Mistä mulle "muija"

Tyhymä

Kertosko joku kivan ja helpon konstin "pokata" ittelleen kumppanin.
Rupee jo pikkuhiljaa vit..ttaa elää yksin...
Tai siis ihan vaan lasten kanssa.
Kapakasta ei viittis ketään kattella kun se tuntuu
olevan sellasta pinnalista paskaa että pitäs olla roppa ja naama kuosissa että ees sais sen kaikista kännisemmän kissan völjyyn ja sitten aamulla katella sen katuvaa naamaa.
Missä ne gimmat luuraa jotka tulis ees joskus sanoon että "lähetäänkö meille vai teille" kun ei jaksais aina niin kauheesti ite kerjätä...

17

5769

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helpoin

pistä naama ja kroppa kuosiin, et sä muuten saa pokattua yhtään ketään. Ei niitä kännisiä kande hyväkseen käyttään!

• Tyhymä

Vi..laks sen naaman paat kuosiin?? Kun se on ollu tossa etupuolella jo 40 vuotta= elmä alkaa näkyä jo siinäkin. Tarvii vissiin ruveta käymään virossa: siellä kun ei toi ulkonäkö paljoo vaikuta. Saa ihan kivan näkösen missin punkkaan satkulla ja keittää vielä aamuteetkin samaan hintaan. Pitäkää vaan suomigimmat tavaranne. Naapurista saa parempaa...

• aito suomalainenN
        Tyhymä kirjoitti:

Vi..laks sen naaman paat kuosiin?? Kun se on ollu tossa etupuolella jo 40 vuotta= elmä alkaa näkyä jo siinäkin. Tarvii vissiin ruveta käymään virossa: siellä kun ei toi ulkonäkö paljoo vaikuta. Saa ihan kivan näkösen missin punkkaan satkulla ja keittää vielä aamuteetkin samaan hintaan. Pitäkää vaan suomigimmat tavaranne. Naapurista saa parempaa...

Jos ei suomesta saa kunnon naista, niin virostako luulet saavasi? P:tä kyllä mutta entä muuta, pystyttekö keskusteleen?

• Kokeiltu on
        aito suomalainenN kirjoitti:

Jos ei suomesta saa kunnon naista, niin virostako luulet saavasi? P:tä kyllä mutta entä muuta, pystyttekö keskusteleen?

Omien kokemusteni perusteella voin sanoa että kyllä Virolainen ja Venäläinen nainen hakkaa Suomalaiset siskot mennen tullen mitä saman katon alla asumiseen tulee. Venäläinen ja Virolainen nainen antaa miehen olla mies kun Suomalainen nainen vaan kitisee ja valittaa.
        Suosittelen lämpimästi naapurimaan naisia ;)

• uteliass
        Kokeiltu on kirjoitti:

Omien kokemusteni perusteella voin sanoa että kyllä Virolainen ja Venäläinen nainen hakkaa Suomalaiset siskot mennen tullen mitä saman katon alla asumiseen tulee. Venäläinen ja Virolainen nainen antaa miehen olla mies kun Suomalainen nainen vaan kitisee ja valittaa.

Mistä noita venäläisiä saa? "Välittääkö" joku niitä tänne suomeen vai miten noi oikein toimii. Parilla kaverilla on kans venäläinen vaimo eikä ole tullut koskaan kysyttyä miten toi homma menee..

• joopa joo
        Kokeiltu on kirjoitti:

Olipa viesti taas suomalaisista naisista. Kyllä se niin on, ettei se yksin naisten vika ole, olishan se kiva, kun tästäkin maasta löytyisi kotimainen mies, joka osaisi naista arvostaa ja omaisi vielä käyttäytymisen (vertaa muihin euroopalaisiin miehiin...). Taitaa olla meissä naisissakin vikaa, kyllä miehen pitäisi saada olla mies ja naisen nainen!!!!

• nainen
        Kokeiltu on kirjoitti:

on oman arvonsa tunteva ja näyttävä, jos se ei miestä miellytä, niin aivan rauhassa hakemaan alistuvia, elätettäviä venäläisiä naisia itsellenne.

Ps. kyllä ne kitisee, mutta kun ette ymmärrä toistenne kieltä, niin et huomaa sitä!

• onnellinen mies
        nainen kirjoitti:

on oman arvonsa tunteva ja näyttävä, jos se ei miestä miellytä, niin aivan rauhassa hakemaan alistuvia, elätettäviä venäläisiä naisia itsellenne.

Ps. kyllä ne kitisee, mutta kun ette ymmärrä toistenne kieltä, niin et huomaa sitä!

No minulla on ollut kohta viisi vuotta Venäläinen nainen vaimona ja täytyy sanoa että se on ollut elämäni onnellisinta aikaa. En voisi ajatella vaihtavani enää Suomalaiseen naiseen.
        Kaikki on jotenkin niin selvää hänen kanssaan, ja kun puhutaan hyvänä pitämisestä niin kyllä Venäläinen nainen se kyllä osaa! ;)

ps: Oman arvonsa tunteva ja näyttävä ei tarkoita sitä että pitää valittaa aina ja kaikkialla.

• ...

Sina selvasti haet huoraa. Niitahan loytyy joka sanomalehtisivuilta.

Kunnon elamankumppanin etsinta onkin sitten niin monta askelta ylempana, er tasolla aivan kokonaan, etta oletkohan sina edes siihen kykeneva tai valmis.

Sitapaitsi energiasi kuuluu taysin lapsillesi, olethan ne tanne tarkoituksella hankkinut itsellesi huollettaviksi.

• Tyhymä

No ehkä olin liian raju tuolla aiemmassa kommentissa. Sorry kaikille (naisille).

Se kunnon elämänkumppanin etsintä on todellakin niin ylhäällä ellei jopa mahdotonta: Jos löydän jonkun alussa kivan kumppanin niin viimeistään suhteen alkaessa vakiintua ts. se mukava seurusteluaika on jo ohitettu niin alkaa sen naisen puolelta se kyttääminen ja liikkumisen rajoittaminen. (Multa meni kaikki kaveruus-suhteet 14 vuotta kestäneen avioliiton aikana kun en päässy enää kavereiden kanssa mihinkään). Minä vaan aattelin että oon hyvä aviomies kun pysyin vaimon ja lasten kanssa kotona. No siitä palkinnoks sitten vaimo lähtee ja jään lasten kanssa keskenään.
        Edellä olevan kun lukee niin voi ymmärtää ettei kauheasti teekkään mieli sitä "muijaa" hommata vaikka yksinäisyys on joskus musertavaa.
        Sellanen ois ihan sopiva suhde mulle että se jäis sille seurusteluasteelle vaan.
        Siitä että toi mun energia kuuluu täysin lapsilleni (hmmm.. ajatteleeko naiset noin jos ne saa lapsia??? Sehän selittäis kyllä aika monen avioliiton vituix menon) olen täysin eri mieltä. Pitää sitä energiaa saada tarpeen tullen kohdistaa johonkin muuhunkin. (ihmiseen tai naiseen :) ) Vaikka saankin voimaa lapsista en tuhlaa sitä kaikkea takaisin niihin: pitäähän sitä jaksaa taas aamulla nousta sängystä...

• Nainen 34
        Tyhymä kirjoitti:

No ehkä olin liian raju tuolla aiemmassa kommentissa. Sorry kaikille (naisille).

Se kunnon elämänkumppanin etsintä on todellakin niin ylhäällä ellei jopa mahdotonta: Jos löydän jonkun alussa kivan kumppanin niin viimeistään suhteen alkaessa vakiintua ts. se mukava seurusteluaika on jo ohitettu niin alkaa sen naisen puolelta se kyttääminen ja liikkumisen rajoittaminen. (Multa meni kaikki kaveruus-suhteet 14 vuotta kestäneen avioliiton aikana kun en päässy enää kavereiden kanssa mihinkään). Minä vaan aattelin että oon hyvä aviomies kun pysyin vaimon ja lasten kanssa kotona. No siitä palkinnoks sitten vaimo lähtee ja jään lasten kanssa keskenään.
        Edellä olevan kun lukee niin voi ymmärtää ettei kauheasti teekkään mieli sitä "muijaa" hommata vaikka yksinäisyys on joskus musertavaa.
        Sellanen ois ihan sopiva suhde mulle että se jäis sille seurusteluasteelle vaan.
        Siitä että toi mun energia kuuluu täysin lapsilleni (hmmm.. ajatteleeko naiset noin jos ne saa lapsia??? Sehän selittäis kyllä aika monen avioliiton vituix menon) olen täysin eri mieltä. Pitää sitä energiaa saada tarpeen tullen kohdistaa johonkin muuhunkin. (ihmiseen tai naiseen :) ) Vaikka saankin voimaa lapsista en tuhlaa sitä kaikkea takaisin niihin: pitäähän sitä jaksaa taas aamulla nousta sängystä...

