Onko eroa?

Jerkku

Itse olen onnellisesti naimisissa suomalaisen naisen kanssa.Teiltä,kenellä on kokemusta eestiläisestä avio/avopuolisosta olisi kiva kuulla onko tasa-arvoisuus ym.eroavaisuuksia:miestentyöt/naistentyöt?

4

782

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se riipu ihmisestä, meillä kyllä vaimo tekee kaikkea, mitä osaa. miestentöitä on sellaiset tekniset jutut. nurmikon leikkuu,puiden hakkaus ja lumityöt on meillä ainoat joihin miehiä ei päästetä, polttavat kuulemma hyvin kaloreita.

      • Jerkku

        Mun täytynee pohtia uudelleen tota alustusosan ensinmäistä lausetta.Meillä nurmikon leikkuu ja lumityöt kuuluu ilman mitään ehtoja tohon teknisen osaamisen piiriin.


      • Jurpo
        Jerkku kirjoitti:

        Mun täytynee pohtia uudelleen tota alustusosan ensinmäistä lausetta.Meillä nurmikon leikkuu ja lumityöt kuuluu ilman mitään ehtoja tohon teknisen osaamisen piiriin.

        Täällä on Eestiläinen vaimo. Mulle isoin muutos suomalaisen tyttöystävän jälkeen oli se, että mä EN SAA OSALLISTUA SIIVOUKSEEN. Hän haluaa hoitaa kodissamme jonkun osa-alueen kokonaan ihan itse.
        Ja mahtavaa ruokaa on ilmestynyt keittiöömme...

        Lisäksi Eestiläinen haluaa näyttää, että on nainen. Ja tekee sen tosiaan minua varten. Ja kyllähän se hyvältä näyttääkin. Saa huulipunaa käyttää ja hiukan seksikkäältä näyttää. Ja halutkin säilyneet korkealla tasolla omaa naista kohtaan, juuri ed.mainituista syistä.

        Tosi kivaahan tällaisen eri maalaisen kanssa on ollut. Jo monta vuotta. Joitakin "vain suomalainen tietää" juttuja sitä kaipaa, mutta ei niin paljon, että paha olo tulisi. Ja hienoa, kun on kotimaat kummallakin puolella suomenlahtea.

        Suosittelen Eestilästä naista, mutta en venäläis-eestiläistä. Ne on kauniita ja näyttäviä nuorena, mutta ihan järkyttävän itsekkäitä, itsenäisiä tai miten sen nyt hienostuneesti sanoisi , törkeän töykeitä :( (Pinnallisia ja päät tyhjiä).


      • kaikkia kokeillut
        Jurpo kirjoitti:

        Täällä on Eestiläinen vaimo. Mulle isoin muutos suomalaisen tyttöystävän jälkeen oli se, että mä EN SAA OSALLISTUA SIIVOUKSEEN. Hän haluaa hoitaa kodissamme jonkun osa-alueen kokonaan ihan itse.
        Ja mahtavaa ruokaa on ilmestynyt keittiöömme...

        Lisäksi Eestiläinen haluaa näyttää, että on nainen. Ja tekee sen tosiaan minua varten. Ja kyllähän se hyvältä näyttääkin. Saa huulipunaa käyttää ja hiukan seksikkäältä näyttää. Ja halutkin säilyneet korkealla tasolla omaa naista kohtaan, juuri ed.mainituista syistä.

        Tosi kivaahan tällaisen eri maalaisen kanssa on ollut. Jo monta vuotta. Joitakin "vain suomalainen tietää" juttuja sitä kaipaa, mutta ei niin paljon, että paha olo tulisi. Ja hienoa, kun on kotimaat kummallakin puolella suomenlahtea.

        Suosittelen Eestilästä naista, mutta en venäläis-eestiläistä. Ne on kauniita ja näyttäviä nuorena, mutta ihan järkyttävän itsekkäitä, itsenäisiä tai miten sen nyt hienostuneesti sanoisi , törkeän töykeitä :( (Pinnallisia ja päät tyhjiä).

        Mielestäni virolaiset eivät juuri poikkea, ainakaan ulkoisesti suomalaisista. Ne kauneimmat naiset ovatkin juuri venäläisiä, tai venäjänkielisiä. Nimittäin Viron "venäläisistä" oikeita venäläisiä on tuskin puolet, ovat kyllä venäjänkielisä mutta monet kansallisuudeltaan esim. geogilaisia, valkovenäläisiä, ukrainalaisia jne..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe