Kokkolaan ja pysytään terveenä!
Ikävä on läheisiä Kokkolassa, toivottavasti pian pääsen käymään.
Kittiechihu
Kaikkea hyvää..
75
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Samoin sinne suuntaan, paranemisia ja tsemppiä kevääseen! Kiva kun tänne palstallekkin pistäydyt välillä:)
- Anonyymi
Kiitos! Terveyshuolet alkaa selvitä ja lääkitys myös. Toivottavasti ei tuo koronavirus iske, ei olisi tarvis..
Terveisiä sinulle myös. 😊
Kittiechihu
- Anonyymi
Vittu, kun päätä kolottaa, kun koko päivän istuu netissä ja seuraa korona uutisia, niin ei ole ihme, että pää siinä alkaa kolottamaan.
- Anonyymi
Kannattaa tehdä jotain muuta, ulkoile, lue kirjaa tai katso elokuvia..?
Kittiechihu
- Anonyymi
Noh, toki ne läheiset jaksavat odottaa. Pirteällä mielellä koitat olla vaan jos olet toipilaana.
- Anonyymi
Jaksavat toki odottaa, mutta pitkä aika kun ollaan nähty.. Ehkä kunhan tämä korona rumba on ohi, niin voi miettiä tapaamista.
Kittiechihu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaksavat toki odottaa, mutta pitkä aika kun ollaan nähty.. Ehkä kunhan tämä korona rumba on ohi, niin voi miettiä tapaamista.
KittiechihuTämä rumba ei ole ohi moneen kuukauteen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä rumba ei ole ohi moneen kuukauteen!
Juu, eihän sitä tiedä kuinka kauan kestää.
Kittiechihu
- Anonyymi
Ei kannata tulla!!!
Media EI kerro totuutta- Anonyymi
Ei kannata ruveta hysteeriseksi, ei se mitään auta.
Kittiechihu
Kyl sä pääset käymään himassa :) Ei kandee kantaa turhia huolia. Mäkin oon vältellyt stadiin menoo ku tota koronaa on siellä vähän niinku joka paikassa :(
- Anonyymi
Kiitos!♥️ Niin, kotona täälläkin ollaan, mies tekee töitä kotona, no, on ainakin seuraa ja koira toki myös.
Ajankuluksi teen kotitöitä, ulkoilutan koiraa, luen ja katson elokuvia..
Kittiechihu - Anonyymi
Kiitos!♥️ Niin, kotona täälläkin ollaan, mies tekee töitä kotona, no, on ainakin seuraa ja koira toki myös.
Ajankuluksi teen kotitöitä, ulkoilutan koiraa, luen ja katson elokuvia..
Kittiechihu
- Anonyymi
No, oletteko saaneet ajan kulumaan?
Kittiechihu- Anonyymi
Hemmetin yksitoikkoista kun kauppaankaan ei pääse, aika kuluu hiljalleen seinäkelloa tuijottaessa.
- Anonyymi
Netissä notkumalla..
- Anonyymi
Töissä saa kyllä ajan kulumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hemmetin yksitoikkoista kun kauppaankaan ei pääse, aika kuluu hiljalleen seinäkelloa tuijottaessa.
Voih.. Eikö siellä kotona voi puuhata jotain, esim harrastuksia?
Kittiechihu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Netissä notkumalla..
Voi että.. ☹️ Minä saan kyllä aijan kulumaan, kotitöitä, koiran hoitoa, harrastuksia..
Kittiechihu
♡❀❀✿♡♫♪♪ Iloista, aurinkoista ja kaikin puolin ihanaa synttäripäivää sulle Kittie!!! Laulaisin sulle onnittelulaulun, mikäli se vain olisi mahdollista... ♪♪♫♡✿❀❀♡
- Anonyymi
Moikka! Kiva nähdä sinuakin täällä. 😊 Mitä kuuluu?
