Redwallin taru

Emma

Kuinka monta osaa on ilmestynyt Redwallin tarusta? Oon kuullu myös että siitä on tehty sarja tai jotain, onko tämä totta? Ja jos on niin mistä niitä voi löytää? Videovuokraamosta?

-Kiitos kaikille vastaajille-

17

2188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koljonen

      Joo, tällä sivustolla aika paljon tietoo, mm. ilmestyneet kirjat, tietoja henkilöistä ja Brian Jacquesista :
      www.redwall.org

      Tosiaan, Redwallista on tehty Britanniassa lastensarja, mutta en tiiä, löytyykö noita jaksoja mistään DVD:llä tai videolla. En oo ainakaan itte nähny missään.

      • tansku-92

        kuule, ´toi sun nettiosottees ei oikee toimi! laitoit sen varmaa ihan tahallaa!!!!


    • Ruiskaunokki

      suomessa on ilmestynyt 10 osaa ja englannissa kai peräti 15 (en mee kyllä ihan täysillä vannomaan, mutta kannattaa käydä kattomassa http://www.redwall.org ), kirjoista on tehty tv-sarja ja ooppera.

    • Fabianor

      Redwall piirros elokuva on tosiaan tehty (niiden englannin kieliset sivut, joissa on pieniä video pätkiä tuosta http://www.redwall.tv)

      Suomeen tämä ei ole vielä ilmestynyt, mutta saa nähdä. Nyt kuitenkin odottelemaan 11 redwall kirjaa :D

    • piippa

      Redwallin tarusta on ilmestynyt 10 osaa suomex,Englannissa niitä on ilmestynyt muistaakseni jo 17.
      Totta on,se on siel Englannissa ollu TV-sarjana,ja se on myös elokuvana,mutta ei valitettavasti suomessa:(Mutta kannattaa odottaa,ehkäpä se tulee viel joskus...

    • WarMouse

      Redwallin taruja on tehty noin 12teosta. Redwallista on tehty animaatio sarja.

      • Vuokko

        Mut eiks vain kymmenen oo kirjotettu suomeks?( siis kirjoi) Mä en ainakaan oo löytäny vaanku kymmenen. oon kyl kyselly kirjakaupoista jne. Mikä on teijän mielestä paras kirja? Musta kymmenes Jänisten kaukopartio


      • tansku-92

        niit on kyllä englanniks vissii viistoista ja suomeks 10..,.


      • tansku-92
        Vuokko kirjoitti:

        Mut eiks vain kymmenen oo kirjotettu suomeks?( siis kirjoi) Mä en ainakaan oo löytäny vaanku kymmenen. oon kyl kyselly kirjakaupoista jne. Mikä on teijän mielestä paras kirja? Musta kymmenes Jänisten kaukopartio

        aika vaikee päättää mut musta jänikset on kyllä parhaita tyyppei(ja ne rosvot/pahikset on myös hauskoi), mut mun mielest kyl 2 on paras, elikkä sammalkukkametsän sota.......


      • Redwall-Make

        Redwalleja voi kattoo animaatioina youtubesta englanninkielisinä.


    • tansku-92

      kuulin et niit on englanniks 19 ja suomeks vaa 10

    • osaa englanniksi.

      Redwallia on suomennettu 10 osaa. Lähetin Otavalle palautetta että suomentaisiva loput, mutta eivät aio.Täytyy lukea loput 9 englanniksi.

    • laQ-

      moi. minulla on tällä hetkellä redwallin taru 4, mariel, taistelija ja haluaisin ostaa kaikki nuo suomennetut kirjat. mistähän niitä löytyisi? olen yrittänyt etsiä nettikirjakaupat läpi, mutta ei tunnu löytyvän..

      • norppis-96

        Moi! tuskin tänne kukaan enään eksyy mutta ei haittaa... Niin,minua sapettaa se että englanniksi 20 redwallia mutta suomeksi vain 10, minä ajattelin että jos kaikki, jotka vielä eksyy tänne lukisi ainakin yhden redwallin ja pyytäisi että kaveritkin lukisi ja lähettäisivät sitten otavalle suomennos pyynnön... silloin saattaisi tulla tarpeeksi suomennus pyyntöjä ja otava suomentaisi lisää redwallia! Toivon että ne joilla on parenpi idea kirjottaisivat siitä tänne.


      • norppis-96 kirjoitti:

        Moi! tuskin tänne kukaan enään eksyy mutta ei haittaa... Niin,minua sapettaa se että englanniksi 20 redwallia mutta suomeksi vain 10, minä ajattelin että jos kaikki, jotka vielä eksyy tänne lukisi ainakin yhden redwallin ja pyytäisi että kaveritkin lukisi ja lähettäisivät sitten otavalle suomennos pyynnön... silloin saattaisi tulla tarpeeksi suomennus pyyntöjä ja otava suomentaisi lisää redwallia! Toivon että ne joilla on parenpi idea kirjottaisivat siitä tänne.

        adressia tekeen.


    • Maa-taasolen

      Ite haluisin ostaa jostai Redwallin taru kirjoja, mutta sapettaa, kun ei löydy ku vaan suomeks...

    • Maa-taasolen

      Englanniks*

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1826
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      46
      1608
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1497
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1485
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe