Hei!
Meidän koulu on suljettu koranan takia ja kotona pitäisi tehdä hommia ja yrittää jonkun verran opiskella itse.
Mutta mä en tiedä miten järjestän aikani. Esim milloin herään, milloin menen nukkumaan. Millon teen jotakuta ainetta. Voiko joku auttaa pliis. Haluan päästä lukioon
Miten järjestän aikani?
3
115
Vastaukset
- Anonyymi
Mun ope laito tän päivän tehtävien kanssa nää vinkit: Pidä ennen kaikkea kiinni normaaleista päivärutiineista.
Mene ajoissa nukkumaan.
Syö kunnon aamupala ja pieni liikkuminenkin voi olla aamuisin paikallaan, kun koulumatka jää nyt välistä.
1. Katso Wilmasta päivän tehtävät ja suunnittele työpäiväsi.
2. Rytmitä työskentely, muista pitää myös taukoja.
3. Syö kunnollinen lounas työskentelyn välissä.
4. Muista ettet ole lomalla! Otat nyt itse enemmän vastuuta opiskelustasi.
5. Muista, että osaat kyllä, kunhan maltat keskittyä!
6. Kysy tarvittaessa neuvoa opelta tai luokkakavereiltasi
Jos susta tuntuu vaikelta rytmittää opiskluu nii voit ihan hyvin tehä lukujärjestyksen mukaan eli millon on esim matikkaa nii teet matikan tehtävät. Toivottavasti autoin ees jonkun verran- Anonyymi
Voi kiitos. Vastauksestasi!! Tottakai tämä autoin minua, koska ei ollut edes minkäänlaista hajuu ja nyt on edes vähän idea päässä.
Aloittaja
Tosi hyviä vinkkejä! Kannattaa tosiaan ajatella, että miten toimisit normaalina koulupäivänä. Voit myös aamulla ja iltapäivällä tehdä pienen aamulenkin, sillä niin heräät paremmin päivään ja se korvaa ikään kuin koulumatkan. Opettajat ovat varmasti teihin tiivisti yhteydessä, kannattaa kysellä rohkeasti - tämä on uusi tilanne kaikille. Tsemppiä opiskeluun! Kalajoen rovastikunnan Saapas / Annika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O361878Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn601465Taas pedofiliatuomio Haapaveelle
Vastenmielisiä ja vakavia rikostapauksia pikkupaikkakunnan alueellekin näyttää riittävän. Tämän alan rikoksien tuomiot361435Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1691353Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok681219Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81201Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti19876- 58828
Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?12814Kuhmon K-kaupan vanhenevat hapannaamat kassoilla
Pitemmän aikaa olen ihmetellyt kaverin kanssa miksi Kuhmon K-kaupassa on aina tympeimmät kassattöntekijät? Kesällä tulee14755