Te ulkopuoliset cis-ihmiset

Anonyymi

Kertokaapa rehellisesti mikä teidät tällaiseen palstaan tuo, mikä ei koske teitä tippaakaan?
Heitätte vastenmielisiä juttuja mutta jostain syystä silti kiinnostaa kovastikin sukupuolijutut?

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Heitätte vastenmielisiä juttuja "
      -Mimmoisia heitämme?
      Tarkoitatko sitä että joku ei usko "väärään ruumiiseen syntymisiin esim."?

      Käyn täällä mm.siksi että näen tämän palstan potentiaalisesti vaarallisena teineille (samoin kuin kaiken trans-propagandan) ja haluan tuoda realismia ja toista näkökulmaa palstalle.

      • Anonyymi

        Eli teet palstasta vielä vaarallisemman kun yrität kumota faktatiedon omilla mielipiteilläsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli teet palstasta vielä vaarallisemman kun yrität kumota faktatiedon omilla mielipiteilläsi.

        Ei, teen tästä palstasta vain vähän vähemmän vaarallisen tuomalla realismia ja faktaa yksilölle vaarallisten ideologioiden rinnalle.
        Olen kauhulla katsonut kun gender-klinikoilla ympäri mailmaa työskentelee "terapeutteina" itsekin samasta häiriöstä parantumattomia ihmisiä.
        Laitettaisiinko bulimikot hoitamaan nuoria bulimikkoja?
        Ei ole ihme että lapset tekevät vääriä valintoja väärin ohjattuina, käy sääliksi lapset ja nuoret.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, teen tästä palstasta vain vähän vähemmän vaarallisen tuomalla realismia ja faktaa yksilölle vaarallisten ideologioiden rinnalle.
        Olen kauhulla katsonut kun gender-klinikoilla ympäri mailmaa työskentelee "terapeutteina" itsekin samasta häiriöstä parantumattomia ihmisiä.
        Laitettaisiinko bulimikot hoitamaan nuoria bulimikkoja?
        Ei ole ihme että lapset tekevät vääriä valintoja väärin ohjattuina, käy sääliksi lapset ja nuoret.

        Vertaistukiryhmät ovat asia erikseen, mutta Suomen transpoleilla ei liene yhtäkään transtaustaista työntekijää. Jos olisi, he olisivat varmasti kaikkein tiukimmat ja kriittisimmät.


      • Anonyymi

        Tämä menee samaan kuin ne homojen vastustajat, joista yllättävän moni paljastuu itse homoksi.
        Oletko ajatellut kokeilla tiitteilyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä menee samaan kuin ne homojen vastustajat, joista yllättävän moni paljastuu itse homoksi.
        Oletko ajatellut kokeilla tiitteilyä?

        Enpä voi kuvitella pukeutuvani mieheksi, hyi! Näyttäisin rumalta, haluan että jo kaukaa näkee että olen nainen kun jossain liikun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä voi kuvitella pukeutuvani mieheksi, hyi! Näyttäisin rumalta, haluan että jo kaukaa näkee että olen nainen kun jossain liikun.

        Ai jaaha, sinulla ei siis ole yhtäkään miesten pukua muistuttavaa takkipukua etkä liiku muutenkaa julkisesti pitkissä housuissa. Et käytä maihareita, kauluspaitoja etkä farkkuja jotka ovat miesten asusteita. Et liioin nahkatakkeja jotka ovat moottoripyöräilijöiden ja lentäjien (miesten) asusteita.

        Istupa alas ja mieti oikein tarkkaan minkälaisia vaatteita käytät. Mieti myös sitä miten käyttäydyt ja toimit maailmassa, ei kai siellä ole pienempiäkään miehisiä piirteitä - salaisiakaan. Olet tietenkin ihan tyytyväinen pienempään palkkaankin kuin miehet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaaha, sinulla ei siis ole yhtäkään miesten pukua muistuttavaa takkipukua etkä liiku muutenkaa julkisesti pitkissä housuissa. Et käytä maihareita, kauluspaitoja etkä farkkuja jotka ovat miesten asusteita. Et liioin nahkatakkeja jotka ovat moottoripyöräilijöiden ja lentäjien (miesten) asusteita.

        Istupa alas ja mieti oikein tarkkaan minkälaisia vaatteita käytät. Mieti myös sitä miten käyttäydyt ja toimit maailmassa, ei kai siellä ole pienempiäkään miehisiä piirteitä - salaisiakaan. Olet tietenkin ihan tyytyväinen pienempään palkkaankin kuin miehet.

        Mistä ihmeestä tiedät kirjoittajan palkan? Jokainen miessiivojakin vai saa parempaa palkkaa kuin naislääkäri?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaaha, sinulla ei siis ole yhtäkään miesten pukua muistuttavaa takkipukua etkä liiku muutenkaa julkisesti pitkissä housuissa. Et käytä maihareita, kauluspaitoja etkä farkkuja jotka ovat miesten asusteita. Et liioin nahkatakkeja jotka ovat moottoripyöräilijöiden ja lentäjien (miesten) asusteita.