Tiedätkö, minulla teki ihan pahaa lukea sinun viestejäsi.Olet epätoivoinen ja tulet olemaan vielä epätoivoisempi. Sinähän kirjoitat kuin joku rääväsuu. Eikö sinulle äiti tai isä ole opettanut miten naiselle puhutaan? Opettele puhumaan, opettele sanomaan asioita kauniisti. Lue suuria kirjailijoita, sivistä itseäsi, olet selvästi, anteeksi vain, sivistymätön moukka. Miten ihmeessä sinunkaltaisesi on edes saanut naisen?
        Kehu nyt ihmeessä itseäsi, millainen sinä oikeasti olet, vai oletko etsimässä vain petikaveria???
        Sinä tarvitset SUUREN muutoksen elämässäsi jo lastesikin tähden, ryhdistäydy nyt mies ja ole mies, äläkä mikään pahinta pohjasakkaa tyyppi!!!

• aadasen
        Tyhymä kirjoitti:

Ei kaikki naiset ole määräilijöitä.Ikävää että on tuollaisia kokemuksia,mutta ei saisi silti yleistää.Eihän kaikki miehetkään käy vieraissa vaikka osa käykin!

• Tyhymä
        Nainen 34 kirjoitti:

Tiedätkö, minulla teki ihan pahaa lukea sinun viestejäsi.Olet epätoivoinen ja tulet olemaan vielä epätoivoisempi. Sinähän kirjoitat kuin joku rääväsuu. Eikö sinulle äiti tai isä ole opettanut miten naiselle puhutaan? Opettele puhumaan, opettele sanomaan asioita kauniisti. Lue suuria kirjailijoita, sivistä itseäsi, olet selvästi, anteeksi vain, sivistymätön moukka. Miten ihmeessä sinunkaltaisesi on edes saanut naisen?
        Kehu nyt ihmeessä itseäsi, millainen sinä oikeasti olet, vai oletko etsimässä vain petikaveria???
        Sinä tarvitset SUUREN muutoksen elämässäsi jo lastesikin tähden, ryhdistäydy nyt mies ja ole mies, äläkä mikään pahinta pohjasakkaa tyyppi!!!

Mistä he....istä vedit tuollaiset johtopäätökset??? Kirjoittamastani viestistäkö??
        Miten kummassa tiedät kuinka puhun naisille???
        Mistä tiedät sivistystasoni??
        Oletko joskus jutellut kanssani??
        Miksi neuvot minulle mitä minun pitää lukea??
        Siksikö että epäilet etten ole lukenut niitä suuria kirjailijoita ja olen sivistymätön??
        Teit aika monia päätelmiä vain muutaman kirjoittamani rivin perusteella.
        Täytyykö ihmisen olla epätoivoinen kirjoittaakseen tänne? No ehkä ei sittenkään!
        Juuri tuollaisten ennakkoasenteiden takia olen yksin!!

• Nainen34
        Tyhymä kirjoitti:

Mistä he....istä vedit tuollaiset johtopäätökset??? Kirjoittamastani viestistäkö??
        Miten kummassa tiedät kuinka puhun naisille???
        Mistä tiedät sivistystasoni??
        Oletko joskus jutellut kanssani??
        Miksi neuvot minulle mitä minun pitää lukea??
        Siksikö että epäilet etten ole lukenut niitä suuria kirjailijoita ja olen sivistymätön??
        Teit aika monia päätelmiä vain muutaman kirjoittamani rivin perusteella.
        Täytyykö ihmisen olla epätoivoinen kirjoittaakseen tänne? No ehkä ei sittenkään!
        Juuri tuollaisten ennakkoasenteiden takia olen yksin!!

Tiedätkö, muutamalla rivillä sinä kerroit kaiken itsestäsi. Nimittely: muija. Hyvin alentavaa. Sitten kiroilu, hyvin karkeaa ja moukkamaista. viestisi sisältö oli hyökkäävä, agressiivinen. Taidat olla alkoholin vaikutuksen alaisena väkivaltainen. Sinussa pitäisi olla suuri varoitusmerkki.
        Olen pahoillani puolestasi. Sinun kannattaisi tulla uskoon ja saada rakkautta sydämmeesi, olet selvästi täynnä vihaa ja pahaa mieltä. Toivon sydämmeni pohjasta, ettet löydä "muijaa" vaan löydät sydämmeesi Jeesuksen. Hän poistaa elämästäsi nuo kammottavat "kummitukset". Rakkaus on niin suuri lahja. Lueppa äiti Teresan kirjoja, täynnä hyvyyttä ja rakkautta. Rukoilen, että voit kohdata itsesi ja hakea apua elämäsi raunioihin.
        Ystävyydellä: Nainen34

• Tyhymä
        Nainen34 kirjoitti:

