Hei, kellään tietoa liittyykö neulanäytteen ottoon munasarjakasvaimesta HERMOSTOVAURION RISKIÄ? Mietityttää että menenkö. Lisäksi korona riski sairaalassa. Voiko levitä vatsaonteloon punktiosta, jos olisi syöpää? Mehiläisen gyne, pidän hänestä, ajatteli että poliklinikalla voisi ottaa neulanäytteen, mutta toisaalta kun olin puolivuotta sitten poliklinikalla, näytti kasvain todennäk. hyvälaatuiselta sairaalan tarkemmassa(?) ultrassa. Kiinteä kasvain, noin 7 cm, on ultrassa, toisessa munasarjassa, en ole suostunut leikkaukseen . Ainakaan en suostu molempien munasarjojen enkä kohdun poistoon, se on selvää minulle.
N-77
Neulanäyte munasarjakasvaimesta?
2
107
Vastaukset
- Anonyymi
Ellei käyntiä ole peruutettu sairaalan taholta koronatilanteen vuoksi, lääkäri on katsonut näytteenoton tärkeäksi. Mahdollinen munasarjasyöpä on erittäin herkkä lähettämään etäpesäkkeitä ja siis todella hengenvaarallinen. Joku riski koronan tarttumiseen on sen rinnalla pikkujuttu, joten mene vaan varattuna aikana paikalle.
- Anonyymi
Kävin itse tutkimuksissa 2x maskin kanssa. Hyvin meni. Taksissakin maski. Ja vältin puhumista, jottei pisaroita taksissa.
Munasarja-asiat hoidettava heti. Eräs rouva oli 1v välein munasarjatarkkailussa. Eräänä kertana gyne totesi, että nyt näyttää niin hyvältä, että tule vasta kahden vuoden päästä. Näin teki rouva-parka. 2v päästä sairaus oli levinnyt pahasti. Ei parane enää. Älkää luottako. Käyttäkää aina omaa järkeä. Jos on aiemmin näkynyt jotain epäilyttavää, joka vaatii seurantaa, niin ei sitä yhtäkkiä jonkun lääkärin ehdotuksella tule lopettaa vuositarkastuksia. Mieluummin maksaa enemmän. Lääkärit tekee myös virhearviointeja. Niin kävi myös syöpään sairastuneelle äidilleni. Hyksissä ei huomattu enää muutoksia ajoissa. Jokaisen tulee olla skarppi itse. Kysellä miettiä ja ottaa selvää. Tsemppiä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?883707- 252086
- 1962001
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell871534PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3431454Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale901171- 931090
Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo131074Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.30970Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72906