        Istupa alas ja mieti oikein tarkkaan minkälaisia vaatteita käytät. Mieti myös sitä miten käyttäydyt ja toimit maailmassa, ei kai siellä ole pienempiäkään miehisiä piirteitä - salaisiakaan. Olet tietenkin ihan tyytyväinen pienempään palkkaankin kuin miehet.

        Ei ole mitään miesten vaatteita muistuttavaa, kun yritän kaikista vaatteista ym etsiä juuri sen naisellisen version, vähintään pitää jotain koristetta olla.
        Pidän eniten juuri 50-luvun naisten pukeutumistyylistä, kaikki oli niin kaunsta silloin.
        Miehetkin olivat komeita, siistejä ja miehekkäitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään miesten vaatteita muistuttavaa, kun yritän kaikista vaatteista ym etsiä juuri sen naisellisen version, vähintään pitää jotain koristetta olla.
        Pidän eniten juuri 50-luvun naisten pukeutumistyylistä, kaikki oli niin kaunsta silloin.
        Miehetkin olivat komeita, siistejä ja miehekkäitä.

        Moni transvestiittikin pitää juuri tuon aikakauden pukeutumistyylistä. Sopisit hyvin tiittien joukkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni transvestiittikin pitää juuri tuon aikakauden pukeutumistyylistä. Sopisit hyvin tiittien joukkoon.

        Aika sama mitä naisten vaatetta mies päälleen pukee, näyttää silti pahalta.


    • Anonyymi

      Tykkään tuijottaa ja pällistellä outoja asioita.
      Ei mitään kielteistä syytä.
      Hämähäkitkin ovat erikoisia eläviä olentoja joita tekee mieli ihmetellä.

      • Anonyymi

        Ikävä tuottaa pettymys, mutta meistä suurin osa on ihan tavallisia. Mulla on ystävä, joka on jo vuosia puhunut, kuinka olis tosi jännittävää tuntea transihminen. En viitsi rikkoa hänen illuusiotaan, koska mitä ilmeisimmin minun tuntemiseni ei häntä "jännitä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä tuottaa pettymys, mutta meistä suurin osa on ihan tavallisia. Mulla on ystävä, joka on jo vuosia puhunut, kuinka olis tosi jännittävää tuntea transihminen. En viitsi rikkoa hänen illuusiotaan, koska mitä ilmeisimmin minun tuntemiseni ei häntä "jännitä".

        Tunnusta hänelle että olet trans ja saat jännittyneen ystävän.
        Ehkä hän jo jollain tavalla tietääkin jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnusta hänelle että olet trans ja saat jännittyneen ystävän.
        Ehkä hän jo jollain tavalla tietääkin jo.

        Minulla on useita ystäviä joille olin vain tavallinen nainen. Kun sitten jossain yhteydessä paljastui transtausta, sitä ihmeteltiin hetken ja sen jälkeen suhde on jatkunut vuosia aivan ennallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnusta hänelle että olet trans ja saat jännittyneen ystävän.
        Ehkä hän jo jollain tavalla tietääkin jo.

        En tunnusta, mutta mainita voisin. Mutta enpä taida kuitenkaan viitsiä. Ei, ei tiedosta millään tasolla, kuten eivät muutkaan. Tuttavani ovat aikuisia ja sitä ikäluokkaa, joiden nuoruudessa asioista ei puhuttu ja joille "sellaiset" ovat aina jossain muualla, ei koskaan kukaan läheinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tunnusta, mutta mainita voisin. Mutta enpä taida kuitenkaan viitsiä. Ei, ei tiedosta millään tasolla, kuten eivät muutkaan. Tuttavani ovat aikuisia ja sitä ikäluokkaa, joiden nuoruudessa asioista ei puhuttu ja joille "sellaiset" ovat aina jossain muualla, ei koskaan kukaan läheinen.

        Tai tarkemmin sanottuna on minua muutama epäillyt transihmiseksi, mutta niin, että olisin trans toiseen suuntaan ja ehkä haluaisin mennä prosessiin. Se, että olen jo käynyt sen läpi ei tule kenellekään mieleen.


    • Anonyymi

      Olihan täällä ennen Cis suinakkoon. Hänhän paljastui cissiksi.

      • Anonyymi

        Ei se mikään cissi ollut.


    • Anonyymi

      Kohta kohdalta katuen ja parannusta tehdessä ei tule mieleen.

      • Anonyymi

        Joka päivä sitä parannusta on hyvä tehdäkin, ei se ole pelkästään kertaluontoinen juttu uskoon tullessa.
        Kasvuahan tämä on päivä päivältä, mutta ei omassa voimassa vaan Herran voimassa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6233
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3986
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      262
      2397
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1940
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1403
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe