Seuraavalla kerralla ÄLÄ syö sitä lepakkoa raakana
Ihan oikeasti wuhanilainen mies
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Äläkä saatana kiduta eläimiä!
- Anonyymi
Syö ensi kerralla orava.
- Anonyymi
Pelkele ei tule sanoa mulle mita ma syota laaka lepakko on helkkua
- Anonyymi
hyvin myöhäistä, hyvin hyvin myöhäistä.....
rauhotu rouva
https://www.youtube.com/watch?v=YXOhrfaIyCQ suosittelisin että Wuhanilaiset vois lopettaa elukoiden syömisen vaikka kokonaan, säästyttäisiin tai sitten taas ei.. koronan jälkeen saattaa tulla taas seuraava ja sitä seuraava epidemia.
- Anonyymi
En minä tuon rotuisena, mutta suomalaisena kyllä rouskein sauna makkaraksi yhden lepakon räystäältä.
- Anonyymi
Savustettuna parasta.
- Anonyymi
Missä on uutinen siitä että joku mies on syonyt lepakon raakana? Linkkejä kiitos?
- Anonyymi
Se oli käärme joka oli syönyt lepakon ja sitten purrut miestä.
- Anonyymi
Ei kai ihan täysi lepakko ole jos on miehen kerran syömään päästänyt. Mietinpähän vaan. Ja oli siellä sanottu että käärmekin ollut siinä kuviossa osallisena. Tiedäpä häntä sitten.
- Anonyymi
Huhujen mukaan virus on lähtenyt muurahaiskäpy eläimestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894140
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353231Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032333Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312208Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell932014Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281857- 311840
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271577Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91547- 281521