Hei. Jo aika iäkäs äitini on ollut kuumeessa aika ajoin kahden viikon ajan. Välillä olo paranee. Myös yskää ja päänsärkyä hän on valittanut, mutta en ole ajatellut koronaa, koska hän ei ole ollut tavallista väsyneempi. Äitini liikkuu aika harvoin, mutta kävimme katsomassa kumpikin tytärtäni Helsingissä kaksi viikkoa sitten. Olisiko hänellä sittenkin korona? Lääkäriin en ole häntä uskaltanut viedä, mikäli jotain on, ettei tartu, tai jos ei ole, ettei hän sairastu. Itse en ole aivan varma, mitä tekisin?
Onko korona?
Anonyymi
1
223
Vastaukset
- Anonyymi
luulen että ei ole, koska uneliaisuus on hyvin yleinen oire koronassa. mutta jos epäilet niin kannattaa soittaa aluesi terveyshuoltoon ja vältä itse julkisilla paikoilla olemista ettet tartuta jos sinulla mahdollisesti on se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad911477- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että383864- 156849
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 56723
- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632