NETTISEURAT SUORINA LÄHETYKSINÄ

82

2414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt on oikea hetki panostaa suoriin nettilähetyksiin ja saarnata syntejä anteeksi. Nyt on paljon epävarmuutta.

      • Anonyymi

        Miten sinä saarnaat syntejä anteeksi keskustelupalstoilla, Voittonenhan on kieltänyt sen.


      • Anonyymi

        Näytä yksikin kohta Raamatusta jossa saarnataan syntejä anteeksi uskovien kautta?


      • Anonyymi

        Reippaasti vaan siirtämään Suviseurat nettiin. On aivan turhaa saastuttaa ilmaa korvattavissa olevalla matkailulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Reippaasti vaan siirtämään Suviseurat nettiin. On aivan turhaa saastuttaa ilmaa korvattavissa olevalla matkailulla.

        eikö sitten muu matkailu saastuta


    • Anonyymi

      Pitäisi aloittaa maailman laajuinen lähetystyö, internet on kasvava lähetystyön muoto.

    • Anonyymi

      Hienoa että voi seuroja seurata netistä.

    • Anonyymi

      Onko varmasti ihan suoria lähetyksiä?
      Jos on vaikka päivän tai kaksi, saati viikon vanha taltiointi, on se saarnan synninpäästö jo väljähtänyt.

      • Yleensä on suoria lähetyksiä :).


      • Anonyymi
        TÄHTIRYHMÄ kirjoitti:

        Yleensä on suoria lähetyksiä :).

        Niin, mutta mikä on se viive puhujan suun ja tuhansien kilometrien päässä radion ääressä olevan kuuntelijan välillä?
        Sekunnin viivekin on liikaa. Siinä ajassa synninpäästö on väljähtänyt.
        Vain valon nopeudella saatu synninpäästö on pätevä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mutta mikä on se viive puhujan suun ja tuhansien kilometrien päässä radion ääressä olevan kuuntelijan välillä?
        Sekunnin viivekin on liikaa. Siinä ajassa synninpäästö on väljähtänyt.
        Vain valon nopeudella saatu synninpäästö on pätevä.

        Hebr:
        13:8 Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti.


    • Anonyymi

      jo oli aikakin

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Vois laittaa puhujat esille, kiitos.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vois laittaa puhujat esille, kiitos.

        Päikkärin mukaan Wayne Kallio, ne on englannin kieliset seurat.


      • TÄHTIRYHMÄ kirjoitti:

        Päikkärin mukaan Wayne Kallio, ne on englannin kieliset seurat.

        Puheen pitääkin Matti Hintikka.............. anteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vois laittaa puhujat esille, kiitos.

        Tärkeämpää olisi laittaa puheiden aiheet esille. Eminä ainakaan valitse netin tarjonnasta mitään esittäjän vaan aiheen perusteella.


      • Siirtäkää sitä aloitusta noin 15 min. kohdalle, se alkaa siitä.


      • Anonyymi

        Muslimithan perjantaina mellastavat.


      • Anonyymi

        Ei ne nyt jostain syystä kuulu.


      • Anonyymi

        Nyt alkaa, oli viive teknisten ongelmien vuoksi.


    • Anonyymi

      Kiitos Tähtiryhmälle linkeistä! Arvaan, ettet ole ainakaan Oulun lähistöltä, kun kirjoitat Kempeleeltä etkä Kempeleestä ... :)

      • Kiitos!


      • Anonyymi

        Eipä vaikuttanut kovin suoralta lähetykseltä. Ehkäpä substanssipuolikin oli valetta.


      • Anonyymi

        en kuuntele.
        on jotkut vanhat seurat. synninpäästö on siis väljähtänyt eli toimimaton
        tarttee olla livenä nii se evankeliumi pelittää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en kuuntele.
        on jotkut vanhat seurat. synninpäästö on siis väljähtänyt eli toimimaton
        tarttee olla livenä nii se evankeliumi pelittää

        Niinhän Olavi Voittonen on sanonut, että kirjoitettu synninpäästö on vanhentunut, ei voimassa. Kait se on sama asia näissä vanhoissa äänitteissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        en kuuntele.
        on jotkut vanhat seurat. synninpäästö on siis väljähtänyt eli toimimaton
        tarttee olla livenä nii se evankeliumi pelittää

        Oli se suora lähetys.


      • Anonyymi
        TÄHTIRYHMÄ kirjoitti:

        Oli se suora lähetys.

        Kuka siellä lauloi, kun kokoontuminen kielletty!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka siellä lauloi, kun kokoontuminen kielletty!

        Ne on äänitteitä.


