Outo kokemus

Terhi

Olen 24 vuotias opiskelija Turun Yliopiston humanistisesta tiedekunnasta, Olen silloin tällöin lueskellut tämän palstan juttuja ja tuntuu vähän siltä, että vain pieni osa niistä on tositarinoita ja ns. tyttöjenkin kertomukset on miesten kirjoittamia. Oma tarínani on kuitenkin totista totta ja halusin sen välittää tänne vaikka en tiedä pitävätkö kaikki sitä erityisen eroottisena kokemuksena.

Lueskeltuani kuinka kaikki tuntuvat pitävän häpykarvojen ajamista hienona juttuna sorruin siihen itsekin. Koska en kuitenkaan kehdannut mennä kosmetologille mihinkään brassivahaukseen tein sen itse peilin edessä kotona höylällä ja partavaahdolla. Minulla on aika tuuhea karvoitus alapäässä ja parturointiin meni tovi ja käteni alkoi väsyä. Olin melkein valmis mutta onnistuin ihan lopussa viiltämään höylällä häpyhuuleeni pienen haavan. Puhdistin haavan pumpulilla kostutetulla antiseptisellä nesteellä ja haava ei sillä hetkellä tuntunut kovin kipeältä.Olo ilman karvoitusta tuntui ihan ok ja ajattelin että kyllä tämä tästä. Seuraavalla viikolla minulla alkoi kuukautiset ja jouduin erinäköisistä syistä vaihtamaan tampoonia epäsäännöllisesti ja hygienia ei ollut ihan parasta mahdollista ja kävi niin, että haava alapäässä tulehtui ja muuttui araksi. Kaikista lääkekaapissa olleista voiteista huolimatta oikean puoleinen häpyhuuli alkoi punoittaa ja oli selvästi tulehtunut ja oli yhä kipeämpi. Seuraavana päivänä olin tentissä ja pissatauolla halusin vaihtaa myös tampoonin. Vessassa istuessani yritin vetää tampoonin ulos mutta kauhukseni naru irtosi ja tampooni jäi sisääni. Alapääni oli myös niin arka ja niin turvoksissa etten millään kyennyt työntämään sormiani sisälleni yrittääksseni saamaan tamppoonin ulos. Istuin tentin loppuun ja soitin samantien sen jälkeen TYKS:in naistenpolille päästäkseni mahdollisimman pian lääkärin vastaanotolle. Kuvattuani ongelman aika järjestyi tunnin päähän ja kävelin saman tien TYKS:iin Hämeenkadun toiselle puolelle.

Ilmoittauduin naisten polin vastaanottoon ja pienen odottelun jälkeen hoitaja ohjasi minut tutkimushuoneeseen pyytäen minua riisumaan alapääni paljaaksi ja sain kuitenkin vetää lakanan peitokseni. Lääkäri saapui 5 min kuluttua mukanaan kolme lääketieteen opiskelijaa jotka kaikki olivat kuitenkin onneksi tyttöjä.

Kerroin lääkärille vaivastani ja vedettyään lakanan päältäni hän pyysi minua asettamaan jalkani tutkimuspöydän telineisiin suunnaten valon jalkoväliini. Ainakin opiskelijat tuijottivat vähän kauhistuneen näköisinä turvonnutta punoittavaa häpyäni ja lääkärikin totesi tulehduksen olevan ilmeisen pahan. Lääkäri pyysi yhtä opiskelijaa asettamaan spekulan häpyhuulieni väliin ja raottamaan häpyhuuleni vähän erilleen jotta tamppoonin poisto onnistuisi. Kipu oli sen verran kova, etten ehtinyt miettimään tilanteen kiusallisuutta. Lääkäri työnsi pitkät pihdit emättimeeni ja onnistui saamaan otteen tamppoonista ja veti sen ulos. Tajusin että tamppoonin perässä lorahti verta tutkimuspöydän paperilakanalle ja tässä vaiheessa minua alkoi hävettämään tilanne. Olen kuitenkin aina kuukautisten aikana jotenkin erityisen herkällä päällä ja vaikka paikalla oli vain naisia ja tilanne oli kaikin puolin nöyryyttävä tajusin että tilanne jotenkin perverssillä tavalla kiihoitti minua. Lääkäri ohjeisti opiskelijatytöt ja jatkoi matkaa seuraavaan tutkimushuoneeseen. Yksi tytöistä alkoi ohjeiden mukaan puhdistamaan alapäätäni ja vaikka kirvely oli suunnatonta pumpuliliinan painelu hävylläni tuntui hyvältä ja kun pyyhkeen kulma osui klitorikseeni melkein nostin takapuoltani hoitopöydällä ja tajusin että alapääni oli kostumassa muustakin kuin kuukautisverestä. Koska tutkimusvalo edelleen valaisi häpyni ei kostuminen jäänyt kenellekkään epäselväksi ja kaikkien naama punoitti yhtä lailla. Opiskelijat kuitenkin puhdistivat alapääni ja levittivät häpyhuulille jotakin tulehdusta lievittävää voidetta ja yksi heistä antoi minulle lopulta uuden tampoonin jonka pyynnostä asetin sisälleni. Tämä tuntui niin hyvältä että sain lopulta tutkimuspöydällä pienen orgasmin minkä opiskelijat kaikki kyllä tajusivat ja tuijottivat kiusaantuneena toisiaan. Sain luvan pukea vaatteet päälleni ja ohjeen saapua jälkitarkastukseen seuraavalla viikolla. Jälkitarkastuksen hoiti miespuolinen lääkäri joka ei saanut erityisiä väristyksiä aikaan eikä paikalla myöskään ollut opiskelijoita, joten aiempi kokemukseni ei saanut jatkoa.

5

13371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Milla

      Minua ei niinkään toi lääkärijuttu kiihota ja koko tilanne oli varmaan tuskallinen. Mulla on kuitenkin sama juttu että olen menkkojen aikaan aina tosi kiihottunut mutta toistaiseksi en ole seksiä menkkojen aikaan harjoittanut. Jotenkin haaveilen, että joku tuleva poikaystävä innostuisi aiheesta. Kommentoikaa muut tytöt !

      • lebberi

        Naapurirapussa asuu 2 noin 40v avoliitossa asuvaa naista jotka käyvät aina silloin tällöin luonani ja raiskaavat kielellä pilluni ja kun toinen heistä sitoo vyötäisilleen tekokullin ja alkaa nussia minua takaapäin samalla kun toinen naapurin täti nuolee pilluani niin arvatkaapas kuinka kovan orkun mä sain. Juuri äsken lähtivät pois.Pillu on tosi hellänä. Olen itse vasta 19 mutta täytyy myöntää että vanhempi nainen tietää mitä pillulle pitää tehdä.


    • Victor

      Miten niin, että opiskelijat olivat onneksi tyttöjä? Veikkaanpa, että kokemuksesi olisi ollut paljon jännittävämpi, jos ne olisivat olleet miespuolisia? Tappio sinänsä, vai mitä.

      • jookyl

        Voisiko joku lääketieteeseen perehtynyt varmistaa, että Suomessa lääketieteen opiskelijat saavat tehdä kuvatunkaltaisia hoitotoimenpiteitä?


      • M.D.
        jookyl kirjoitti:

        Voisiko joku lääketieteeseen perehtynyt varmistaa, että Suomessa lääketieteen opiskelijat saavat tehdä kuvatunkaltaisia hoitotoimenpiteitä?

        Opiskelijat saavat tehdä kaikenlaisia toimenpiteitä, joihin heitä on koulutettu. Pimpsan rasvaaminen ja tamponien jako kuuluu kyllä enemmän sairaanhoitajille; ehkä kyseessä olikin sairaanhoidon opiskelijoitten ryhmä?
        Tosielämässä luulisin käyvän niin, että jos tamponivaivasta soittelee tyksiin, ei sinne kutsuta kadun yli vaan neuvotaan hakeutumana turun terveyskeskuksene tai humanistiksi opiskeleva voinee mennä vaihtoehtoisesti YTHSaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5519
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3405
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1883
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1709
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1337
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1336
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      22
      1305
    Aihe