Onko eroa?

Jerkku

Itse olen onnellisesti naimisissa suomalaisen naisen kanssa.Teiltä,kenellä on kokemusta eestiläisestä avio/avopuolisosta olisi kiva kuulla onko tasa-arvoisuus ym.eroavaisuuksia:miestentyöt/naistentyöt?

4

762

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se riipu ihmisestä, meillä kyllä vaimo tekee kaikkea, mitä osaa. miestentöitä on sellaiset tekniset jutut. nurmikon leikkuu,puiden hakkaus ja lumityöt on meillä ainoat joihin miehiä ei päästetä, polttavat kuulemma hyvin kaloreita.

• Jerkku

Mun täytynee pohtia uudelleen tota alustusosan ensinmäistä lausetta.Meillä nurmikon leikkuu ja lumityöt kuuluu ilman mitään ehtoja tohon teknisen osaamisen piiriin.

• Jurpo
        Jerkku kirjoitti:

Mun täytynee pohtia uudelleen tota alustusosan ensinmäistä lausetta.Meillä nurmikon leikkuu ja lumityöt kuuluu ilman mitään ehtoja tohon teknisen osaamisen piiriin.

Täällä on Eestiläinen vaimo. Mulle isoin muutos suomalaisen tyttöystävän jälkeen oli se, että mä EN SAA OSALLISTUA SIIVOUKSEEN. Hän haluaa hoitaa kodissamme jonkun osa-alueen kokonaan ihan itse.
        Ja mahtavaa ruokaa on ilmestynyt keittiöömme...

Lisäksi Eestiläinen haluaa näyttää, että on nainen. Ja tekee sen tosiaan minua varten. Ja kyllähän se hyvältä näyttääkin. Saa huulipunaa käyttää ja hiukan seksikkäältä näyttää. Ja halutkin säilyneet korkealla tasolla omaa naista kohtaan, juuri ed.mainituista syistä.

Tosi kivaahan tällaisen eri maalaisen kanssa on ollut. Jo monta vuotta. Joitakin "vain suomalainen tietää" juttuja sitä kaipaa, mutta ei niin paljon, että paha olo tulisi. Ja hienoa, kun on kotimaat kummallakin puolella suomenlahtea.

Suosittelen Eestilästä naista, mutta en venäläis-eestiläistä. Ne on kauniita ja näyttäviä nuorena, mutta ihan järkyttävän itsekkäitä, itsenäisiä tai miten sen nyt hienostuneesti sanoisi , törkeän töykeitä :( (Pinnallisia ja päät tyhjiä).

• kaikkia kokeillut
        Jurpo kirjoitti:

Täällä on Eestiläinen vaimo. Mulle isoin muutos suomalaisen tyttöystävän jälkeen oli se, että mä EN SAA OSALLISTUA SIIVOUKSEEN. Hän haluaa hoitaa kodissamme jonkun osa-alueen kokonaan ihan itse.
        Ja mahtavaa ruokaa on ilmestynyt keittiöömme...

Lisäksi Eestiläinen haluaa näyttää, että on nainen. Ja tekee sen tosiaan minua varten. Ja kyllähän se hyvältä näyttääkin. Saa huulipunaa käyttää ja hiukan seksikkäältä näyttää. Ja halutkin säilyneet korkealla tasolla omaa naista kohtaan, juuri ed.mainituista syistä.

Tosi kivaahan tällaisen eri maalaisen kanssa on ollut. Jo monta vuotta. Joitakin "vain suomalainen tietää" juttuja sitä kaipaa, mutta ei niin paljon, että paha olo tulisi. Ja hienoa, kun on kotimaat kummallakin puolella suomenlahtea.

Suosittelen Eestilästä naista, mutta en venäläis-eestiläistä. Ne on kauniita ja näyttäviä nuorena, mutta ihan järkyttävän itsekkäitä, itsenäisiä tai miten sen nyt hienostuneesti sanoisi , törkeän töykeitä :( (Pinnallisia ja päät tyhjiä).

Mielestäni virolaiset eivät juuri poikkea, ainakaan ulkoisesti suomalaisista. Ne kauneimmat naiset ovatkin juuri venäläisiä, tai venäjänkielisiä. Nimittäin Viron "venäläisistä" oikeita venäläisiä on tuskin puolet, ovat kyllä venäjänkielisä mutta monet kansallisuudeltaan esim. geogilaisia, valkovenäläisiä, ukrainalaisia jne..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      74
      3750
    2. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      176
      2946
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2926
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2411
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      362
      2190
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      160
      1870
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1565
    8. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      28
      1390
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1378
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1352
    Aihe