YLE -nimisen, verorahoitteisen median ohjelmissa ei juuri ole tasapuolisuutta. Anoita, joita on voinut pitää kohtuullisina ovat olleet "Arto Nyberg" ja "Perjantai". No - nyt on jäljellä enää Arto.
Perjantain toimittaja suoritti oma-aloitteisen maalittamisen haastatellessaan erästä naisesiintyjää ja kirjailijaa. Kyse oli kuitenkin marginaalisesta jakelukanavasta.
Luultavasti tämä oli sitä "parempaa maalittamista", täytyyhän negatiivisista asioista löytää edes joptain positiivista?
YLEn yksipuolista
5
210
Vastaukset
- Anonyymi
YLE on iltapäivälehtien kanssa mukana tietyn ideaologian ajamisessa Suomessa. Muun muassa kaikki , mikä liittyy Kiinaan ja Venäjään, kyseenalaistetaan ja lähes kriminalisoidaan. Jo kanssakäyminen kiinalaisten ja Kiinan kanssa on näiden medioiden mielestä arveluttavaa. Samanaikaisesti kaikki muutkin maat pyrkivät ajamaan etujaan toisissa maissa. USA:n edessä sen sijaan ollaan rähmällään. Muun muassa USA:n pakotteista Itämeren kaasuputken osalta ollaan hiljaa.
- Anonyymi
Tarkennus:
Yhdysvaltain edessä ollaan rähmällään vain, jos Trump häviää ja vasurien seniili sätkynukke Biden voittaa vaalit.
- Anonyymi
Ylen yks'puolisesta on lähtenyt monta toimittajaa. Heille taitaa olla yhteistä se, että eivät ole YLEn Asian tuntijoita, suorastaan Ylen Asiaa vastaan! Katsopa vaikka:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/737f782b-1752-469a-8a22-da10d8621700
Ääri - vihervasemmistolainen YLE joutaa häpeällisine historioineen romukoppaan.- Anonyymi
Sanna Ukkola on Ivan Puopolon kanssa niitä harvinaisia rehellisiä ja suoraselkäisiä toimittajia valtamediassamme. Mutta kuinka kauan? Ymmärrät mitä tarkoitan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanna Ukkola on Ivan Puopolon kanssa niitä harvinaisia rehellisiä ja suoraselkäisiä toimittajia valtamediassamme. Mutta kuinka kauan? Ymmärrät mitä tarkoitan...
Ja molemmat Yleltä lähteneitä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366238
- 574406
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282918- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271476Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371457- 311271
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431171