Löytyykö enää 36v naiselle jotakuta jonka kanssa ns aloittaa alusta ja ei olisi niin rankkaa taustaa?
Liian vanha
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olen 37v lapsuuden taustani on rankka, mutta koko aikuisuus mennyt tien aurinkoisempaan puolta kulkien. Kelpaako tämmöinen?
Tosin sydämeni on herättänyt eräs, josta haaveilen. Olen myöhäänherännyt ja perhe kuviot vielä vaiheessa. Mies ja lasten pahin teini-ikä käynnissä. - Anonyymi
Millainen tausta sinulla on?
- Anonyymi
Toivoisin l naisen, ei haittaa lapset, mutta ehkä mihen kanssa hankitut ovat enemmä bi puolta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivoisin l naisen, ei haittaa lapset, mutta ehkä mihen kanssa hankitut ovat enemmä bi puolta.
Aina lesbolsi itsensä kokeneen on ehkäpä vaikea ymmärtää, mutta tunnen itseni lesboksi en biiksi, vaikka lapset on miehen kanssa tehty. Nyt kun olen herännyt, en kykene enään ajattelemaan seksiä kuin naisen kanssa.
- Anonyymi
Oletko kiinnostunut myös nuoremmista naisista? :-) Nainen 23
- Anonyymi
Valitettavasti en, mielummin vanhemmista.
- Anonyymi
No mikä on rankka tausta? Elettyä elämää on takana ja teinit lapset. Olen 40v ja en ole parisuhteessa. Menneisyydestä ei löydy rikosrikkeitä, eikä ylivelkaantumista tai addiktioita ei myöskään ole. Olen sinut elämäni kanssa. Mitä etsit? Millainen itse olet?
Mun on pakko kommentoida tuota sun otsikkoasi sen verran, että et todellakaan ole liian vanha. (voiko sellainen edes olla 😉). Toivottavasti löydät jonkun ihanaisen 😊
- Anonyymi
Alusta aloittavaa tuskin löytyy, monilla on eroja, mielenterveysongelmia, traumoja ja lapsia painolastina.
- Anonyymi
Sukkapuikot käteen ja lapsenlapsia odottamaan haloskat.
- Anonyymi
Turhan varhaista ei ne lapsoset vielä lisäänny toivottavasti ainakaan😅 Aina on tilaa rakkaudelle😍Ei me olla mitään liian vanhoja. 🙃Ollaan naisia parhaassa iässä. 40v naiset on seksuaalisen nautinnon kannalta huipulla😘
- Anonyymi
Sukkapuikot käteen ja lapsenlapsia odottamaan haloskat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2813317BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho52367Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2512140- 682029
- 711694
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3421322MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241098- 641050
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko231026Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola166973