Jos ei näy niin varmasti kohta näkyy.
Onko Lappeenrannassa odotettavissa konkursseja?
Onhan kaupungin talous riippuvainen juuri venäläisistä turisteista.
Joko Venäläisten poissaolo näkyy siellä?
12
50
Vastaukset
- Anonyymi
Itse ainakin suosin suomalaisten yrittäjien toimintaa sen minkä voin. Nyt on tärkeä pitää suomalaisten puolta ja ylläpitää kotimaisten yrittäjien toimeentuloa.
- Anonyymi
vaikka oman terveytensä kustannuksella! Pääasia on, että yrittäjät pärjää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vaikka oman terveytensä kustannuksella! Pääasia on, että yrittäjät pärjää.
En tietenkään käy missään palveluissa. Tarkoitin pakollista kaupassakäyntiä tai koronan jälkeistä aikaa.
- Anonyymi
Yrityksiä varsinkin ravintoloita, jotka eivät pysty vastaamaan take away haasteeseen.
- Anonyymi
Kyllä se näkyy LIDLIN parkkipaikoillakin tilaa vaikka kuin .
- Anonyymi
Juu..Oltermanni juustoa löytyy kauppojen hyllyltä. Ihme aikaa tää korona.
- Anonyymi
Hyvin on pärjätty. Ei tarvitse venäläisten palata.
- Anonyymi
Ei olla, kauniit naiset puuttuu Lappeenrannan katukuvasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olla, kauniit naiset puuttuu Lappeenrannan katukuvasta.
Hyvä vaan kun venäläiset naiset on poissa tukkimasta jalkakäytäviä!
Kun pari matamia menee rinnakkain, ei siitä kukaan pääse ohi.
- Anonyymi
Aivan tarpeeksi näitä hiippanoita täällä haahuilee nytkin.
- Anonyymi
Vaan eipä ole silmän iloa katukuvassa, on vaan Etelä-Karjalaisia tanttoja, olisi se vaan kiva nähdä naiskauneutta täällä Lappeenrannassakin.
- Anonyymi
Venäläisten poissaoloon on alkanut jo tottua. Jotain hyvää koronassakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986888- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41929