Te ulkopuoliset cis-ihmiset

Anonyymi

Kertokaapa rehellisesti mikä teidät tällaiseen palstaan tuo, mikä ei koske teitä tippaakaan?
Heitätte vastenmielisiä juttuja mutta jostain syystä silti kiinnostaa kovastikin sukupuolijutut?

21

143

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Heitätte vastenmielisiä juttuja "
      -Mimmoisia heitämme?
      Tarkoitatko sitä että joku ei usko "väärään ruumiiseen syntymisiin esim."?

Käyn täällä mm.siksi että näen tämän palstan potentiaalisesti vaarallisena teineille (samoin kuin kaiken trans-propagandan) ja haluan tuoda realismia ja toista näkökulmaa palstalle.

• Anonyymi

Eli teet palstasta vielä vaarallisemman kun yrität kumota faktatiedon omilla mielipiteilläsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli teet palstasta vielä vaarallisemman kun yrität kumota faktatiedon omilla mielipiteilläsi.

Ei, teen tästä palstasta vain vähän vähemmän vaarallisen tuomalla realismia ja faktaa yksilölle vaarallisten ideologioiden rinnalle.
        Olen kauhulla katsonut kun gender-klinikoilla ympäri mailmaa työskentelee "terapeutteina" itsekin samasta häiriöstä parantumattomia ihmisiä.
        Laitettaisiinko bulimikot hoitamaan nuoria bulimikkoja?
        Ei ole ihme että lapset tekevät vääriä valintoja väärin ohjattuina, käy sääliksi lapset ja nuoret.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, teen tästä palstasta vain vähän vähemmän vaarallisen tuomalla realismia ja faktaa yksilölle vaarallisten ideologioiden rinnalle.
        Olen kauhulla katsonut kun gender-klinikoilla ympäri mailmaa työskentelee "terapeutteina" itsekin samasta häiriöstä parantumattomia ihmisiä.
        Laitettaisiinko bulimikot hoitamaan nuoria bulimikkoja?
        Ei ole ihme että lapset tekevät vääriä valintoja väärin ohjattuina, käy sääliksi lapset ja nuoret.

Vertaistukiryhmät ovat asia erikseen, mutta Suomen transpoleilla ei liene yhtäkään transtaustaista työntekijää. Jos olisi, he olisivat varmasti kaikkein tiukimmat ja kriittisimmät.

• Anonyymi

Tämä menee samaan kuin ne homojen vastustajat, joista yllättävän moni paljastuu itse homoksi.
        Oletko ajatellut kokeilla tiitteilyä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä menee samaan kuin ne homojen vastustajat, joista yllättävän moni paljastuu itse homoksi.
        Oletko ajatellut kokeilla tiitteilyä?

Enpä voi kuvitella pukeutuvani mieheksi, hyi! Näyttäisin rumalta, haluan että jo kaukaa näkee että olen nainen kun jossain liikun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä voi kuvitella pukeutuvani mieheksi, hyi! Näyttäisin rumalta, haluan että jo kaukaa näkee että olen nainen kun jossain liikun.

Ai jaaha, sinulla ei siis ole yhtäkään miesten pukua muistuttavaa takkipukua etkä liiku muutenkaa julkisesti pitkissä housuissa. Et käytä maihareita, kauluspaitoja etkä farkkuja jotka ovat miesten asusteita. Et liioin nahkatakkeja jotka ovat moottoripyöräilijöiden ja lentäjien (miesten) asusteita.

Istupa alas ja mieti oikein tarkkaan minkälaisia vaatteita käytät. Mieti myös sitä miten käyttäydyt ja toimit maailmassa, ei kai siellä ole pienempiäkään miehisiä piirteitä - salaisiakaan. Olet tietenkin ihan tyytyväinen pienempään palkkaankin kuin miehet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai jaaha, sinulla ei siis ole yhtäkään miesten pukua muistuttavaa takkipukua etkä liiku muutenkaa julkisesti pitkissä housuissa. Et käytä maihareita, kauluspaitoja etkä farkkuja jotka ovat miesten asusteita. Et liioin nahkatakkeja jotka ovat moottoripyöräilijöiden ja lentäjien (miesten) asusteita.

Istupa alas ja mieti oikein tarkkaan minkälaisia vaatteita käytät. Mieti myös sitä miten käyttäydyt ja toimit maailmassa, ei kai siellä ole pienempiäkään miehisiä piirteitä - salaisiakaan. Olet tietenkin ihan tyytyväinen pienempään palkkaankin kuin miehet.

Mistä ihmeestä tiedät kirjoittajan palkan? Jokainen miessiivojakin vai saa parempaa palkkaa kuin naislääkäri?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mitään miesten vaatteita muistuttavaa, kun yritän kaikista vaatteista ym etsiä juuri sen naisellisen version, vähintään pitää jotain koristetta olla.
        Pidän eniten juuri 50-luvun naisten pukeutumistyylistä, kaikki oli niin kaunsta silloin.
        Miehetkin olivat komeita, siistejä ja miehekkäitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mitään miesten vaatteita muistuttavaa, kun yritän kaikista vaatteista ym etsiä juuri sen naisellisen version, vähintään pitää jotain koristetta olla.
        Pidän eniten juuri 50-luvun naisten pukeutumistyylistä, kaikki oli niin kaunsta silloin.
        Miehetkin olivat komeita, siistejä ja miehekkäitä.

Moni transvestiittikin pitää juuri tuon aikakauden pukeutumistyylistä. Sopisit hyvin tiittien joukkoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moni transvestiittikin pitää juuri tuon aikakauden pukeutumistyylistä. Sopisit hyvin tiittien joukkoon.

Aika sama mitä naisten vaatetta mies päälleen pukee, näyttää silti pahalta.

• Anonyymi

Tykkään tuijottaa ja pällistellä outoja asioita.
      Ei mitään kielteistä syytä.
      Hämähäkitkin ovat erikoisia eläviä olentoja joita tekee mieli ihmetellä.

• Anonyymi

Ikävä tuottaa pettymys, mutta meistä suurin osa on ihan tavallisia. Mulla on ystävä, joka on jo vuosia puhunut, kuinka olis tosi jännittävää tuntea transihminen. En viitsi rikkoa hänen illuusiotaan, koska mitä ilmeisimmin minun tuntemiseni ei häntä "jännitä".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikävä tuottaa pettymys, mutta meistä suurin osa on ihan tavallisia. Mulla on ystävä, joka on jo vuosia puhunut, kuinka olis tosi jännittävää tuntea transihminen. En viitsi rikkoa hänen illuusiotaan, koska mitä ilmeisimmin minun tuntemiseni ei häntä "jännitä".

Tunnusta hänelle että olet trans ja saat jännittyneen ystävän.
        Ehkä hän jo jollain tavalla tietääkin jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on useita ystäviä joille olin vain tavallinen nainen. Kun sitten jossain yhteydessä paljastui transtausta, sitä ihmeteltiin hetken ja sen jälkeen suhde on jatkunut vuosia aivan ennallaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tunnusta, mutta mainita voisin. Mutta enpä taida kuitenkaan viitsiä. Ei, ei tiedosta millään tasolla, kuten eivät muutkaan. Tuttavani ovat aikuisia ja sitä ikäluokkaa, joiden nuoruudessa asioista ei puhuttu ja joille "sellaiset" ovat aina jossain muualla, ei koskaan kukaan läheinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tunnusta, mutta mainita voisin. Mutta enpä taida kuitenkaan viitsiä. Ei, ei tiedosta millään tasolla, kuten eivät muutkaan. Tuttavani ovat aikuisia ja sitä ikäluokkaa, joiden nuoruudessa asioista ei puhuttu ja joille "sellaiset" ovat aina jossain muualla, ei koskaan kukaan läheinen.

Tai tarkemmin sanottuna on minua muutama epäillyt transihmiseksi, mutta niin, että olisin trans toiseen suuntaan ja ehkä haluaisin mennä prosessiin. Se, että olen jo käynyt sen läpi ei tule kenellekään mieleen.

• Anonyymi

Olihan täällä ennen Cis suinakkoon. Hänhän paljastui cissiksi.

• Anonyymi

Ei se mikään cissi ollut.

• Anonyymi

Kohta kohdalta katuen ja parannusta tehdessä ei tule mieleen.

• Anonyymi

Joka päivä sitä parannusta on hyvä tehdäkin, ei se ole pelkästään kertaluontoinen juttu uskoon tullessa.
        Kasvuahan tämä on päivä päivältä, mutta ei omassa voimassa vaan Herran voimassa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      350
      1403
    2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      78
      957
    3. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      79
      888
    4. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      61
      823
    5. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      46
      706
    6. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      120
      693
    7. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      38
      682
    8. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      49
      658
    9. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      606
    10. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      95
      552
    11. 45
      547
    12. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      9
      546
    13. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      26
      534
    14. 32
      521
    15. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      48
      515
    16. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      33
      508
    17. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      84
      495
    18. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      80
      460
    19. Onko kahvila Retro samalla pub???

Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm
      Kuhmo
      8
      447
    20. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      39
      440
    Aihe