Onko eroa?

Jerkku

Itse olen onnellisesti naimisissa suomalaisen naisen kanssa.Teiltä,kenellä on kokemusta eestiläisestä avio/avopuolisosta olisi kiva kuulla onko tasa-arvoisuus ym.eroavaisuuksia:miestentyöt/naistentyöt?

4

766

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se riipu ihmisestä, meillä kyllä vaimo tekee kaikkea, mitä osaa. miestentöitä on sellaiset tekniset jutut. nurmikon leikkuu,puiden hakkaus ja lumityöt on meillä ainoat joihin miehiä ei päästetä, polttavat kuulemma hyvin kaloreita.

• Jerkku

Mun täytynee pohtia uudelleen tota alustusosan ensinmäistä lausetta.Meillä nurmikon leikkuu ja lumityöt kuuluu ilman mitään ehtoja tohon teknisen osaamisen piiriin.

• Jurpo
        Jerkku kirjoitti:

Mun täytynee pohtia uudelleen tota alustusosan ensinmäistä lausetta.Meillä nurmikon leikkuu ja lumityöt kuuluu ilman mitään ehtoja tohon teknisen osaamisen piiriin.

Täällä on Eestiläinen vaimo. Mulle isoin muutos suomalaisen tyttöystävän jälkeen oli se, että mä EN SAA OSALLISTUA SIIVOUKSEEN. Hän haluaa hoitaa kodissamme jonkun osa-alueen kokonaan ihan itse.
        Ja mahtavaa ruokaa on ilmestynyt keittiöömme...

Lisäksi Eestiläinen haluaa näyttää, että on nainen. Ja tekee sen tosiaan minua varten. Ja kyllähän se hyvältä näyttääkin. Saa huulipunaa käyttää ja hiukan seksikkäältä näyttää. Ja halutkin säilyneet korkealla tasolla omaa naista kohtaan, juuri ed.mainituista syistä.

Tosi kivaahan tällaisen eri maalaisen kanssa on ollut. Jo monta vuotta. Joitakin "vain suomalainen tietää" juttuja sitä kaipaa, mutta ei niin paljon, että paha olo tulisi. Ja hienoa, kun on kotimaat kummallakin puolella suomenlahtea.

Suosittelen Eestilästä naista, mutta en venäläis-eestiläistä. Ne on kauniita ja näyttäviä nuorena, mutta ihan järkyttävän itsekkäitä, itsenäisiä tai miten sen nyt hienostuneesti sanoisi , törkeän töykeitä :( (Pinnallisia ja päät tyhjiä).

• kaikkia kokeillut
        Jurpo kirjoitti:

Täällä on Eestiläinen vaimo. Mulle isoin muutos suomalaisen tyttöystävän jälkeen oli se, että mä EN SAA OSALLISTUA SIIVOUKSEEN. Hän haluaa hoitaa kodissamme jonkun osa-alueen kokonaan ihan itse.
        Ja mahtavaa ruokaa on ilmestynyt keittiöömme...

Lisäksi Eestiläinen haluaa näyttää, että on nainen. Ja tekee sen tosiaan minua varten. Ja kyllähän se hyvältä näyttääkin. Saa huulipunaa käyttää ja hiukan seksikkäältä näyttää. Ja halutkin säilyneet korkealla tasolla omaa naista kohtaan, juuri ed.mainituista syistä.

Tosi kivaahan tällaisen eri maalaisen kanssa on ollut. Jo monta vuotta. Joitakin "vain suomalainen tietää" juttuja sitä kaipaa, mutta ei niin paljon, että paha olo tulisi. Ja hienoa, kun on kotimaat kummallakin puolella suomenlahtea.

Suosittelen Eestilästä naista, mutta en venäläis-eestiläistä. Ne on kauniita ja näyttäviä nuorena, mutta ihan järkyttävän itsekkäitä, itsenäisiä tai miten sen nyt hienostuneesti sanoisi , törkeän töykeitä :( (Pinnallisia ja päät tyhjiä).

Mielestäni virolaiset eivät juuri poikkea, ainakaan ulkoisesti suomalaisista. Ne kauneimmat naiset ovatkin juuri venäläisiä, tai venäjänkielisiä. Nimittäin Viron "venäläisistä" oikeita venäläisiä on tuskin puolet, ovat kyllä venäjänkielisä mutta monet kansallisuudeltaan esim. geogilaisia, valkovenäläisiä, ukrainalaisia jne..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      56
      7835
    2. Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut

Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m
      Maailman menoa
      67
      5931
    3. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      67
      5426
    4. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      51
      5323
    5. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      108
      4642
    6. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      108
      2359
    7. Ei välimatka meitä erottanut

Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e
      Ikävä
      4
      1261
    8. Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!

Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol
      Maajussille morsian
      5
      1203
    9. Kohta taas mesikämmeneen

Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa
      Ähtäri
      38
      1056
    10. Olin ihan varma että sä olet se oikea

Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko
      Ikävä
      47
      1042
    Aihe