      • Anonyymi
        TÄHTIRYHMÄ kirjoitti:

        Ne on äänitteitä.

        Silkkaa vanhoillislestadiolaista kusetusta puhua suprista lähetyksistä.


    • Anonyymi

      Joko nettiseurojen kuuntelemisesta täytyy maksaaa?
      SRK olisi taatusti mielissään, jos jokainen kuuntelija maksaa vaikka 10 € per/ nettiseurat. Iihen hintaan saisi virtuaaliset pullakahvit ja melko tuoreen synninpäästön.
      Joku nettiseuraSRKvero olisi paikallaan.
      SRK on kuiteski pahasti rahapulassa ja konkurssi uhkaa.
      Jumala ei näemmä sitä rahukkia SRK:lle taivaasta tiputa, niin siksipä SRK:n tulee ottaa ohjakset omiin käsiinsä senkin asian suhteen.
      Jos SRK menee konkkaan, niin mistä me saadaan sitten uusimmat syntilistat?????

    • Anonyymi

      Ihan kauhiast palio tullee nuita seuroja joka tuutista
      Vaan kuka puhujista on pyhin ja vanhurskain?
      Puhujaistenkin joukossa varmasti niitä leipäpappeja ja mätiä kaloja

    • Seurat Jyväskylästä,

      https://rauhanyhdistys.fi/jyvaskyla/nettiseurat/

    • Anonyymi

      Ihanat nettiseurat.
      Lapsista pidetään huolta.

      • Anonyymi

        Niinkö, taitaa totuus olla kuitenkin se että lasten oikeudet jäi taka-alalle kun pf ja insesti tapaukset tuli julkisiksi liikkeen ulkopuolisten ja liikkeestä ulospotkittujen ansiokkaasta työstä johtuen, syyllisille apu oli lähellä liikkeen johtoa myöten mutta uhrit sai läimäyksen poskille.


    • Anonyymi

      Eipä olisi Pyhä Henki seiskyt luvulla sallinu tällaista maailmallisen kanavan käyttöä seuroista, nykyään se sama henki hyppii puolelta toiselle ja salasyntinen sananjulistajakin sen omaa noustessaan puhujan paikalle, joskus kesken puheenki henki torkahtaa, sinä aikana nostetut kädet ei välitä päästön avaimia.

    • Anonyymi

      Kerrontaa tapahtumista, ei mitään tuoretta ei Hengen voimaa ei asemointia tähän päivään eli kuivaa oli kuin museokierros.

      • Anonyymi

        Niin eihän kannata mitään kuunnella mitä sivusta sanotaan, laput vaan tiukemmi silmille ja suoraan eteenpäin... siis johonkin päin.


    • Anonyymi

      Onko nettipuhujaisella maski päässä kun se puhuu sinne nettiin?
      Pelkään kovasti paljon virustartuntaa. Auttaako kondomi siihen?

    • Anonyymi

      Tähtityttökin on oppinut veeältavoille, eli vaikenemaan aina kun tulee hankala kysymys tai kommentti !

      mikä se estää nuorta ihmistä avaamasta silmiään se on ihme se.

      • Anonyymi

        Kokkolan ry:n sivuilta sain käsityksen, että kaikki tapahtumat on peruttu, mutta ilmeisesti nettiseurat pidetään tiistaisin nyt ja jatkossa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kokkolan ry:n sivuilta sain käsityksen, että kaikki tapahtumat on peruttu, mutta ilmeisesti nettiseurat pidetään tiistaisin nyt ja jatkossa?

        Jt,
        kyllä ainakin tiistaisin kuuluu nettiseurat.


      • Anonyymi
        TÄHTIRYHMÄ kirjoitti:

        Jt,
        kyllä ainakin tiistaisin kuuluu nettiseurat.

        Jt, kiitos!:-)


    • Anonyymi

      onko elävän sanan kuunteleminen uskovaiselle sopivaa?
      elävää kuvaa ei ainakaan saa katsoa

      • Yli 7100 nettiyhteyttä tällä hetkellä.


      • Anonyymi

        Miksi? Lähetyksen suoruus ei auta siinä, että sisältö on väärää.


    • Anonyymi

      Nyt tarttis kyllä suorana tulevaa jumalan sanaa
      Voisivatko lestaadiolaiset puhujat tehdä vuorotyötä ja saarnata evankeljuutusta ihan kellon ympäri?
      Jos ja kun lähdön hetki tulee, pääsee varmemmin taivaaseen. Suorana tulevan nettipuheen aikana on hyvä kuolla pois ja päästä sinne ikisuviseuroille

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe