Jos tämä hallitus pärjää yli tämän Koronaviiruksen niin hyväksittekö nuoren osaamisen? Tämän päivän noin 40-vuotias ei aikakauteen nähden liikaa eroa. Me olemme ikävuosi jota kannattaa kuunnella, ja jotka ovat siinä kauniissa puolivälissä. Jätetään tulevaisuudessa Rinteet pois ihan suosiolla. Tällä eduskunnalla on jopa semmoisia asioita paheksuttu, jota itse kannatan, ja tiedän, että ne vanhat paheksunnat ovat probagangaa. Antakaa heille mahdollisuus näyttää osaamisensa.
Hyväksyttekö nuoremman sukupolven ansiot.
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Näytä sinä, että osaat oikeinkirjoitusta.
- Anonyymi
Sisältöön ei ollutkaan asiaa vaikka onnistuit lukemaan sen? Ymmärrän.
- Anonyymi
Sauli Niinistö on jo hyvä presidentti, ja häneltä saa ne viimeiset oikeat ohjeet.
- Anonyymi
Jos ikää on 35 - 40, ikä ei ole enää pätevyyden este. Sukupuoli ei sitä ole ollut ikinä.
Harmaiden setämiesten kitinät tytöistä ja huulipunahallituksesta ansaitsevat korkeintaan säälin sekaista hymähtelyä.
Kokomusta-harmaa nuoria arvostava setämies. - Anonyymi
Mitähän aloittaja oikein yritti sanoa?
- Anonyymi
Että Paavo Väyrynen on aikansa hyvä presidenttiehdokas, kaikkien puolueiden puheenjohtaja sekä EU neuvoston presidentti.
- Anonyymi
"Tämän päivän noin 40-vuotias ei aikakauteen nähden liikaa eroa."
En ihan ymmärrä tätä lausetta. Voisiko joku selkokielistää... - Anonyymi
Hyväksyn nuoremman sukupolven ansiot. Miksi en hyväksyisi, hehän rakentavat maatamme nyt meidän jälkeemme. Näin ymmärsin vastata otsakkeeseen, muu jäi mietittymään.
- Anonyymi
Älä unohda Väyrystä.
Maan ylivoimaisesti kokenein politiikko on vielä kehissä. Noh, tuskin kundi enää on oikein minkään puolueen ehdokas jos ei taas perustaa omaa.
Politiikassa oli pitkään kehno kierto, samat ukot vuosikymmenet. Nyt tuli ehkä turhan nopea ja iso nuorennusleikkaus. Kokemus hävisi ja mitä lie tullut tilalle, se edelleen epäselvää. Mun mielestä pitäis olla jatkuvasti menossa kierto, missä vanhemmasta päästä lopetetaan, että uutta verta saadaan etiäpäin. Ois niinkuin mahdollisimman laaja-alaisesti porukkaa eri ikäluokista ja pikkasen omilla näkemyksillään erilaisista asioista.
Pressanvaaleihin ei ole kantaa, koska ennustaminen mahdotonta, eikä seuraaviin vaaleihin ole edes oikein tiedossa ehdokkaitakaan. Pitemmän päälle voi käydä niinkin, toi sama nykyisten nuorten politiikkojen jengi heiluu kuvioissa vielä kymmenienkin vuosien kuluttua, että näkeepi sitten, mitä näkee. Voi olla, saadaan vanhojen ukkojen tilalle vanhat akat.
Sinällään Marin hyvä pm.. Nainen paikallaan nyt, Sen mimmin tulevaisuus voi olla ihan mitä tahansa. Voihan se vaikka sairastua koronaan ja kuollakkin, tai mitä tahansa.
=DW= - Anonyymi
Oletko kännissä kuin käki?
- Anonyymi
Luuletteko te tosiaan, että nämä ministerit osaavat tehdä asioita ja päätöksiä. Kyllä kaikentakana on virkamiehet ja ns. asiantuntijat, jotka sanelevat miten on tehtävä. Ne ennen tiedotustilaisuutta laittavat melko tarkasti paperille, mitä sanovat.
- Anonyymi
Virkamiehet ja asiantuntijat auttanevat. Täytyy olla jotain, mihin tukeutua.
Miten tiukka ryhmäkuri nykyisin on?
Minusta eilisen tv-infon perusteella oli kyllä jotenkin hyvää kuultavaa: vastuullista, selkokielellä kerrottua.
Mä olen kyllä ylpeä 'noista likoista'.
Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta eilisen tv-infon perusteella oli kyllä jotenkin hyvää kuultavaa: vastuullista, selkokielellä kerrottua.
BengKomppaan Bengiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
BengMinäkin olen likoista ylpeä, vaikka kokomustan harmaa setämies olenkin.
Pääministeri on erinomainen ja täsmällinen sanoissaan.
Samaa ei voi sanoa sisäministeristä. Poukkoilee ulkoministerin "tontille", eikä laki ole tuttu.- Anonyymi
Miksi 30-40 vuotiaita sanotaan nuoriksi, ei meidän aikaan tuon ikäisenä enää mitään nuoria oltu, vaan täysiä asiansa osaavia aikuisia. Uskon että tämän päivän30-40 vuotiaat ovat vähintään yhtä osaavia kuin omana aikanani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236700Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.274180- 333056
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1712993- 101908
- 821754
- 1501624
- 1471622
- 121528
- 221480