Redwallin taru

Emma

Kuinka monta osaa on ilmestynyt Redwallin tarusta? Oon kuullu myös että siitä on tehty sarja tai jotain, onko tämä totta? Ja jos on niin mistä niitä voi löytää? Videovuokraamosta?

-Kiitos kaikille vastaajille-

17

2424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koljonen

      Joo, tällä sivustolla aika paljon tietoo, mm. ilmestyneet kirjat, tietoja henkilöistä ja Brian Jacquesista :
      www.redwall.org

      Tosiaan, Redwallista on tehty Britanniassa lastensarja, mutta en tiiä, löytyykö noita jaksoja mistään DVD:llä tai videolla. En oo ainakaan itte nähny missään.

      • tansku-92

        kuule, ´toi sun nettiosottees ei oikee toimi! laitoit sen varmaa ihan tahallaa!!!!


    • Ruiskaunokki

      suomessa on ilmestynyt 10 osaa ja englannissa kai peräti 15 (en mee kyllä ihan täysillä vannomaan, mutta kannattaa käydä kattomassa http://www.redwall.org ), kirjoista on tehty tv-sarja ja ooppera.

    • Fabianor

      Redwall piirros elokuva on tosiaan tehty (niiden englannin kieliset sivut, joissa on pieniä video pätkiä tuosta http://www.redwall.tv)

      Suomeen tämä ei ole vielä ilmestynyt, mutta saa nähdä. Nyt kuitenkin odottelemaan 11 redwall kirjaa :D

    • piippa

      Redwallin tarusta on ilmestynyt 10 osaa suomex,Englannissa niitä on ilmestynyt muistaakseni jo 17.
      Totta on,se on siel Englannissa ollu TV-sarjana,ja se on myös elokuvana,mutta ei valitettavasti suomessa:(Mutta kannattaa odottaa,ehkäpä se tulee viel joskus...

    • WarMouse

      Redwallin taruja on tehty noin 12teosta. Redwallista on tehty animaatio sarja.

      • Vuokko

        Mut eiks vain kymmenen oo kirjotettu suomeks?( siis kirjoi) Mä en ainakaan oo löytäny vaanku kymmenen. oon kyl kyselly kirjakaupoista jne. Mikä on teijän mielestä paras kirja? Musta kymmenes Jänisten kaukopartio


      • tansku-92

        niit on kyllä englanniks vissii viistoista ja suomeks 10..,.


      • tansku-92
        Vuokko kirjoitti:

        Mut eiks vain kymmenen oo kirjotettu suomeks?( siis kirjoi) Mä en ainakaan oo löytäny vaanku kymmenen. oon kyl kyselly kirjakaupoista jne. Mikä on teijän mielestä paras kirja? Musta kymmenes Jänisten kaukopartio

        aika vaikee päättää mut musta jänikset on kyllä parhaita tyyppei(ja ne rosvot/pahikset on myös hauskoi), mut mun mielest kyl 2 on paras, elikkä sammalkukkametsän sota.......


      • Redwall-Make

        Redwalleja voi kattoo animaatioina youtubesta englanninkielisinä.


    • tansku-92

      kuulin et niit on englanniks 19 ja suomeks vaa 10

    • osaa englanniksi.

      Redwallia on suomennettu 10 osaa. Lähetin Otavalle palautetta että suomentaisiva loput, mutta eivät aio.Täytyy lukea loput 9 englanniksi.

    • laQ-

      moi. minulla on tällä hetkellä redwallin taru 4, mariel, taistelija ja haluaisin ostaa kaikki nuo suomennetut kirjat. mistähän niitä löytyisi? olen yrittänyt etsiä nettikirjakaupat läpi, mutta ei tunnu löytyvän..

      • norppis-96

        Moi! tuskin tänne kukaan enään eksyy mutta ei haittaa... Niin,minua sapettaa se että englanniksi 20 redwallia mutta suomeksi vain 10, minä ajattelin että jos kaikki, jotka vielä eksyy tänne lukisi ainakin yhden redwallin ja pyytäisi että kaveritkin lukisi ja lähettäisivät sitten otavalle suomennos pyynnön... silloin saattaisi tulla tarpeeksi suomennus pyyntöjä ja otava suomentaisi lisää redwallia! Toivon että ne joilla on parenpi idea kirjottaisivat siitä tänne.


      • norppis-96 kirjoitti:

        Moi! tuskin tänne kukaan enään eksyy mutta ei haittaa... Niin,minua sapettaa se että englanniksi 20 redwallia mutta suomeksi vain 10, minä ajattelin että jos kaikki, jotka vielä eksyy tänne lukisi ainakin yhden redwallin ja pyytäisi että kaveritkin lukisi ja lähettäisivät sitten otavalle suomennos pyynnön... silloin saattaisi tulla tarpeeksi suomennus pyyntöjä ja otava suomentaisi lisää redwallia! Toivon että ne joilla on parenpi idea kirjottaisivat siitä tänne.

        adressia tekeen.


    • Maa-taasolen

      Ite haluisin ostaa jostai Redwallin taru kirjoja, mutta sapettaa, kun ei löydy ku vaan suomeks...

    • Maa-taasolen

      Englanniks*

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1014
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      99
      871
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      767
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      652
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      475
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      460
    Aihe