Outo kokemus

Terhi

Olen 24 vuotias opiskelija Turun Yliopiston humanistisesta tiedekunnasta, Olen silloin tällöin lueskellut tämän palstan juttuja ja tuntuu vähän siltä, että vain pieni osa niistä on tositarinoita ja ns. tyttöjenkin kertomukset on miesten kirjoittamia. Oma tarínani on kuitenkin totista totta ja halusin sen välittää tänne vaikka en tiedä pitävätkö kaikki sitä erityisen eroottisena kokemuksena.

Lueskeltuani kuinka kaikki tuntuvat pitävän häpykarvojen ajamista hienona juttuna sorruin siihen itsekin. Koska en kuitenkaan kehdannut mennä kosmetologille mihinkään brassivahaukseen tein sen itse peilin edessä kotona höylällä ja partavaahdolla. Minulla on aika tuuhea karvoitus alapäässä ja parturointiin meni tovi ja käteni alkoi väsyä. Olin melkein valmis mutta onnistuin ihan lopussa viiltämään höylällä häpyhuuleeni pienen haavan. Puhdistin haavan pumpulilla kostutetulla antiseptisellä nesteellä ja haava ei sillä hetkellä tuntunut kovin kipeältä.Olo ilman karvoitusta tuntui ihan ok ja ajattelin että kyllä tämä tästä. Seuraavalla viikolla minulla alkoi kuukautiset ja jouduin erinäköisistä syistä vaihtamaan tampoonia epäsäännöllisesti ja hygienia ei ollut ihan parasta mahdollista ja kävi niin, että haava alapäässä tulehtui ja muuttui araksi. Kaikista lääkekaapissa olleista voiteista huolimatta oikean puoleinen häpyhuuli alkoi punoittaa ja oli selvästi tulehtunut ja oli yhä kipeämpi. Seuraavana päivänä olin tentissä ja pissatauolla halusin vaihtaa myös tampoonin. Vessassa istuessani yritin vetää tampoonin ulos mutta kauhukseni naru irtosi ja tampooni jäi sisääni. Alapääni oli myös niin arka ja niin turvoksissa etten millään kyennyt työntämään sormiani sisälleni yrittääksseni saamaan tamppoonin ulos. Istuin tentin loppuun ja soitin samantien sen jälkeen TYKS:in naistenpolille päästäkseni mahdollisimman pian lääkärin vastaanotolle. Kuvattuani ongelman aika järjestyi tunnin päähän ja kävelin saman tien TYKS:iin Hämeenkadun toiselle puolelle.