Kiitos paljon onnitteluista! ♥️
Kittiechihu Anonyymi kirjoitti:
KittiechihuKiitos kysymästä, mulle kuuluu ihan hyvää... (◕‿◕✿)
Aamulla meri kohisi tosi ihanasti ja sen jälkeen saapuivat ensimmäiset kottaraiset. Nyt mulla on paistumassa uunillinen karjalanpiirakoita... (◠‿◠✿)- Anonyymi
Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:
Kiitos kysymästä, mulle kuuluu ihan hyvää... (◕‿◕✿)
Aamulla meri kohisi tosi ihanasti ja sen jälkeen saapuivat ensimmäiset kottaraiset. Nyt mulla on paistumassa uunillinen karjalanpiirakoita... (◠‿◠✿)Kiva kuulla että voit hyvin. Karjalan piirakat on hyviä.. 😋
Täällä paistaa aurinko kirkkaan piristävästi
Kittiechihu - Anonyymi
Aamulla meri kohisi tosi ihanasti ja sen jälkeen saapuivat ensimmäiset kottaraiset. Nyt mulla on paistumassa uunillinen karjalanpiirakoita... (◠‿◠✿)Kiva kuulla että voit hyvin. Karjalan piirakat on hyviä.. 😋
Kittiechihu - Anonyymi
Kittiechihu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KittiechihuOnnittelut täältäkin suunnalta:) Päivänpaistetta päivääsi kuin myös karjalanpiirakoiden leipojalle:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kuulla että voit hyvin. Karjalan piirakat on hyviä.. 😋
KittiechihuKokkolassakin ilma on kuin silkkiä konsanaan, mahtava kevätsää ja ulkoilukeli!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokkolassakin ilma on kuin silkkiä konsanaan, mahtava kevätsää ja ulkoilukeli!
On kyllä ihana käydä ulkona koiran kanssa pienellä happihyppelyllä, raitis ilma ja aurinkoa.. 😊
Kittiechihu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnittelut täältäkin suunnalta:) Päivänpaistetta päivääsi kuin myös karjalanpiirakoiden leipojalle:)
Kiitos!♥️
KittiechihuOnnee ja iloo satatuhatta kiloo :) Toi on sit ainoo värssy minkä mä tiedän :)
Aamulla meri kohisi tosi ihanasti ja sen jälkeen saapuivat ensimmäiset kottaraiset. Nyt mulla on paistumassa uunillinen karjalanpiirakoita... (◠‿◠✿)Ai sieltäkös se käry oli peräisin? Mä ku luulin et jossain skutsis palaa :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KittiechihuPidättekö muutoinkin yhteyttä vai mistä tiedettiin onnitella?
Onnittelut myös minulta:)
Jos voisin niin saisit onnittelulaulun multa ja Arieliltani duettona... Mun jykevä basso toisi takuulla lisäväriä esitykseen:)- Anonyymi
artagnan kirjoitti:
Onnee ja iloo satatuhatta kiloo :) Toi on sit ainoo värssy minkä mä tiedän :)
Kiitoksia! 🙂❤️
Kittiechihu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidättekö muutoinkin yhteyttä vai mistä tiedettiin onnitella?
Muistavat vaan ennestään.
Kittiechihu - Anonyymi
Toljanter kirjoitti:
Jos voisin niin saisit onnittelulaulun multa ja Arieliltani duettona... Mun jykevä basso toisi takuulla lisäväriä esitykseen:)Heh! Kiitoksia! 🙂❤️
Kittiechihu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh! Kiitoksia! 🙂❤️
KittiechihuKuinkas päivänsankarin päivä sujui, saitko kakkua? Tämmöiselle herkkusuulle täytekakku on merkkipäivän ykkösjuttu:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinkas päivänsankarin päivä sujui, saitko kakkua? Tämmöiselle herkkusuulle täytekakku on merkkipäivän ykkösjuttu:)
Kakuttelin aiemmin, kun pari kaveria oli käymässä. Itse leivoin mansikkakerma kakun, oli hyvää, jopa minun mieheni mielestä, vaikka hän ei kakkujen ystävä olekkaan. 🙂
Kittiechihu - Anonyymi
Toljanter kirjoitti:
Jos voisin niin saisit onnittelulaulun multa ja Arieliltani duettona... Mun jykevä basso toisi takuulla lisäväriä esitykseen:)Milloinkas häitä juhlitaan, jos saa kysyä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloinkas häitä juhlitaan, jos saa kysyä?
Aiotkos lähteä kuokkavieraaksi vai miksi utelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aiotkos lähteä kuokkavieraaksi vai miksi utelet?
Peruskyssäri seukkaavilta.
- Anonyymi
Khöm, jospa arvon neitonen ottaa mallia kolleegastaan: 'BELLA HADID RINNAT PALJAANA! MALLIKAUNOTAR LÄHETTI TÄRKEÄN VIESTIN MAAILMALLE: ÄLÄ OLE ITSEKÄS!'
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Khöm, jospa arvon neitonen ottaa mallia kolleegastaan: 'BELLA HADID RINNAT PALJAANA! MALLIKAUNOTAR LÄHETTI TÄRKEÄN VIESTIN MAAILMALLE: ÄLÄ OLE ITSEKÄS!'
Kannatetaan!!!!!! Mieluusti kuvaa profiilitäplään:)
- Anonyymi
Isketäämpäs hiukan jutun juurta, syökö neitokaiset karjalanpiirakoita munavoin kera vai mitä ruukaatte laittaa päälle?
- Anonyymi
Minä syön sellaisenaan, munavoin kera ja lämpimänä ketsupin kanssa.. 😃
Kittiechihu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä syön sellaisenaan, munavoin kera ja lämpimänä ketsupin kanssa.. 😃
KittiechihuHittolainen sentään! Ketsupin kanssa?:D Pitääkös kokeilla itekkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hittolainen sentään! Ketsupin kanssa?:D Pitääkös kokeilla itekkin.
Juu, kyllä. Lämmitän piirakat ja sitten ketsuppia päälle.. 😃
Juu, kyllä. Lämmitän piirakat ja sitten ketsuppia päälle.. 😃
KittiechihuEtkös sä digannut sipulimaidostakin vai miten se ny menikään? ;)
- Anonyymi
artagnan kirjoitti:
Etkös sä digannut sipulimaidostakin vai miten se ny menikään? ;)
No yök, en!!!
No yök, en!!!
KittiechihuNo sori :( Annatsä anteeksi Artsi-sedälle? Mä ku tykkään kiusii mimmei. Etkä sä tiedä onko toi juoma miten mageeta ku et oo ees maistanut ;)
- Anonyymi
Luulitkos saavasi palstapimulta vastauksen?:D
Anonyymi kirjoitti:
Luulitkos saavasi palstapimulta vastauksen?:D
Ai meinaatsä Kittietä? Mä vaan aikani kuluksi heitin läppää et maailma ei kaadu vaikkei kukaan vastaakaan :)
- Anonyymi
artagnan kirjoitti:
Ai meinaatsä Kittietä? Mä vaan aikani kuluksi heitin läppää et maailma ei kaadu vaikkei kukaan vastaakaan :)
K-piirakkakyselijää tarkoitin.
- Anonyymi
artagnan kirjoitti:
No sori :( Annatsä anteeksi Artsi-sedälle? Mä ku tykkään kiusii mimmei. Etkä sä tiedä onko toi juoma miten mageeta ku et oo ees maistanut ;)
No juu, ei tarvitse anteeksi pyytää, ymmärrän kyllä huumoria. 🙂
K-piirakkakyselijää tarkoitin.
Toi kyselijä oli kyl selkeesti sälli. Gimmat ei skriivaa tohon tyyliin..
- Anonyymi
artagnan kirjoitti:
Oliko tuossa jotain epäselvää?
- Anonyymi
artagnan kirjoitti:
Jep, 'sälli' olen. Toki saat sinäkin vastata piirakkakysymykseen mutta enempi kiinnostaa neitosten makutottumukset.
- Anonyymi
Kylläpä on mukavaa kun porukka on käynyt täällä juttelemassa keskenään. 🙂
Kittiechihu- Anonyymi
Jep, näin on! Mukava kun porukka jutustelee hyvässä hengessä. Tämä olikin tämmöinen hyvän mielen ketju. Ressukin on kuulemma uponnut Sunttiin;)
- Anonyymi
Ressukka feikkasi jokunen vuosi sitten että on potkaissut tyhjää, ts. laittoi huhun liikkeelle ja oli mykkänä päivätolkulla. Muistaako kukaan?
- Anonyymi
Se muistetaan kun kapteeni Tuula etsi palstalla majuri evp:tä.
- Anonyymi
Ettekö muista. Kävin Moskovassa. Viikon "työkomennus". Venäjänkielisiä joskus tarvitaan. Sata kertaa useammin kuin ruotsinmurteisia, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettekö muista. Kävin Moskovassa. Viikon "työkomennus". Venäjänkielisiä joskus tarvitaan. Sata kertaa useammin kuin ruotsinmurteisia, hah hah haaa!!!...
Jaahas, näinkö se meni? No, venäläiset naiset päihittävät ruotsalaiset Åsat ja Ylvat kauneudessa sata nolla. Ettei vaan majuri evp:nkin käsipuoleen eksynyt joku?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaahas, näinkö se meni? No, venäläiset naiset päihittävät ruotsalaiset Åsat ja Ylvat kauneudessa sata nolla. Ettei vaan majuri evp:nkin käsipuoleen eksynyt joku?
Venakot tunnetusti auliita levittämään haarojaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venakot tunnetusti auliita levittämään haarojaan.
No oletkos monen saanut levittämään kun puhut näköjään kokemuksen syvällä rintaäänellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hohhoijaa.. Tällaiset minä, minä, omaan napaansa tuijottajat ja mukamas naisten miehet saisi kyllä minulta turpaan.
Kittiechihu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hohhoijaa.. Tällaiset minä, minä, omaan napaansa tuijottajat ja mukamas naisten miehet saisi kyllä minulta turpaan.
KittiechihuKumauttaisitko nyrkillä että menisi taju?:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumauttaisitko nyrkillä että menisi taju?:D
Ei sitä tiedä vaikka niinkin kävisi, jos oikein suututtaa..
Kittiechihu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No oletkos monen saanut levittämään kun puhut näköjään kokemuksen syvällä rintaäänellä?
Setelitukko tekee ihmeitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Setelitukko tekee ihmeitä.
No voi hemmetin hemmetti, jätkä on semmoinen nevahirviö että joutuu pulittamaan seksistä:(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi hemmetin hemmetti, jätkä on semmoinen nevahirviö että joutuu pulittamaan seksistä:(
Jep jep, ja se haarojensa levittäjä saattaapi antaa setelitukon tarjoajalle viimeisenä oljenkortenaan.
- Anonyymi
Vesipiirin ruotsinkieliset inssit vei sotilaspiirin esikunnan sihteeriköt realistin nenän edestä. Siitä kumpuaa vieläkin katkeruus lähes neljänkymmenen vuoden takaa.
- Anonyymi
Itse olen kaksikielinen, ruotsi on äidinkieleni, ja enkkukin sujuu hyvin, puhun aina sitä kieltä mikä toiselle ihmiselle/ystävälle sopii.
Kittiechihu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen kaksikielinen, ruotsi on äidinkieleni, ja enkkukin sujuu hyvin, puhun aina sitä kieltä mikä toiselle ihmiselle/ystävälle sopii.
KittiechihuToi kaksikielisyys on kyllä hemmetin hieno taito, siitä ei pääse mihinkään. Kummalla kielellä muutes näet unet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi kaksikielisyys on kyllä hemmetin hieno taito, siitä ei pääse mihinkään. Kummalla kielellä muutes näet unet?
Kiitos! 🙂 Juu, eipä kielitaidosta haittaa ole. Joskus olen auttanut kavereita, jos ovat tarvinneet apua kielissä.
No, huh.. Enpä osaa sanoa millä kielellä uneni ovat..
Kittiechihu
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458630Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472459Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272281- 382092
- 951768
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811747Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221470Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091167Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61043- 531015