YLE -nimisen, verorahoitteisen median ohjelmissa ei juuri ole tasapuolisuutta. Anoita, joita on voinut pitää kohtuullisina ovat olleet "Arto Nyberg" ja "Perjantai". No - nyt on jäljellä enää Arto.
Perjantain toimittaja suoritti oma-aloitteisen maalittamisen haastatellessaan erästä naisesiintyjää ja kirjailijaa. Kyse oli kuitenkin marginaalisesta jakelukanavasta.
Luultavasti tämä oli sitä "parempaa maalittamista", täytyyhän negatiivisista asioista löytää edes joptain positiivista?
YLEn yksipuolista
5
263
Vastaukset
- Anonyymi
YLE on iltapäivälehtien kanssa mukana tietyn ideaologian ajamisessa Suomessa. Muun muassa kaikki , mikä liittyy Kiinaan ja Venäjään, kyseenalaistetaan ja lähes kriminalisoidaan. Jo kanssakäyminen kiinalaisten ja Kiinan kanssa on näiden medioiden mielestä arveluttavaa. Samanaikaisesti kaikki muutkin maat pyrkivät ajamaan etujaan toisissa maissa. USA:n edessä sen sijaan ollaan rähmällään. Muun muassa USA:n pakotteista Itämeren kaasuputken osalta ollaan hiljaa.
- Anonyymi
Tarkennus:
Yhdysvaltain edessä ollaan rähmällään vain, jos Trump häviää ja vasurien seniili sätkynukke Biden voittaa vaalit.
- Anonyymi
Ylen yks'puolisesta on lähtenyt monta toimittajaa. Heille taitaa olla yhteistä se, että eivät ole YLEn Asian tuntijoita, suorastaan Ylen Asiaa vastaan! Katsopa vaikka:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/737f782b-1752-469a-8a22-da10d8621700
Ääri - vihervasemmistolainen YLE joutaa häpeällisine historioineen romukoppaan.- Anonyymi
Sanna Ukkola on Ivan Puopolon kanssa niitä harvinaisia rehellisiä ja suoraselkäisiä toimittajia valtamediassamme. Mutta kuinka kauan? Ymmärrät mitä tarkoitan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanna Ukkola on Ivan Puopolon kanssa niitä harvinaisia rehellisiä ja suoraselkäisiä toimittajia valtamediassamme. Mutta kuinka kauan? Ymmärrät mitä tarkoitan...
Ja molemmat Yleltä lähteneitä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477