Onko eroa?

Jerkku

Itse olen onnellisesti naimisissa suomalaisen naisen kanssa.Teiltä,kenellä on kokemusta eestiläisestä avio/avopuolisosta olisi kiva kuulla onko tasa-arvoisuus ym.eroavaisuuksia:miestentyöt/naistentyöt?

4

760

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se riipu ihmisestä, meillä kyllä vaimo tekee kaikkea, mitä osaa. miestentöitä on sellaiset tekniset jutut. nurmikon leikkuu,puiden hakkaus ja lumityöt on meillä ainoat joihin miehiä ei päästetä, polttavat kuulemma hyvin kaloreita.

• Jerkku

Mun täytynee pohtia uudelleen tota alustusosan ensinmäistä lausetta.Meillä nurmikon leikkuu ja lumityöt kuuluu ilman mitään ehtoja tohon teknisen osaamisen piiriin.

• Jurpo
        Jerkku kirjoitti:

Mun täytynee pohtia uudelleen tota alustusosan ensinmäistä lausetta.Meillä nurmikon leikkuu ja lumityöt kuuluu ilman mitään ehtoja tohon teknisen osaamisen piiriin.

Täällä on Eestiläinen vaimo. Mulle isoin muutos suomalaisen tyttöystävän jälkeen oli se, että mä EN SAA OSALLISTUA SIIVOUKSEEN. Hän haluaa hoitaa kodissamme jonkun osa-alueen kokonaan ihan itse.
        Ja mahtavaa ruokaa on ilmestynyt keittiöömme...

Lisäksi Eestiläinen haluaa näyttää, että on nainen. Ja tekee sen tosiaan minua varten. Ja kyllähän se hyvältä näyttääkin. Saa huulipunaa käyttää ja hiukan seksikkäältä näyttää. Ja halutkin säilyneet korkealla tasolla omaa naista kohtaan, juuri ed.mainituista syistä.

Tosi kivaahan tällaisen eri maalaisen kanssa on ollut. Jo monta vuotta. Joitakin "vain suomalainen tietää" juttuja sitä kaipaa, mutta ei niin paljon, että paha olo tulisi. Ja hienoa, kun on kotimaat kummallakin puolella suomenlahtea.

Suosittelen Eestilästä naista, mutta en venäläis-eestiläistä. Ne on kauniita ja näyttäviä nuorena, mutta ihan järkyttävän itsekkäitä, itsenäisiä tai miten sen nyt hienostuneesti sanoisi , törkeän töykeitä :( (Pinnallisia ja päät tyhjiä).

• kaikkia kokeillut
        Jurpo kirjoitti:

Täällä on Eestiläinen vaimo. Mulle isoin muutos suomalaisen tyttöystävän jälkeen oli se, että mä EN SAA OSALLISTUA SIIVOUKSEEN. Hän haluaa hoitaa kodissamme jonkun osa-alueen kokonaan ihan itse.
        Ja mahtavaa ruokaa on ilmestynyt keittiöömme...

Lisäksi Eestiläinen haluaa näyttää, että on nainen. Ja tekee sen tosiaan minua varten. Ja kyllähän se hyvältä näyttääkin. Saa huulipunaa käyttää ja hiukan seksikkäältä näyttää. Ja halutkin säilyneet korkealla tasolla omaa naista kohtaan, juuri ed.mainituista syistä.

Tosi kivaahan tällaisen eri maalaisen kanssa on ollut. Jo monta vuotta. Joitakin "vain suomalainen tietää" juttuja sitä kaipaa, mutta ei niin paljon, että paha olo tulisi. Ja hienoa, kun on kotimaat kummallakin puolella suomenlahtea.

Suosittelen Eestilästä naista, mutta en venäläis-eestiläistä. Ne on kauniita ja näyttäviä nuorena, mutta ihan järkyttävän itsekkäitä, itsenäisiä tai miten sen nyt hienostuneesti sanoisi , törkeän töykeitä :( (Pinnallisia ja päät tyhjiä).

Mielestäni virolaiset eivät juuri poikkea, ainakaan ulkoisesti suomalaisista. Ne kauneimmat naiset ovatkin juuri venäläisiä, tai venäjänkielisiä. Nimittäin Viron "venäläisistä" oikeita venäläisiä on tuskin puolet, ovat kyllä venäjänkielisä mutta monet kansallisuudeltaan esim. geogilaisia, valkovenäläisiä, ukrainalaisia jne..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1662
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      911
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      811
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      786
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      738
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      730
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      700
    Aihe