Tiedätkö, muutamalla rivillä sinä kerroit kaiken itsestäsi. Nimittely: muija. Hyvin alentavaa. Sitten kiroilu, hyvin karkeaa ja moukkamaista. viestisi sisältö oli hyökkäävä, agressiivinen. Taidat olla alkoholin vaikutuksen alaisena väkivaltainen. Sinussa pitäisi olla suuri varoitusmerkki.
        Olen pahoillani puolestasi. Sinun kannattaisi tulla uskoon ja saada rakkautta sydämmeesi, olet selvästi täynnä vihaa ja pahaa mieltä. Toivon sydämmeni pohjasta, ettet löydä "muijaa" vaan löydät sydämmeesi Jeesuksen. Hän poistaa elämästäsi nuo kammottavat "kummitukset". Rakkaus on niin suuri lahja. Lueppa äiti Teresan kirjoja, täynnä hyvyyttä ja rakkautta. Rukoilen, että voit kohdata itsesi ja hakea apua elämäsi raunioihin.
        Ystävyydellä: Nainen34

..tähän pitäs sotkea! Eiköhän sillä oo jo tarpeeks hommia muutenkin.
        Ikinä en oo kännissä ketään lyönyt, turpaani olen kyllä nuorempana saanut. Nykyään tulee kierrettyä noi "turpaanlyöntikilpailut" kaukaa.
        Kiroilusta sen verran että opettaja opetti koulussa että laita se pilkku sinne missä sulla on normaalisti se v...tu niin hyvä tulee... En sitten vissiin koskaan sitä oppinnu.:(
        Äh. Mä lopetan täällä tähän!
        Taidan sittenkin jatkaa sitä kapakasta "saalistamista".
        Lykkyä vaan sullekin "Nainen 34" sen äiti Teresan ja Jeesuksen kanssa...

• Nainen34
        Tyhymä kirjoitti:

..tähän pitäs sotkea! Eiköhän sillä oo jo tarpeeks hommia muutenkin.
        Ikinä en oo kännissä ketään lyönyt, turpaani olen kyllä nuorempana saanut. Nykyään tulee kierrettyä noi "turpaanlyöntikilpailut" kaukaa.
        Kiroilusta sen verran että opettaja opetti koulussa että laita se pilkku sinne missä sulla on normaalisti se v...tu niin hyvä tulee... En sitten vissiin koskaan sitä oppinnu.:(
        Äh. Mä lopetan täällä tähän!
        Taidan sittenkin jatkaa sitä kapakasta "saalistamista".
        Lykkyä vaan sullekin "Nainen 34" sen äiti Teresan ja Jeesuksen kanssa...

Tämä on sinulle saatteeksi matkalle. Pidä itsetäsi huoli, kohtaa itsesi ja löydä paikkasi maailmassa. Ei Jeesus huono vaihtoehto ole. Minä rälläsin monta vuotta kapakoissa ja tanssipaikoilla ja sieltä saa vain särkyneen sydämmen. Tulin itse uskoon pari vuotta sitten ja se oli elämäni paras päätös. Sain sisimpääni rauhan ja vaikeuksista huolimatta minulla on mahtava päämäärä tiedossa, taivas!!! Anteeksi, että sanoin niin voimakkaasti sulle, sinä olet vain rehellinen oma itsesi ja siitä on hyvä lähteä etsimään tarkoitusta elämään. Siunausta matkaan...

• ...

Unohda naiset ja huorat.
      Alappa sivistamaan itseasi, aloita lastesi kanssa. Tehkaa yhdessa joka paiva koulutehtavia, lue heidan historian ym. kirjat. Katsokaa yhdessa uutiset ja lukekaa vaikka yksi sanomalehti kerran viikossa yhdessa. Mieluiten sunnuntain julkaisu.
      Jos lapsillasi on englannin opetusta, nyt sinulla olisi loistava tilaisuus aloitta/kerrata toisen kielen opettelu, aivan vain omaksi ja lastesi iloksi.
      Osallistu heidan kanssaan urheilutapahtumiin, tulet tapaamaan siella muitakin aikuisia. Kuskaa heita harrastuksiin, siellakin tapaat muita aikuisia.
      Panostaa kaikki energia lastensa hyvaksi ei suinkaan tarkoita hautautumista neljan seinan sisalle, Sehan olisi sairasta! Mene siis lastesi kanssa minne heidan harrastukset vievat ja ole innostamassa ja tukemassa heita niissa niinkuin kouluasioissakin.

Ota heidat aivan reippasti mukaan omiin toihisi myos, ala automaattisesti oleta etteivat he muka olisi kiinnostuneita.

Tottakai joskus tuntuu olo vasynelta, mutta ajattele miten paljon voit saada irti elamasta lastesi kautta. Aika menee nii sukkelaan ennenkuin huomaatkaan he ovat pois kotoa, silloin voit onnitella itseasi velvollisuutesi kunnialla tayttamisesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      39
      2922
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      32
      2748
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      47
      2393
    4. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      42
      1979
    5. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      21
      1974
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      58
      1740
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      40
      1624
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      36
      1506
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      45
      1423
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26