Olen yrittänyt "ikäryhmät"-huoneeseen sivu aukeaa (puhtaana), vaan en voi kommentoida.
Chat huone ei aukea?
10
343
Vastaukset
Terve! Chatissa on ongelma, jota selvitämme parhaillaan. Vaikuttaisi siltä, että joidenkin virustorjuntaohjelmien uusimmat päivitykset ovat aiheuttaneet sen, ettei chatiin pääse. Chatin alusta on vanhentunut, joten tällaisia ongelmia voi tulla välillä eteen. Emme kuitenkaan missään nimessä suosittele virustorjunnan tason alentamista, koska tästä voi seurata muita ikäviä ongelmia.
Selvittelemme ongelmaa vielä, mutta ikävä kyllä tähän voi mennä aikaa.
Terkuin,
Emma,
Suomi24-tiimi- Anonyymi
Aikaa on jo mennyt ihan riittävästi. Palkatkaa sinne ammattimaista apua, itse ette näköjään pysty ratkaisemaan ongelmaa. Minulla on kaksi konetta ja molemmissa on täysin samanlaiset virusohjelmat. Toisella pääsee sättäämään, toisella ei.
- Anonyymi
Tänä aamuna aikaisin piti olla joku korjaus, mutta eipä kyseinen ongelma ainakaan korjaantunut. Varmaan pian tulee korjauksen korjaus,
- Anonyymi
Eikös ole opittu tämän saitin systeemejä.
Ei tule kuntoon ainakaan tässä kuussa. Varaudu, ettei koko keväänä. Onhan täällä yhä koko joukko veeme uudistuksen kämmeistä yhä korjaamatta, samoin edellisen uudistuksen. Siinä mallia nopeudesta.
- Anonyymi
Siellä on korona oven välissa.
- Anonyymi
Juu, korjataan pikaisesti. Kuten käytön hyppimistä. Sitä korjattu "ensi tilassa" tämä vuosituhat ja loppua ei näy. Ja monta muuta bugia samoin.
- Anonyymi
Meitä chattiin pääsemättömiä kai enemmänkin. Sivu lataa, mutta pysyy valkoisena, vain poislähtiessä sivusto vilauksena näkyy, niin kuin kuuluukin. Olisi kiva, että tuon kuukausikaupalla annetun vakivastuksen "jotain ongelmia" tilalle oikeasti tulisi syy ja korjausohje, mitä omalla koneella pitää tehdä. Alkaa vaikuttamaan jo piittaamattomalta ja hieman ylimieliseltäkin.
- Anonyymi
Kyllä näin karanteenissa olevana olisi mukava chattaillakin ajankuluksi..
- Anonyymi
Mikä ihme siinä oikein on että chat huonetta ei saada kuntoon eikä pääse sisään. Se vain lataa ja lataaa kuukaudesta toiseen. Jos chatin alusta on "vanhentunut" niinkuin jossain kohdassa ylläpito mainitsi niin eikö olisi fiksua uusia alusta niin kaikki halukkaat pääsevät chat huoneeseen. Jos olen käsittänyt asian oikein niin jos chat huoneeseen pääsee sisään ovat siellä todellisessa viiruspesässä koska chat alusta vanhentunut eikä pysy tekniikan perässä.
- Anonyymi
Aikataulun veikkasin ylempänä 23.03.2020 08:49.
En näe syytä muuttaa arviotani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1054978Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413289Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192326Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2381442Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761217
- 731190
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311158Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059