Hei!
Meidän koulu on suljettu koranan takia ja kotona pitäisi tehdä hommia ja yrittää jonkun verran opiskella itse.
Mutta mä en tiedä miten järjestän aikani. Esim milloin herään, milloin menen nukkumaan. Millon teen jotakuta ainetta. Voiko joku auttaa pliis. Haluan päästä lukioon
Miten järjestän aikani?
3
142
Vastaukset
- Anonyymi
Mun ope laito tän päivän tehtävien kanssa nää vinkit: Pidä ennen kaikkea kiinni normaaleista päivärutiineista.
Mene ajoissa nukkumaan.
Syö kunnon aamupala ja pieni liikkuminenkin voi olla aamuisin paikallaan, kun koulumatka jää nyt välistä.
1. Katso Wilmasta päivän tehtävät ja suunnittele työpäiväsi.
2. Rytmitä työskentely, muista pitää myös taukoja.
3. Syö kunnollinen lounas työskentelyn välissä.
4. Muista ettet ole lomalla! Otat nyt itse enemmän vastuuta opiskelustasi.
5. Muista, että osaat kyllä, kunhan maltat keskittyä!
6. Kysy tarvittaessa neuvoa opelta tai luokkakavereiltasi
Jos susta tuntuu vaikelta rytmittää opiskluu nii voit ihan hyvin tehä lukujärjestyksen mukaan eli millon on esim matikkaa nii teet matikan tehtävät. Toivottavasti autoin ees jonkun verran- Anonyymi
Voi kiitos. Vastauksestasi!! Tottakai tämä autoin minua, koska ei ollut edes minkäänlaista hajuu ja nyt on edes vähän idea päässä.
Aloittaja
Tosi hyviä vinkkejä! Kannattaa tosiaan ajatella, että miten toimisit normaalina koulupäivänä. Voit myös aamulla ja iltapäivällä tehdä pienen aamulenkin, sillä niin heräät paremmin päivään ja se korvaa ikään kuin koulumatkan. Opettajat ovat varmasti teihin tiivisti yhteydessä, kannattaa kysellä rohkeasti - tämä on uusi tilanne kaikille. Tsemppiä opiskeluun! Kalajoen rovastikunnan Saapas / Annika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372