Olen todella ihmeissäni etäopiskelusta nyt Vaalassa

Anonyymi

Sillä aikaa kun muut oppilaat ympäri suomen puhuvat ryhmä videopuhelua opettajan ja muiden luokkalaisten kanssa pari tai kerran päivässä,Vaalassa se opetus toimii kuvia läksyistä kouluun lähettämällä.Tämä oli todella pöyristyttävää kuultavaa kummitytöltåni.Eikö olisi ollut järkeä tehdä myöskin samoin mitä ympäri maata oppilaat tekevät.Lisäksi ala-asteella olevilla muissa paikoissa toimii wilma viestit joista oppilaille annetaan tehtävät.Eivät taida opettajat tarpeeksi luottaa kun käytäntö on tuo

3

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan toimiva se on tuokin. Nyt meillä nuo penskat höpöttävät jotain joutavaa Teamsissa. Ihan sama olisi lukea "teoriaa" ja tehdä tehtäviä...paperilla. Ottaa sitten kuva että on tehnyt. Samalla tavalla se ope tai apuope kiertää luokassa katsomassa tekeekö lapset tehtväiä.

Tietotekniikan käyttö on melko turhaa.

• Anonyymi

Mitä minä olen lasten lapsien kanssa 1 ja 2 luokkalaiset, matikan ja muidenkin aineiden läksyjä tehnyt, kirjat ovat tehtäväkirjoja. Ei niitä opettaja pysty muuten tarkistamaan kuin siten, että oppilas ottaa kännykuvan ja laittaa opettajalle. Isotöistä opettajalle mutta toimii. Nyt on opetuksesta iso vastuu vanhemmilla. Ei muuta kun iltasella istumaan viereen ja katsomaan ja neuvomaan , että tulee tehdyksi. Muutoin jää jälkeen ja tulee oppimisvaikeuksia.

• Anonyymi

ei ole terveellistä istuttaa lapsia koko ajan tietokoneen ääressä, osalle vanhemmista olisi helpompi, ettei tarvitsisi huolehtia omien kullanmurujen opetuksesta. Nyt ovat itse vastuussa laatuopetuksesta ja huomaavat, että kun ovat olleet juuri sellaiset vanhemmat koulun kimpussa, joiden omat lapset eivät osaa käyttäytyä ja joiden lapset häiritsevät muita, ovat nyt valittamassa milloin mistäkin. Nyt on mahdollisuus tarjota itse sitä laatua

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      215
      2856
    2. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      129
      2780
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      1796
    4. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      237
      1352
    5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      67
      1351
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      47
      1108
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1011
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      876
    9. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      843
    10. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      833
    Aihe