Suomessa ollut (netistä luettua):
kaikki ovat saaneet mitä eniten halusivat;
persut rajat kiinni, vihreät lentokoneet maahan, kristilliset baarit kiinni, keskustalaiset Väyrysen kotiarestiin, vasemmistolaiset kauppojen hyllyt tyhjiksi ja kokkarit rahahanat auki
Paras hallitus mitä koskaan
16
<50
Vastaukset
Olipas mainio tilannekatsaus..)) Tämänhetkinen. Lasku tulee tietysti myöhemmin, mutta eikös meitä ole jo pitkään kehotettu "tarttumaan hetkeen"..))
Muuten, kun tuosta Ferrantantesta nyt on tullut eräänlainen palstajulkkis niin tekisi mieli alkaa isompikin keskustelu asiasta. Ajankohtakaan ei ole huono. Kyllä kirja/sarja voisi olla omiaan avartaaman näköaloja, tarkastelemaan omaa historiaa ja niitä selviytymiskeinoja, mitä ahdingossa elävällä on tarjolla. Eikä se rakkauden/intohimonkaan tutkailu ihan turhaa olisi, kait ?
Pikkuisen ajan puutetta kyllä minulla. On näitä sinkkuystäviä, joita tulee soiteltua läpi ja tietysti sukuakin. Mutta katsotaan...- Anonyymi
Miksi kopioit juttua mikä on ollut joka sivulla.
Mene ulos selvittämään päätäsi kyllä nämä palstat toimivat ilman sinuakin netin ääressä asuvaa.- Anonyymi
Hyvää politiikkaa, kaikki saavat sitä mitä haluavat.
- Anonyymi
Kokkarien jälkeen jatkui...ja kristilliset baarit kiinni.
- Anonyymi
Rajat eivät ole kiinni turvapaikanhakijoilta ! Ohisalo sanoi niin ja viesti lähti kiirimään ympäri Afrikkaa ja Lähi-itää. Älä sinä tule jälkijunassa selostamaan mitä Suomessa tapahtuu. Jutelkaa tuon demeterin kanssa yksityisessä spostissa siitä verranttesta ! Muita ei kiinnosta.
- Anonyymi
Mitä jos syventyisit vaan oman asuinmaasi ongelmiin?
Mitäs jos minä kirjoittelisin ihan vain mitä minua huvittaa, sääntöjen rajoissa? Niin kuin kaikki muutkin? Kuka sinä luulet olevasi antamaan minulle ohjeita, määräyksiä, komentoja?
- Anonyymi
Paloma.se01 kirjoitti:
Mitäs jos minä kirjoittelisin ihan vain mitä minua huvittaa, sääntöjen rajoissa? Niin kuin kaikki muutkin? Kuka sinä luulet olevasi antamaan minulle ohjeita, määräyksiä, komentoja?
Hän on varmaan ottanut sinusta mallia. Sinähän niitä ohjeita olet vuodesta toiseen antanut.
- Anonyymi
Paloma.se01 kirjoitti:
Noo...
Olen tarkasti seurannut telkkarista Ferrantea.
Siinäkin alistetaan ja kyykytetään alempiarvoisia maahanmuuttajia.
- Anonyymi
Kannattaisiko olla enemmän huolissaan ruotsalaisten riittävästä ruokahuollosta?
Tiettävästi heikoilla kantimilla,,alustavasti kyselleet jo Suomesta ostomahdollisuuksia.
Brunssipöydän tarjottavat saattavat yhden-äkin olla kokolailla köyhempiä?
Toista se on meillä Suomessa, vaikka rasisteja kaikki ollaan, ja Euroopan väkivaltaisimpia, on silti ruokatuotannon suhteen omavaraisuutemme huomattavasti parempi kuin ruotsinmaalaisilla.- Anonyymi
Suomessa väkivallasta ilmoitetaan, esim. noissa matukulttuureissa ei. Suomessa on rehelliset tilastot, monissa maissa ei. Suomessa ollaan hyvin matalalla kynnyksellä, lapsen tukistaminenkin on väkivaltaa ja kaikki eri mieltä oleminen henkistä väkivaltaa. Rouvien pihtaaminen ja miesten vonkaaminenkin lasketaan väkivallaksi Suomessa. Rasistin nimen saamme, jos kehtaamme epäillä joittenkin shoppailevan turvapaikkoja .
Ei ole päällä maahanmuutto kriisi, ei lähelläkään nyt muu poikkeustila,
Vilkaisin äsken eduskunnan istuntoa, sattumoisin perussuomalaisten Meri tippasilmässa rukoili hallitukselta " voiko rakas hyvä hallitus ottaa Perussuomalaiset mukaan päätöksen tekoon." täytyykö tätä kysyä sisäministeri Ohisalolla, en tiedä. Halla-Aho voisi nätisti sitä häneltä kysyä.- Anonyymi
Heh heh, no ei nyt sentään, mutta on kyllä totta, että korona on pannut hallitukseen vipinää. Hallitus on toiminut niin kuin ihan oikea itsenäisen maan hallitus. Rinteen hallitus ja Marinin hallituksen alku näytti kovin liberaalilta ja rennolta oman maan ja omien kansalaisten asioiden hoitamisen suhteen. Varsin rauhalliselta asenne vaikutti niin soten kuin työllisyysasteen nostamisenkin suhteen. Ne nyt jäävät tietenkin koronan jalkoihin, mutta itse koronaa on kyllä hoidettu muiden itsenäisten kansallisvaltioiden esimerkin mukaisesti. EU-määräyksiä ei ole jääty tumput suorina odottelemaan.
- Anonyymi
Poikkeuslaista
Sanna Marin jos vanhukset ei tottele " minä määräämään tottelemaan "
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1321029Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli37917Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi47839Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva144753Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus50751Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e32733- 54731
Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42686Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy187680Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali136675