhdistuksin. Etyj neuvotteli aselevon, joka särkyi tammikuussa 1999. Syynä olivat albaanisissien uudestaan aloittamat sotatoimet ja serbien vastaus niihin mm. Račakissa. Nato aloitti ilmaiskut serbijoukkoja vastaan.

        Ilmaiskujen alettua serbit kiihdyttivät ja raaistivat etnistä puhdistusta Kosovossa. Nato-johtajat joutuivat myöntämään, etteivät iskut pystyneet estämään Kosovon albaanien karkotuksia. Yhteensä albaaneja karkotettiin jopa miljoona, kuolleiden määrää ei tiedetä.

        Naton pommeja osui usein harhakohteisiin, kuten Kiinan suurlähetystöön. Sotilasliitto pommitti Serbian pohjoisosissa myös alueita, joiden yhteys Milosevicin hallintoon oli hyvin epäselvä. Varsinaista YK:n turvallisuusneuvoston hyväksyntää ilmaiskuilla ei ollut.

        Pommitusten jatkuttua kolme kuukautta Serbia oli valmis rauhansopimukseen. Sopimus loi Kosovoon YK-hallinnon, ja alueelle lähettiin huomattava määrä kansainvälisiä rauhanturvajoukkoja, joihin kuuluu myös suomalaisia sotilaita. Kosovon vapautusrintama UCK riisuttiin aseista, olkoonkin että se siirsi toimintansa Makedoniaan, jossa se käynnisti uuden sissisodan albaanien oikeuksien turvaamiseksi. Kolmasosan Makedonian väestöstä muodostaville albaaneille taattiinkin vähemmistöjen perusoikeudet UCK:n lopullisessa aseistariisunnassa. Sodan tuloksena Kosovo itsenäistyi vuonna 2008.

        Naton toimien vastustajat lännessä, mm. Noam Chomsky, katsoivat lännen asettuneen poliittisista, ei humanitaarisista syistä Kosovon albaanien puolelle[


      • Anonyymi

        Haluaa että kävijämäärä vähenee asiallisista ja trollit valtaa palstan, eli ei kiinnosta heitä


    • Anonyymi

      Rahan tuhlausta tommonen, riittäisi ihan hyvin halvempikin puhelin. No eipä ole minun rahat kyseessä.

    • Anonyymi

      Köyhät taas inisii ku ei oo varaa

      • Anonyymi

        "Köyhät taas inisii ku ei oo varaa"

        toiset on omasta mielestään rikkaita, kun ostaa tonnin puhelimen,

        toiset pitää itseään keskituloisena kun ostaa 80t e uuden auton.


    • Anonyymi

      Samsungissa ei taida akut kestää noin kauaa. No voihan sen aina vaihtaa.

      • Anonyymi

        Samsungin sovellukset vie virtaa, mutta kai niitä jouk tarvitsee. Meillä ne on ollut aivan turhia. olen vain ostanut kun on ollut hyvä tarjous, nyt huomaan että se ei ole ollut tarjous. Niitä vaan on myyty ensin ylihinnalla ja sitten alennettu normaalihintaan.


    • Anonyymi

      köyhille kaikki on kallista, muille saman hintaista

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe