Ei mitään häpyä: Pulskat tummat pojat asialla

Anonyymi

Tällä lailla jotkut jalkautuvat toisten koteihin avuttomia vanhuksia huijaamaan:

https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/df50d139-7204-4e7f-87dd-f73291a823cf

"Poliisi etsii tapaukseen liittyen kolmea epäiltyä. Tässä tuntomerkit:

– Noin 30-vuotias mies, pituus noin 200 cm. Vartaloltaan pulska, tummat hiukset. Tekohetkellä päällä tummat vaatteet.

– Toinen noin 30-vuotias mies, pituus noin 170-180 cm, vartaloltaan pulska. Samannäköinen kuin toinen 30-vuotias ja pukeutunut samalla tavalla.

– Noin 60-vuotias mies, pituus noin 170-180 cm. Hoikkavartaloinen. Tekohetkellä pukeutunut farkkuihin, ruskeaan villapaitaan ja harmahtavaan myssyyn."

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vai koronatarkastusta. Kuolen nauruun. Mutta ymmärrän vanhuksia. He eivät osaa aina erottaa, keitä vieraat ihmiset ovat.

• Anonyymi

Syy on yhteiskunnassa.Helppo elämä tuhoaa ihmisen.

• Anonyymi

on sellainen totuus, että sen edestään löytää, jonka taakseen jättää....Se tarkoittaa sitä, että jos teet pahaa toiselle ihmisille, niin kohtaat itse tai omaisesi kohtaa saman pahuuden joskus. Kannattaa ajatella , ennen kuin menee vanhuksia ryöstämään ja pahoinpitelemään. Miltä se tuntuu omalla tai omien vanhusten kohdalla, kun joku tulee ja pahoinpitelee ja ryöstää? Mistä johtuu että viha kasvaa kaaloja kohtaan ? Juuri näistä asioista se johtuu.

• Anonyymi

Vuosia on sanottu että smoguja syrjitty.Sitten netti muutti kaiken.Asiamiehet ovat hiljaa kun kansalaiset tietävät totuuden.Ennen oli SDP "totuus" nyt oikea totuus.

• Anonyymi

Millainen on koronasuodatin ?? pitäiskö semmonen asennuttaa. Olen kuullut , että on asennettu, mutta samalla ovat hävinneet kultakorut - ja muut arvoesineet vanhuksen kodista. Koronasuodatin suodattaa siis kultaa itseensä.

• Anonyymi

Ihmiset yhdistetään aina kulttuurin kautta.

• Anonyymi

😷😷😷

Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6294
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3252
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2566
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2198
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      355
      1788
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1696
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1480
    8. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1413
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1392
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1368
    Aihe