Miten onnistutte lukemaan uusia metro-lehden nettisivuja, siis kaikkia metro-lehden uutisia siellä?
Nykyään siellä ei näe kuin 4-6 uutista ja loput on piilotettu.
Ennen oli sivun alaosassa Lisää-painike, jolla sai lisää uutisia näkyviin, mutta sitä ei enää ole.
Kenen maailman huonoin idea oli myydä metro-lehti hesarille? Ensin meni 100-lehti, sitten Metro-lehti. Kaikki pilataan.
Uudet Metro-lehden nettisivut?
Anonyymi
2
121
Vastaukset
- Anonyymi
Metron (maanalainen juna) näytöissä läiskyy Metron (lehti) uutisotsikot, mutta tosiaan kun yrität mennä lukemaan, niin onkin Tilaajille moni niistä. Kuluttajasuoja jo edellyttäisi maksullisuuden kertomista mainosnäytöllä.
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=WExMnjVKu44&feature=youtu.be
Jakakaa tämä video kaikkialla missä pystytte. Totuuden on tultava julki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462544
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312207- 792118
- 951946
- 321682
- 121516
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?251274Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181155