Meillä ihan liikaa, tulee kalliiksi. He eivät ymmärrä, että yhdellä palalla saa pyyhittyä oikein hyvin, kun taittelee sen oikein sormen ympärille. Eikä pyyhkimisen ideana myöskään ole kaivaa ulostetta peräreiästä. Olen kyllä näyttänyt heille miten säästäväisesti itse pyyhin, mutta kun olen laskenut paljonko he käyttävät paperia, niin joka vessakäynnillä menee ainakin kuusi palaa. En tiedä mitä tässä pitäisi tehdä.
Paljonko miehenne lapset käyttävät vessapaperia?
12
59
Vastaukset
- Anonyymi
Sahaa ne rullat puoliksi.
- Anonyymi
Hyvä idea!
- Anonyymi
Sun taloutesi ei kyllä korjaannu wc paperin säästöllä.
Sun tarttis tehdä jotain suurempia säästöjä. - Anonyymi
Eipä lopu wc-paperi.
Google-haku Korpela Paper Ky. - Anonyymi
Mun uuden vaimon tytär käyttää 2-3 rullaa päivässä, mutta annan sen anteeksi, koska hän korvaa sen omalla tavallaan.
- Anonyymi
Meidän kissa käyttää rullan päivässä 🐱🐱
- Anonyymi
Uutisissa sanottiinkin, että kyykkyviinin myynti on räjähtänyt koronan myötä...
- Anonyymi
On kai se kivampi tissutella karanteenissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kai se kivampi tissutella karanteenissa.
Samaa mieltä
- Anonyymi
Järkyttävä aloitus! Ei kukaan normiälyinen pärjää yhdellä palalla. Kuinka valtavan suuri lauma noita miehen lapsia on, kun pelkkä vessapaperi tulee kalliiksi.?Kalliimpaahan ruoka on!
Eläkkeeni on alle 1000 € ja vaikka joudun miettimään tarkoin rahankäyttöni vessapaperia oon aina käyttänyt, en tuhlaillen sitäkään vaan sopivasti, aina sitä pisureissullakin jokunen pala menee, ainakin 4 "ruutua". Hygieenistä.- Anonyymi
Tuo aloittaja kertoo satuja.
- Anonyymi
Mode poisti viestini, jossa sanoin että vessapaperin sijaan käytämme kankaisia käsipyyhkeitä. Se on ihan totta eikä mikään trolli tai vitsi. T, Tuomas
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124430MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar862270Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5591744Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011471Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671167- 71121
Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331108Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60913Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3908