Onko eroa?

Jerkku

Itse olen onnellisesti naimisissa suomalaisen naisen kanssa.Teiltä,kenellä on kokemusta eestiläisestä avio/avopuolisosta olisi kiva kuulla onko tasa-arvoisuus ym.eroavaisuuksia:miestentyöt/naistentyöt?

4

760

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se riipu ihmisestä, meillä kyllä vaimo tekee kaikkea, mitä osaa. miestentöitä on sellaiset tekniset jutut. nurmikon leikkuu,puiden hakkaus ja lumityöt on meillä ainoat joihin miehiä ei päästetä, polttavat kuulemma hyvin kaloreita.

• Jerkku

Mun täytynee pohtia uudelleen tota alustusosan ensinmäistä lausetta.Meillä nurmikon leikkuu ja lumityöt kuuluu ilman mitään ehtoja tohon teknisen osaamisen piiriin.

• Jurpo
        Jerkku kirjoitti:

Mun täytynee pohtia uudelleen tota alustusosan ensinmäistä lausetta.Meillä nurmikon leikkuu ja lumityöt kuuluu ilman mitään ehtoja tohon teknisen osaamisen piiriin.

Täällä on Eestiläinen vaimo. Mulle isoin muutos suomalaisen tyttöystävän jälkeen oli se, että mä EN SAA OSALLISTUA SIIVOUKSEEN. Hän haluaa hoitaa kodissamme jonkun osa-alueen kokonaan ihan itse.
        Ja mahtavaa ruokaa on ilmestynyt keittiöömme...

Lisäksi Eestiläinen haluaa näyttää, että on nainen. Ja tekee sen tosiaan minua varten. Ja kyllähän se hyvältä näyttääkin. Saa huulipunaa käyttää ja hiukan seksikkäältä näyttää. Ja halutkin säilyneet korkealla tasolla omaa naista kohtaan, juuri ed.mainituista syistä.

Tosi kivaahan tällaisen eri maalaisen kanssa on ollut. Jo monta vuotta. Joitakin "vain suomalainen tietää" juttuja sitä kaipaa, mutta ei niin paljon, että paha olo tulisi. Ja hienoa, kun on kotimaat kummallakin puolella suomenlahtea.

Suosittelen Eestilästä naista, mutta en venäläis-eestiläistä. Ne on kauniita ja näyttäviä nuorena, mutta ihan järkyttävän itsekkäitä, itsenäisiä tai miten sen nyt hienostuneesti sanoisi , törkeän töykeitä :( (Pinnallisia ja päät tyhjiä).

• kaikkia kokeillut
        Jurpo kirjoitti:

Täällä on Eestiläinen vaimo. Mulle isoin muutos suomalaisen tyttöystävän jälkeen oli se, että mä EN SAA OSALLISTUA SIIVOUKSEEN. Hän haluaa hoitaa kodissamme jonkun osa-alueen kokonaan ihan itse.
        Ja mahtavaa ruokaa on ilmestynyt keittiöömme...

Lisäksi Eestiläinen haluaa näyttää, että on nainen. Ja tekee sen tosiaan minua varten. Ja kyllähän se hyvältä näyttääkin. Saa huulipunaa käyttää ja hiukan seksikkäältä näyttää. Ja halutkin säilyneet korkealla tasolla omaa naista kohtaan, juuri ed.mainituista syistä.

Tosi kivaahan tällaisen eri maalaisen kanssa on ollut. Jo monta vuotta. Joitakin "vain suomalainen tietää" juttuja sitä kaipaa, mutta ei niin paljon, että paha olo tulisi. Ja hienoa, kun on kotimaat kummallakin puolella suomenlahtea.

Suosittelen Eestilästä naista, mutta en venäläis-eestiläistä. Ne on kauniita ja näyttäviä nuorena, mutta ihan järkyttävän itsekkäitä, itsenäisiä tai miten sen nyt hienostuneesti sanoisi , törkeän töykeitä :( (Pinnallisia ja päät tyhjiä).

Mielestäni virolaiset eivät juuri poikkea, ainakaan ulkoisesti suomalaisista. Ne kauneimmat naiset ovatkin juuri venäläisiä, tai venäjänkielisiä. Nimittäin Viron "venäläisistä" oikeita venäläisiä on tuskin puolet, ovat kyllä venäjänkielisä mutta monet kansallisuudeltaan esim. geogilaisia, valkovenäläisiä, ukrainalaisia jne..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      453
      3876
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1662
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1486
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1454
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1388
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1346
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      50
      1266
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1204
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1059
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1047
    Aihe